Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июня 2024 PRO

Марина

Бухгалтер

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 09.2022 по наст. время (1 год 9 месяцев)
ТОВ " ГАЗТРОН ТРЕЙД", Киев (Розничная торговля)

- Контроль правильності оформлення бухгалтерських документів та своєчасності їх відображення в обліку світлих та темних нафтопродуктів ;
- Проведення операцій зовнішньоекономічної діяльності, контроль їх відповідно до правил ведення бухгалтерського обліку;
- внесення даних в управлінську базу операцій по реалізації нафтопродуктів в 1С.
- Облік розрахунків з покупцями і замовниками - виписка рахунків, оформлення заявок на бази, видаткових накладних, актів виконаних робіт, оформлення договорів та додаткових угод, оформлення ТТН, податкових накладних, актів коригувань;
- Проведення напрацювань;
- Облік розрахунків з постачальниками і підрядниками - подача документів на прихід , податкових накладних та коригувань до них, отриманих від контрагентів, звірка взаємних розрахунків;
- Облік взаємовідносин з контрагентами;
- Проведення інвентаризації;
- Формування, перевірка та реєстрація вихідного та вхідного акцизу;
- Облік на підприємстві здійснюються в програмі 1-С Бухгалтерія;
- Допомога в складанні звітності до фондів соціального страхування.

Бухгалтер

с 11.2019 по 09.2022 (2 года 10 месяцев)
ТОВ « АЛЬТЕРНАТИВА», Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Контроль правильності оформлення первинних бухгалтерських документів та своєчасності їх відображення в обліку, згіно діючого законодавства, контроль наявності;
- Контроль ведення реєстрів отриманих і виданих податкових накладних, формування та реєстрація податкових накладних а також формування та реєстрація розрахунків коригувань.
- Контроль обліку податкових зобовязань та пропорційне розподілення ПДВ за операціями, що оподатковуються/ не оподатковуються.
- Внесення даних в управлінську та бухгалтерську базу операцій по реалізації та оприходуванні нафтопродуктів в 1С.
- Облік розрахунків з покупцями і постачальниками - виписка рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, розрахунків коригувань, актів виконаних робіт, актів звірок,оформлення договорів та додаткових угод, оформлення ТТН, актів коригувань;
- Облік взаємовідносин з покупцями та замовниками;
- Контроль дебіторської, кредиторської заборгованостей, проведення звірок з контрагентами;
- Проведення інвентаризації;
- Допомога в складанні податкової та статистичної звітності.
- Участь у підготовці декларації з прибутку;
- Допомога у проведенні комплексних перевірок діяльності підприємства контролюючими органами ( податкова) а також внутрішнього та зовнішнього аудиту.
-Контроль грошових витрат та надходжень, проведення платежів в клієнт-банках та рознесення банківських виписок.
-Своєчасне вивчення та впровадження змін податкового законодавства, стандартів бухгалтерського обліку.
- Облік на підприємстві здійснюються в програмі 1-С Бухгалтерія;
- Автоматизація та оптимізація бухгалтерських процесів, вдосконалення 1 С ( ставились техзавдання програмістам для доопрацювання програмного забезпечення, індивідуального для потреб компанії)

Провідний економіст

с 10.2016 по 11.2019 (3 года 1 месяц)
ТОВ « АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», Київ (Розничная торговля)

- Контроль правильності оформлення первинних бухгалтерських документів та своєчасності їх відображення в обліку;
- внесення даних в управлінську базу операцій по реалізації нафтопродуктів в 1С.
- Облік розрахунків з покупцями і замовниками - виписка рахунків, оформлення заявок на бази, видаткових накладних, актів виконаних робіт, оформлення договорів та додаткових угод, оформлення ТТН, податкових накладних, актів коригувань;
- Облік розрахунків з постачальниками і підрядниками - подача документів на прихід , податкових накладних та коригувань до них, отриманих від контрагентів, звірка взаємних розрахунків;
- Облік взаємовідносин з контрагентами;
- Проведення інвентаризації;
- Облік на підприємстві здійснюються в програмі 1-С Бухгалтерія;
- Надання керівництву повної інформації по управлінському обліку.
- Допомога в складанні звітності до фондів соціального страхування.

Бухгалтер

с 04.2015 по 10.2016 (1 год 6 месяцев)
ТОВ « Егзагон», Київ (Розничная торговля)

- Контроль правильності оформлення первинних бухгалтерських документів та своєчасності їх відображення в обліку;
- Облік розрахунків з покупцями і замовниками - виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних, складання декларації з ПДВ;
- Облік розрахунків з постачальниками і підрядниками - подача документів на прихід ТМЦ, податкових накладних та коригувань до них, отриманих від контрагентів, звірка взаємних розрахунків;
- Ведення 643 рах., Контроль та закриття.
- Ведення банку, робота з системою «Клієнт-Банк», формування і відправка платежів в національній та іноземній валюті, контирування банківських виписок;
- Контроль ведення касових операцій;
- Відстеження та формування податкових по передоплаті, контроль і реєстрація податкових в MEDOK;
- Облік взаємовідносин з контрагентами;
- Проведення інвентаризації;
- Облік ОС, МНА- прихід, введення в експлуатацію, переміщення, інвентаризація, звірка.
- Облік на підприємстві здійснюються в програмі 1-С Бухгалтерія;
- Допомога в складанні звітності до фондів соціального страхування.

Бухгалтер

с 06.2013 по 04.2015 (1 год 10 месяцев)
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СВІТ-АГРО», Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Контроль правильності оформлення первинних бухгалтерських документів та
своєчасності їх відображення в обліку;
- Облік розрахунків з покупцями і замовниками - виписка рахунків, видаткових
накладних , актів виконаних робіт, податкових накладних , складання декларації з ПДВ;
- Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками - внесення документів
на прихід ТМЦ, податкових накладних та коригувань до них, отриманих від
контрагентів, звірка взаємних розрахунків;
- Ведення банку, робота з системою «Клієнт -Банк » - формування та відправка,
платежів в національній та іноземній валюті, контирування банківських виписок;
- Контроль ведення касових операцій;
- Контроль та реєстрація податкових в MEDOK;
- Облік взаємовідносин з контрагентами ;
- Робота та звірка зі складом ;
- Проведення інвентаризації;
- Облік на підприємстві здійснюються у програмі 1-С Бухгалтерія 7,
1-С Бухгалтерія 8,;
- Допомога у складанні звітності до фондів соціального страхування.

Бухгалтер

с 08.2007 по 06.2013 (5 лет 10 месяцев)
ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ», Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Робота з первинною документацією;
- Робота в програмі Клієнт-банк;
- Нарахування заробітної плати;
- Облік взаємовідносин з контрагентами;
- Облік операцій з цінними паперами;
- Валютні операції;
- Досвід ЗЕД (імпортні операції) ;
- Облік на підприємстві здійснюються у програмі 1-С Бухгалтерія;
- Допомога у складанні звітності до фондів соціального страхування.

Бухгалтер

с 10.2006 по 08.2007 (10 месяцев)
ТОВ «Кі-НАЛ», Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Робота з первинною документацією;
- Робота в програмі Клієнт-банк;
- Нарахування заробітної плати;
- Облік взаємовідносин з контрагентами;
- Допомога у складання звітності до фондів соціального страхування;
- Ведення бухгалтерського обліку СПД ( оптова та роздрібна торгівля );
- Облік на підприємстві здійснюються у програмі 1-С Бухгалтерія.

Діловод відділу кадрів (частково виконувала роботу начальника відділу кадрів)

с 08.2006 по 08.2007 (1 год)
ДП МО України «Київська контора матеріально – технічного забезпечення», Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- облік, реєстрація та розподіл вхідної та вихідної документації;
- перевірка, редагування вихідних документів, реєстрація та розподіл документів по
підрозділах;
- встановлення контрольних термінів виконання документів, контроль виконання;
- підготовка документів до архівного зберігання;
- ведення електронної бази документів, складання картотек обліку проходження
документальних матеріалів та створення банку даних;
- видача необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
- забезпечення зберігання службової документації;
- комунікації з кур'єрськими службами.

Образование

Київський торгово-економічний університет

Обліку і аудиту, економіст з обліку і аудиту, Київ
Высшее, с 2002 по 2009 (7 лет)

Магістр (обліку і аудиту, економіст з обліку і аудиту)

Знания и навыки

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Підприємство

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Здатність швидко навчатися, комунікабельність, відповідальність, сумлінність, цілеспрямованість, аналітичні здібності, старанність, готова здобувати нові знання та навички.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: