Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Керуючий магазином, 17 000 грн

Рассматривает должности:
Керуючий магазином, Адміністратор, Адміністратор магазину, Завідувач, Помічник керівника, Продавець-консультант, Адміністратор ресторану
Вид занятости:
полная
Возраст:
24 года
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор кавʼярень

с 10.2024 по 06.2025 (8 месяцев)
Муркіт, котейня, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор-керуюча Котейні 🐈

Обов‘язки:

• Спілкування з клієнтами: Встановлення довірливих стосунків з відвідувачами, вирішення конфліктних ситуацій, що сприяло збільшенню лояльності гостей.

• Покращення дизайну: Активно працювала над оновленням інтер'єру кав'ярні, створюючи затишну атмосферу для відвідувачів.

• Управління товаром: Замовлення та облік товарів, контроль запасів та терміни придатності.

• Розробка десертів: Створення нових рецептів десертів та вдосконалення наявних, що підвищило популярність нашого меню.

• Графік роботи: Складання графіку для працівників та видача заробітної плати.

• Контроль каси: Ведення обліку фінансів, контроль щоденних касових розрахунків.

• Набір персоналу: Проводження співбесід та приймання нових працівників, формуючи сильну команду.

• Навчання барист: Проводження тренінгів з продажів і допродажів, що суттєво збільшило середній чек. Показувала приклад, як продавати непродаваєме.

• Контроль якості: Контроль за чистотою на кухні, смаком десертів і загальною якістю обслуговування.

• Командний дух: Формування дружніх відносин в колективі, що сприяло покращенню робочої атмосфери.

• Чистота в закладі: Контроль чистоти в залі та котячій кімнаті, забезпечувані комфорту для відвідувачів і котів.

• Адаптація котів: Працювала над адаптацією нових котів до людей і інших тварин, забезпечуючи їм безпечне середовище.

• Соціальні мережі: Активно займалася просуванням кав'ярні в Instagram, створюючи цікавий контент для залучення нових клієнтів.

• Співпраця з постачальниками: Спілкувалася з постачальниками, знаходячи більш вигідні умови співпраці.

• Аналіз продажів: Аналізувала дані про продажі та асортимент, впроваджуючи зміни для покращення результатів.

• Робота з блогерами задля створення реклами кав‘ярні .


Досягнення:

• Збільшила середній чек завдяки успішним тренінгам з продажів для барист.

• Зміцнила командний дух, що призвело до зниження плинності кадрів. Та створила дружню команду (з 6 осіб), яка разом працювала над розвитком кав‘ярні.

• Забезпечила високий рівень обслуговування клієнтів, що відобразилося на позитивних відгуках.

• Вдосконалила дизайн Котейні, тим самим вона стала максимально комфортною.

• Активно шукала вигідніших постачальників, тим самим зменшила собівартість товарів.

• Максимально позитивні відгуки колег про мене, як адміністратора, адже за моїм керівництвом кав‘ярня покращилась в багатьох напрямках .

Адміністратор

с 03.2024 по 08.2024 (5 месяцев)
Cansely, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
• Відкриття та закриття салону.
• Зустріч клієнтів та задоволення їхніх потреб.
• Продаж масажних абонементів, підбір оптимальних варіантів для клієнтів.
• Контроль за роботою масажистів та надання зворотного зв'язку.
• Ведення бази даних клієнтів та запис на сеанси.
• Управління сторінками в Instagram та Facebook (створення контенту, реклама).
• Підтвердження записів через обдзвін клієнтів.

Менеджер з продажу

с 10.2023 по 02.2024 (4 месяца)
Базар, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• Спілкування з клієнтами в онлайн режимі.
• Підбір необхідного товару для клієнтів.
• Проведення розрахунків та оформлення замовлень.
• Управління комунікацією з клієнтом від початку до завершення процесу покупки.
• Запакування та відправка товарів.
• Внесення даних у систему.

Вихователь

с 07.2023 по 08.2023 (1 месяц)
Рідне місто, Бережани (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов'язки:
• Контроль порядку та поведінки дітей у таборі.
• Проведення розважальних і розвиваючих ігор
• Вирішення конфліктних ситуацій між дітьми.
• Підтримка виховників та інструкторів у проведенні занять.
• Виконання ролі «мами» для дітей.
• Сприяння згуртуванню дітей під час виконання завдань.

Досягнення:
• Діти висловлювали бажання, щоб я повернулась наступного року, що свідчить про успішну взаємодію.
• Набуття досвіду спілкування з великою групою дітей (до 20 осіб), покращення організаторських навичок.

Менеджер з продажу

с 01.2023 по 07.2023 (6 месяцев)
Технобілка, Тернопіль (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• Обробка замовлень клієнтів через телефон та повідомлення на різних платформах (сайт, Розетка, Пром, Епіцентр, Алло).📞📲
• Відповіді на запитання клієнтів щодо товару та допродаж.
• Внесення товару на платформи (опис, зображення, ціни) та оновлення інформації.
• Облік наявного товару в Excel.
• Супровід клієнта від замовлення до отримання товару, вирішення проблем у разі затримок.
• Надсилання номерів накладних відправлених товарів📄

Досягнення:
• Глибоке знання асортименту товарів (техніка для дому, військова техніка тощо).
• Освоєння роботи з платформами для внесення інформації про товари.
• Отримала позитивні відгуки від клієнтів про якість обслуговування.
• Поліпшила навички спілкування по телефону.
• Підвищила стресостійкість.

Адміністратор, продавець-консультант

с 09.2021 по 01.2022 (4 месяца)
Квіткова майстерня, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
• Створення та продаж квіткових композицій для клієнтів💐
• Консультування клієнтів та допродаж товарів.
• Проведення інвентаризації товару.
• Обробка дзвінків та повідомлень від клієнтів📲
• Організація вітрини (правильна розстановка композицій та зміна води).
• Відправка товару через службу доставки📦
• Проведення розрахунків (готівка та термінал)💰💳
• Замовлення та прийом квітів.
• Ведення документації📄
• Управління сторінкою в Instagram.
• Використання програми Excel для обліку.
• Відкриття та закриття магазину (включаючи систему сигналізації).
• Надування гелевих та звичайних кульок.

Досягнення:
• Освоїла створення букетів та основи флористики.
• Успішний перший досвід у сфері продажів.
• Покращила навички спілкування з клієнтами.
• Навчилась працювати з Excel.
• Отримала позитивні відгуки про свою роботу.

Образование

Поліський національний університет

Економіка та менеджмент. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Неоконченное высшее, с 2018 по 2022 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • WordPad
  • Пунктуальність
  • Комунікабельність
  • Лідерство
  • Ведення документації
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Контроль цінників
  • Сумлінність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Управління командою
  • Управління магазином
  • Доброзичливість
  • Poster
  • Стресостійкість
  • Неконфліктність
  • Старанність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:


•️ Комунікабельність: Легко знаходжу спільну мову з людьми, що дозволяє створювати позитивну атмосферу для клієнтів і команди. Я ,, горю,, спілкуванням з людьми та продажами

•️ Організованість: Вмію ефективно планувати свій час та ресурси, що допомагає забезпечити безперебійну роботу закладу.

•️ Стресостійкість: Спокійно реагую на стресові ситуації, швидко знаходжу рішення для вирішення проблем.

•️Лідерські якості: Вмію мотивувати команду, розподіляти обов'язки та забезпечувати високий рівень продуктивності.

•️Креативність: Здатна генерувати нові ідеї для покращення обслуговування та залучення клієнтів.

•️Вміння працювати в команді: Завжди готова підтримати колег і працювати над досягненням спільних цілей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: