- PRO
Юлія
Помічник керівника, 17 000 грн
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Адміністратор, Адміністратор магазину, Керуючий магазином, Завідувач, Продавець-консультант, Адміністратор ресторану
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 24 года
- Город:
- Тернополь
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8939128/?puid=32429
Опыт работы
Адміністратор кавʼярень
с 10.2024 по 06.2025
(8 месяцев)
Муркіт, котейня, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор-керуюча Котейні 🐈
Обов‘язки:
• Спілкування з клієнтами: Встановлення довірливих стосунків з відвідувачами, вирішення конфліктних ситуацій, що сприяло збільшенню лояльності гостей.
• Покращення дизайну: Активно працювала над оновленням інтер'єру кав'ярні, створюючи затишну атмосферу для відвідувачів.
• Управління товаром: Замовлення та облік товарів, контроль запасів та терміни придатності.
• Розробка десертів: Створення нових рецептів десертів та вдосконалення наявних, що підвищило популярність нашого меню.
• Графік роботи: Складання графіку для працівників та видача заробітної плати.
• Контроль каси: Ведення обліку фінансів, контроль щоденних касових розрахунків.
• Набір персоналу: Проводження співбесід та приймання нових працівників, формуючи сильну команду.
• Навчання барист: Проводження тренінгів з продажів і допродажів, що суттєво збільшило середній чек. Показувала приклад, як продавати непродаваєме.
• Контроль якості: Контроль за чистотою на кухні, смаком десертів і загальною якістю обслуговування.
• Командний дух: Формування дружніх відносин в колективі, що сприяло покращенню робочої атмосфери.
• Чистота в закладі: Контроль чистоти в залі та котячій кімнаті, забезпечувані комфорту для відвідувачів і котів.
• Адаптація котів: Працювала над адаптацією нових котів до людей і інших тварин, забезпечуючи їм безпечне середовище.
• Соціальні мережі: Активно займалася просуванням кав'ярні в Instagram, створюючи цікавий контент для залучення нових клієнтів.
• Співпраця з постачальниками: Спілкувалася з постачальниками, знаходячи більш вигідні умови співпраці.
• Аналіз продажів: Аналізувала дані про продажі та асортимент, впроваджуючи зміни для покращення результатів.
• Робота з блогерами задля створення реклами кав‘ярні .
Досягнення:
• Збільшила середній чек завдяки успішним тренінгам з продажів для барист.
• Зміцнила командний дух, що призвело до зниження плинності кадрів. Та створила дружню команду (з 6 осіб), яка разом працювала над розвитком кав‘ярні.
• Забезпечила високий рівень обслуговування клієнтів, що відобразилося на позитивних відгуках.
• Вдосконалила дизайн Котейні, тим самим вона стала максимально комфортною.
• Активно шукала вигідніших постачальників, тим самим зменшила собівартість товарів.
• Максимально позитивні відгуки колег про мене, як адміністратора, адже за моїм керівництвом кав‘ярня покращилась в багатьох напрямках .
Адміністратор
с 03.2024 по 08.2024
(5 месяцев)
Cansely, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов'язки:
• Відкриття та закриття салону.
• Зустріч клієнтів та задоволення їхніх потреб.
• Продаж масажних абонементів, підбір оптимальних варіантів для клієнтів.
• Контроль за роботою масажистів та надання зворотного зв'язку.
• Ведення бази даних клієнтів та запис на сеанси.
• Управління сторінками в Instagram та Facebook (створення контенту, реклама).
• Підтвердження записів через обдзвін клієнтів.
Менеджер з продажу
с 10.2023 по 02.2024
(4 месяца)
Базар, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• Спілкування з клієнтами в онлайн режимі.
• Підбір необхідного товару для клієнтів.
• Проведення розрахунків та оформлення замовлень.
• Управління комунікацією з клієнтом від початку до завершення процесу покупки.
• Запакування та відправка товарів.
• Внесення даних у систему.
Вихователь
с 07.2023 по 08.2023
(1 месяц)
Рідне місто, Бережани (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Обов'язки:
• Контроль порядку та поведінки дітей у таборі.
• Проведення розважальних і розвиваючих ігор
• Вирішення конфліктних ситуацій між дітьми.
• Підтримка виховників та інструкторів у проведенні занять.
• Виконання ролі «мами» для дітей.
• Сприяння згуртуванню дітей під час виконання завдань.
Досягнення:
• Діти висловлювали бажання, щоб я повернулась наступного року, що свідчить про успішну взаємодію.
• Набуття досвіду спілкування з великою групою дітей (до 20 осіб), покращення організаторських навичок.
Менеджер з продажу
с 01.2023 по 07.2023
(6 месяцев)
Технобілка, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• Обробка замовлень клієнтів через телефон та повідомлення на різних платформах (сайт, Розетка, Пром, Епіцентр, Алло).📞📲
• Відповіді на запитання клієнтів щодо товару та допродаж.
• Внесення товару на платформи (опис, зображення, ціни) та оновлення інформації.
• Облік наявного товару в Excel.
• Супровід клієнта від замовлення до отримання товару, вирішення проблем у разі затримок.
• Надсилання номерів накладних відправлених товарів📄
Досягнення:
• Глибоке знання асортименту товарів (техніка для дому, військова техніка тощо).
• Освоєння роботи з платформами для внесення інформації про товари.
• Отримала позитивні відгуки від клієнтів про якість обслуговування.
• Поліпшила навички спілкування по телефону.
• Підвищила стресостійкість.
Адміністратор, продавець-консультант
с 09.2021 по 01.2022
(4 месяца)
Квіткова майстерня, Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• Створення та продаж квіткових композицій для клієнтів💐
• Консультування клієнтів та допродаж товарів.
• Проведення інвентаризації товару.
• Обробка дзвінків та повідомлень від клієнтів📲
• Організація вітрини (правильна розстановка композицій та зміна води).
• Відправка товару через службу доставки📦
• Проведення розрахунків (готівка та термінал)💰💳
• Замовлення та прийом квітів.
• Ведення документації📄
• Управління сторінкою в Instagram.
• Використання програми Excel для обліку.
• Відкриття та закриття магазину (включаючи систему сигналізації).
• Надування гелевих та звичайних кульок.
Досягнення:
• Освоїла створення букетів та основи флористики.
• Успішний перший досвід у сфері продажів.
• Покращила навички спілкування з клієнтами.
• Навчилась працювати з Excel.
• Отримала позитивні відгуки про свою роботу.
Образование
Поліський національний університет
Економіка та менеджмент. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Житомир
Неоконченное высшее, с 2018 по 2022 (4 года)
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Adobe Photoshop
- WordPad
- Пунктуальність
- Комунікабельність
- Лідерство
- Ведення документації
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Контроль цінників
- Сумлінність
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Управління командою
- Управління магазином
- Доброзичливість
- Poster
- Стресостійкість
- Неконфліктність
- Старанність
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — продвинутый
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Особисті якості:
•️ Комунікабельність: Легко знаходжу спільну мову з людьми, що дозволяє створювати позитивну атмосферу для клієнтів і команди. Я ,, горю,, спілкуванням з людьми та продажами
•️ Організованість: Вмію ефективно планувати свій час та ресурси, що допомагає забезпечити безперебійну роботу закладу.
•️ Стресостійкість: Спокійно реагую на стресові ситуації, швидко знаходжу рішення для вирішення проблем.
•️Лідерські якості: Вмію мотивувати команду, розподіляти обов'язки та забезпечувати високий рівень продуктивності.
•️Креативність: Здатна генерувати нові ідеї для покращення обслуговування та залучення клієнтів.
•️Вміння працювати в команді: Завжди готова підтримати колег і працювати над досягненням спільних цілей.
Похожие кандидаты
-
Банківський працівник, оператор call-центру, бухгалтер, офіс-менеджер
20000 грн, Тернополь, Удаленно -
Помічник директора
Тернополь -
Офіс-менеджер
19000 грн, Тернополь -
Помічник керівника
Тернополь -
Помічник керівника
Тернополь -
Офіс-менеджер
20000 грн, Тернополь