Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8909880/

YouTube-маркетолог

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

YouTube strategist, MCN Manager

с 01.2019 по наст. время (5 лет 8 месяцев)
Маркетинг, реклама, PR

В поточний момент займаюсь дослідженням ринку щодо запуску й впровадження нових форматів на youtube-каналах медіагрупи, а також координацією роботи виробничих команд (продакшенів) щодо запуску цих форматів.

Досягнення:

Створював з нуля: https://www.youtube.com/channel/UCjAg2-3PgoksLAkYE88S_6g

Що зробив: 2019-2021 - вигадав візуальний стиль, склав семантичне ядро, план публікацій політичних програм.
2022 - співпрацюю з командами виробництва рубрик Таємне Життя Матрьошки та Дорогі Товариші, оптимізація та дизайн новинного контенту, займаюсь дослідженням аудиторії - формування портрету цільового глядача, запуск нових рубрик під запит ринку.
2023 - корегування стратегії рубрики БЕСПОДОБНЫЙ. Була втрата динаміки переглядів (200-250к -> 50-80k), внаслідок оптимізації вдалося повернути попередню динаміку, народилось відео з 1М переглядів, що раніше було недосяжною планкою).

https://www.youtube.com/@UkrayinskiSerialy - перезапуск концепції, займаюсь підготовкою відео до публікації та займаюсь оптимізацією після неї, з 2023 - координація відеоредакторської роботи над публікаціями.


Працюю з проектом: https://www.youtube.com/user/goloskrainy Що робив: створював план публікацій під кожен сезон Voice Ukraine та Voice Kids, займався оптимізацією джерел трафіку, створював обкладинки для додаткових рубрик (Голос Країни Найкраще!, Голос.Діти Найкраще)


Працюю з проектом: https://www.youtube.com/user/naiznankutv
Що робив: створював обкладинки для просування китайського сезону (не ті, що зараз на каналі), оптимізував роботу з джерелами трафіку (з рекомендації і головна сторінка) для просування нових епізодів, внаслідок чого сезон отримав пристойний приріст у трафіку.
Запустив канали з переозвучкую контенту на французьку, іспанську, англійську мови.

Куратор редакторського контенту (топи, добірки) на проекті https://www.youtube.com/c/tanci1plus1


Оптимізація кампанії публікацій, обкладинки, seo проектів Богиня Шопінгу. Екстремальний сезон та Богиня Шопінгу. Батли за патли на https://www.youtube.com/tet


Координую роботу команд з приводу очищення відео з авторських та суміжних прав, займаюсь утилізацією страйків та порушень правил монетизації, керування правами та модерація у Content ID.

Менеджер з розвитку YouTube-каналів

с 09.2017 по 10.2018 (1 год 1 месяц)
Agency of Internet Rights www.air.io, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні результати:

Керував найбільшою кількістю каналів партнерів серед усіх менеджерів.
Співорганізатор і продюсер спортивної зони фестивалю ВідеоЖара 2018: https://videozhara.com/
Мої зони відповідальності: лайн-ап учасників та активності, бартерні контракти з компаніями-спонсорами.На фестивалі - контроль за роботою режисерів та ведучого, координація учасників
Завдяки впровадженню контент-стратегії та seo-оптимізації відео вийшло досягти чотириразового зростання доходів та подвійного зростання комерційних переглядів (ті перегляди, де глядачі дивилися рекламу та принесли дохід каналу) для DIY-каналу з аудиторією 450к підписників.
Керував правами на контент і успішно вирішував спірні ситуації (порушення авторських прав, порушення принципів спільноти YouTube) для каналів з аудиторією понад 500k підписників.
Як контент-менеджер недовго вів маленький канал з перекладами DIY-контенту англійською мовою. Вдалося збільшити CTR з 2% до 10% і підняти частку пошукового трафіку на 50%, зберігши його питому вагу (15%).
Провів понад 40 аудитів каналам широкого спектру тематик від бізнесу до спорту.

Дополнительное образование и сертификаты

Youtube certified: channel development

2019-2022

Знания и навыки

  • Креативність
  • Adobe Photoshop
  • Самостійне прийняття рішень
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Зосередженість
  • Digital-маркетинг

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Чим можу бути корисним у вашому YouTube-проекті:

розробити чи доопрацювати стратегію каналу (чи її окремі фрагменти - ідею, позиціонування, структуру відео, сценарій, контент-план), щоб контент щоразу був привабливий для нового глядача.
Скоординувати роботу команди на рівні пре- і пост-продакшену, щоб контент-стратегія працювала і на папері, і на практиці.
Допоможу з аналітикою у YouTube. Проведу аудит каналу - виявимо сильні та слабкі сторони, вивчаючи графіки та цифри, розповім які є ключові показники, що відображають позитивні чи негативні моменти у взаємодії аудиторії з контентом, позначу точки росту.
Допомога каналу у поверненні монетизації і наборі необхідних показників для підключення монетизації: 1000 підписників, 4000 годин переглядів відео.
Очищення прав вже опублікованих відео: аудіо, відео, жовті знаки (часткова або обмежена монетизація), страйки. Звісно, я не юрист з авторських прав, але маю компетенцію та досвід у досудовому вирішенні суперечок на YouTube.
Допоможу з пошуком нових каналів просування, організую колаборації, розповім, де є гроші, окрім реклами, з Youtube. Наприклад, що треба робити щоб у вас були спонсори.
SEO. Поділюсь способами як отримати більше трафіку та більше доходу з відео майже нічого не роблячи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: