- Файл
Ярослав
Керівник ІТ-департаменту
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8851260/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 02.08.1982
Сімейний стан: неодружений
Досвід роботи: більше 22 років в ІТ
Моб.: [
e-mail: [
Мета
Керівник відділу технічної підтримки, керівник ІТ-департаменту
Освіта
Донецький національний технічний університет
Магістр комп’ютерних наук, з відзнакою, 1999-2005рр
Досвід роботи
Svitla Systems (global digital solutions company, California, USA), м. Київ, віддалено.
08.2025 — посьогодні.
Посада — Support manager
Реалізація цифрових проектів для клієнтів по всьому світу. Розробка ПО, технічна підтримка,
хмарна інфраструктура, DevOps проекти, інфраструктурні та серверні ІТ-рішення.
Обов'язки:
Управління 5 командами технічної підтримки в клієнтських проектах (закордонні
компанії, вся комунікація англійською)
Ведення проектів технічної підтримки
Розробка технічний завдань та комерційних пропозицій з підтримки для клієнтів
Розгортання, супровід серверів сервісдеску (mojo, zendesk, jira та інші)
Ведення проектної та технічної документації. Розробка проектних рішень ІТ-
інфраструктури.
Впровадження ШІ інструментів та автоматизацій процесів підтримки
Технічна консультація клієнтів по інфраструктурних рішеннях, серверах, хмарах,
ліцензіях і т.і.
Впровадження ITIL процесів (KPI, SLA, incident lifecycle та інше)
Тестування технічних рішень (серверних, хмари, мережа, додатки, скріпти
автоматизації та інше)
Розробка та підготовка аналітики та звітів (дашборди, статистика навантажень та інше)
Jetmonsters company group, м. Київ з 05.2023 - 2025
Посада: Head of IT Infrastructure
Діяльність компанії: розробка та веб-дизайн. Шаблони Wordpress.
Обов'язки:
Организація процесів техпідтримки на базі принципів ITIL (250 віддалених
користувачів)
Впровадження, розгортання, налаштування та підтримка сервісдеску (GLPI)
Розробка телеграм-бота техпідтримки (Python)
Супровід хмарної та серверної інфраструктури компанії в складі підрозділу (5 хмар, 500
серверів)
Формування ТЗ та закупівля ІТ-техніки
Аналітичні та тестові задачі в рамках інфраструктурних рішень
Тестування та впровадження нових систем у холдінгу
Впровадження та супровід ClickUp
Впровадження та супровід Keeper Security
Впровадження ШІ рішень та автоматизацій
Розробка та впровадження безпекової політики та політики доступів
Формування бюджетів та планів департаменту
Підготовка звітностів для топ-менджементу компанії
Звітність безпосередньо CEO холдингу
LLC Proxima Research International, м.Київ з 10.2022 - 04.2023
Посада: Support Team Lead
Діяльність компанії: експертні та програмні рішення для фармацевтичної галузі. Розробка ПЗ
для аптек та фарм-виробників.
Обов’язки:
Впровадження та підтримка сервісдеску на базі GLPI
Розробка SLA
Впровадження базових принципів ITIL в команді підтримки
Найм та навчання технічного персоналу. Створення вимог до технічних посад,
проведення співбесід.
Організація та впровадження першої та другої лінії підтримки
Планування бюджетної та мотиваційної складової бюджету підрозділу. Замовлення
техніки.
Впровадження GitLab
Розробка метрик, дашбордів та аналітики роботи команди підтримки
Керування підрозділом з 15 технічних фахівців. Звітність керівнику проекту.
Rozetka LTD (rozetka.com.ua), м. Київ з 09.2021 - 09.2022
Посада: Support Technical Lead
Діяльність компанії: найбільший рітейлер України.
Обов'язки:
Впровадження та розвиток приципів ITIL в компанії
Розробка та впровадження портфелю сервісів та SLA.
Здійснення координації та управління 6 командами технічної підтримки (53
співробітника)
Вибудова єдиної служби підтримки компанії, що працює за загальними правилами та
принципами
Впровадження та розвиток Jira servicedesk в підрозділах компанії. Налаштування та
адміністрування
Навчання та координація співробітників команд підтримки
Розробка планів та бюджетів
Впровадження дашбордів, додаткових каналів комунікації(rocket-chat, telegram bots и
т.д.)
Звітність безпосередньо ІТ-директору
ПАТ “ДонбасЕнерго”, м. Київ з 08.10.2018 – 01.09.2021
Посада: Керівник відділу експлуатації (техпідтримка ІТ)
Діяльність компанії: енергогенерація, теплогенерація (Слов'янська ТЕС)
Більше 1200 користувачів компанії, 200 користувачів в дирекції м.Київа.
Обов'язки:
Керування відділом експлуатації (технічної підтримки)
Забезпечення бесперебійної роботи компьютерів та офісної техніки компанії
Організація робіт з обслуговування, планування та контроль профілактичних робіт
Контроль вирішення заявок користувачів
Організація придбання техніки, ПЗ. Супровід договорів. Контроль виконання
зобов'язань в зоні відповідальності.
Впровадження та контроль ведення конфігураційної бази даних ІТ-техніки компанії.
Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази,
розпорядження)
Контроль роботи підлеглого персоналу
Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами,
змінами, управління конфігураціями за ITIL
Впровадження та адміністрування систем сервісдеску (bpm-online, GLPI)
Розгортання та адміністрування серверів на базі Ubuntu, CentOS (системи АСКОЄ,
GLPI) – Apache, SQL, налаштування backup-ов та т.і.
ТОВ “Invent Group”, м. Дніпро з 17.05.2010 – 01.10.2018
Посада: Керівник відділу технічної підтримки ІТ
Діяльність компанії: інжинірінгові послуги. Найбільший в Україні представник Shell, Pall,
Haughton, Fleetguard, Bosch, Rexroth.
Більше 600 користувачів, 5 філіалів.
Обов'язки:
Керування відділом технічної підтримки (9 спеціалістів)
Забезпечення бесперебійної роботи компьютерної техніки холдінгу
Організація робіт з обслуговування та профілактики
Контроль вирішення заявок користувачів
Організація та контроль переміщення техніки
Закупівля техніки та ПЗ
Впровадження сервісдеску та принципів ITIL в компанії
Контроль ведення конфігураційної бази данних ІТ-техніки холдінгу
Аналіз та оптимізація процесів управління інцидентами, управління проблемами,
змінами, управління конфігураціями за ITIL
Створення та контроль виконання нормативних документів (інструкції, накази,
розпорядження)
Розробка навчальних програм та навчання підлеглого персоналу
Організація та контроль робіт з монтажу СКЗ
Забезпечення бесперебійної роботи внутрішнього телефонного зв'язку, городского
зв'язку, корпоративного мобільного зв'язку
Супровід та контроль виконання договорів із зовнишніми постачальниками ІТ-послуг
(провайдери, хостінг, налаштування, поставка та т.і.)
Раніше — працював системним адміністратором в різних компаніях та установах. Серед
іншого — 3 роки в Академії наук України. Маю великий досвід роботи в якості системного
адміністратора та DevOps інженера на різних проектах.
Особисті якості
Аналітичний склад розуму, порядність, працелюбність, пунктуальність, відсутність шкідливих
звичок.
Захоплення
Скелелазіння, альпінізм, мотоцикл, велосипед, рок-музика, історія, наукова фантастика.
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника департаменту
89000 грн, Киев -
Директор департаменту, начальник управління (Collection), керівник компанії СЕО, СОО
80000 грн, Киев -
Заступник керівника департаменту персоналу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 5 городов -
Заступник директора департаменту
Львов, Удаленно -
Керівник департаменту
Львов, Удаленно