Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Надія

Директор

Рассматривает должности:
Директор, Фахівець зі страхування, Керуючий рестораном
Возраст:
38 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СТЕЛЬМАЩУК НАДІЯ БОГДАНІВНА

КОНТАКТНА ТА ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ

Мобільний тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Національність: Українка
Дата Народження: 29.06.1987
Сімейний Стан: Не одружена

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

 Активність;  Клієнтоорієнтованість;  Стресостійкість;
 Ввічливість;  Комунікабельність;  Емоційна стійкість;
 Уважність;  Оперативність;  Стосунки з клієнтами;
 Дисциплінованість;  Відповідальність;  Тайм менеджмент;
 Доброзичливість;  Зосередженість;  Енергійність.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

[2019 – ДО ТЕПЕР] – МЦ «ФРАНКОМЕД» ПРИВАТНА КЛІНІКА, Україна.
Посада: ГОЛОВНИЙ АДМІНІСТРАТОР

 Відповідальна за вхідні дзвінки, що надходять до медичного закладу, відповідно до правил ведення телефонних
переговорів.
 Контроль роботи персоналу.
 Заведення медичну картку на пацієнта, який вперше відвідав медичний заклад до початку первинної
консультації.
 Укладення договорів із пацієнтами, які вперше відвідали медичний заклад. Договір заповнюється в двох
примірниках: один передається на руки пацієнту; інший – вклеюється у медичну карту пацієнта.
 Запрошення Пацієнта присісти та почекати, коли лікар запросить Пацієнта пройти до кабінету.
 Попередження лікаря про прихід чергового пацієнта.
 Запис пацієнтів на первинне та повторне лікування згідно з встановленими тимчасовими правилами прийому
пацієнтів. У разі призначення на прийом до двох спеціалістів запис здійснюється за сприяння лікаря.
 Запис сітки призначень на консультації первинних пацієнтів, використовуючи спеціалізоване ПЗ.
 Прагнення мінімізувати простої у графіку лікаря, ведучи щільний запис і заповнюючи простоїв, що утворилися,
викликами пацієнтів різних категорій.
 Здійснення телефонних переговорів з пацієнтами з метою запрошення на профілактичний огляд пацієнтів, які
зверталися за послугами до медичного закладу, а також обдзвін пацієнтів, які не закінчили повний курс
лікування.
 Здійснення телефонних переговорів з пацієнтами з метою підтвердження запису пацієнта на прийом до лікаря.
 Ведення електронного журналу обліку страхових пацієнтів.
 Підбирання карток пацієнтів, записаних прийому до лікаря наступного дня.
 Організація обміну необхідною інформацією усередині колективу медичного закладу.
 Здійснення розрахунків пацієнтів із видачею ним чеків.
 Контроль збереження документації та каси.
 Присутність на зборах Менеджменту у строки, вказані керівництвом.
 Контроль чистоти та порядку у холі та в коридорах медичного закладу.
 Дотримання правил техніки безпеки та виробничої санітарії.
 Користування трудовими правами відповідно до Трудового кодексу України.

1
[2013 – 2016] – «ДІМ КАВИ» МАГАЗИН, Україна.
Посада: ДИРЕКТОР

 Управління персоналом магазину.
 Розробка стратегії розвитку магазину.
 Планування стратегії залучення клієнтів, реалізація маркетингових заходів.
 аналітика продажів.
 Розробка та впровадження системи адаптації, мотивації та атестації персоналу.
 Підтримка стандартів обслуговування та мерчендайзингу.
 Управління адміністративно-господарської і економічної діяльністю магазину.
 Робота з контролюючими органами.

ОСВІТА

[2007 - 2010] – МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ТА КУЛЬТУРИ, Україна.
Спеціальність: Інженер - Технолог (Бакалавр).

МОВИ:

• Українська: рідна; • Російська: вільно; • Англійська: розмовний рівень.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

 володіння комп’ютером та оргтехнікою;  вміння працювати в команді;
 вміння працювати з ПЗ, грошима;  досвід проведення інвентаризації;
 досвід продажів, робота з клієнтами та  навички управління персоналом;
постачальниками;  грамотна письмова і усна мова;
 підготовка товарів до продажу;  замовлення і прийом товарів за кількістю і якістю.
 вміння вирішувати конфліктні ситуації;

2

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты