Анна
Менеджер клієнтської підтримки, оператор контакт-центру, онлайн-консультант
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8935502
Опыт работы
Провідний фахівець відділу сервісу для приватних клієнтів Контакт-Центру
с 01.2014 по 06.2022
(8 лет 5 месяцев)
АТ «МР Банк», Харьков (Фінанси, банки, страхування)
Робота з клієнтами роздрібного та малого бізнесу , також консультація англомовних клієнтів. Тестування і виявлення помилок в системі , з подальшою передачею до відділу розробки і підтримки користувачів.
За період роботи в контакт центрі також маю досвід на посаді Старший зміни ( підготовка звітів для керівника , контроль роботи працівників на зміні ,підготовка і навчання співробітників (складання допоміжних скриптів для персоналу), обслуговування VIP клієнтів.)
Фахівець з майнового страхування
с 11.2011 по 04.2013
(1 год 5 месяцев)
ПрАТ Страхова компанія «Теком», Харьков (Страхова компанія, фінанси)
Оформлення договорів майного страхування , також автострахування ( КАСКО , ОСЦПВ, зелена карта, страхування від нещасного випадку водіїв ), туристичне страхування . Також оформлення догорів страхування життя .
Оператор ( секретар ) заочного факультету
с 10.2009 по 11.2011
(2 года 1 месяц)
Харківський національний економічний університет, Харьков (Освіта, наука)
Складання наказів , контроль оплати за навчання , написання і відправка листів для студентів і т.п
Секретар
с 02.2009 по 10.2009
(8 месяцев)
ПрАТ Страхова компанія «Теком», Харьков (Фінанси, банки, страхування)
Ведення документообігу , оформлення договорів , підтримання життєдіяльності офіса , складання щомісячних звітів , виконання доручень директора
Образование
Харківський національний економічний університет
Міжнародних економічних відносин , Туризм, Харьков
Высшее, с 2007 по 2013 (6 лет)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Доброзичливість , вміння находити підхід до людини , стресостійкість , уважність до деталей , вміння слухати і розуміти потреби клієнтів
Похожие кандидаты
Оператор call-центра, менеджер по работе с клиентами, технический специалист онлайн-школы
14000 грн, Удаленно, Одесса
Оператор контакт-центру, менеджер з продажу, оператор медичної клініки
Удаленно
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, контент-менеджер, оператор 1С, підтримки, сервісу
15000 грн, Удаленно, Киев
Оператор інтернет-магазину, кол-центру, служби підтримки, менеджер з продажу
Удаленно
Оператор служби підтримки, контакт-центру, менджер інтернет-магазину
Удаленно
Бухгалтер, оператор 1С, контакт-центру, менеджер інтернет-магазину
20000 грн, Удаленно, Кривой Рог