Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 мая 2023 Файл

Вікторія

Офис-менеджер

Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КАРМАЗІНА ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА
Дата народження: 23 травня 1986 р.
Місто: Кропивницький
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Основна освіта:
2008 р.: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
Природничо – географічний факультет
За спеціальністю вчитель географії, біології, основ економіки, та краєзнавчо – туристична робота.
Кар’єра:
З 1.10.2010 р. по 15.09.2014 р. — робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді інспектора з кадрів по забезпеченню виробничої діяльності;
Функціональні обов’язки:
формування штату працівників;
оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників;
облік робочого часу;
організація та управління кадрами.

З 16.09.2014 р. по 09.01.2020 р. - робота в Міжнародній Акціонерній Авіаційній компанії «УРГА» на посаді референт Генерального директора:
Функціональні обов’язки:
Планування, своєчасне внесення змін до графіку роботи керівника
Протоколювання і організація нарад
Своєчасне ознайомлення зі змінами всіх зацікавлених осіб
Загальне діловодство
Ведення електронного та письмового документообігу
Організація відправки і отримання поштових відправлень
Візова підтримка керівництва
Організація безперебійного життєзабезпечення приймальні та власного кабінету керівника
Прийом, розподіл і фільтрація вхідних / вихідних дзвінків
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією/документацією
Підготовка документів для керівників
Інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження
Прийом відвідувачів, замовлення перепусток
Організація відряджень керівника
Підготовка необхідної документації для нарад, конференцій, зустрічей та ін.

З 07.12.2020 р. по 20.09.2021 р. – робота на ТОВ «Три Стар» на посаді керівника в Офіс Ради директорів:
Функціональні обов’язки:
контроль роботи приймальні
координація роботи всіх офісних служб
ведення ділового листування та кореспонденції
розподіл дзвінків
зустріч відвідувачів
адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу
ведення діловодства
забезпечення чистоти і порядку в офісі
виконання особистих доручень безпосереднього керівника.

Додаткова інформація:
Вільно володію ПК - MS Office, Internet
Знання англійської мови
Грамотна усна і письмова мова
Досконало володію офісною технікою
Навички ділового спілкування
Відповідально ставлюсь до виконання посадових інструкцій
Вмію швидко встановлювати контакти з різними людьми, вибудовувати взаємовідносини з різними типами людей
Здатна працювати в стресових ситуаціях
Вмію планувати та організовувати роботу групи людей
Швидко навчаюсь та адаптуюсь в різних ситуаціях
Маю водійські права
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, старанність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення. Прагнення до розвитку і професійного росту.

Похожие кандидаты

Офис-менеджер
15000 грн, Кропивницкий

Секретар
9000 грн, Кропивницкий, Удаленно

Адміністратор, секретар
Кропивницкий

Офіс-адміністратор
Кропивницкий

Офіс-менеджер, адміністратор
Кропивницкий

Помічник керівника
Кропивницкий

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: