Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
40 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 9 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

• Резюме Катерина Бассараб Тел :[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»). Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Персональна інформація
• -Дата народження:3 грудня 1983;
• -Місце народження: м. Маріуполь, Україна;
• -Національність: українка;
• -Стать- Жіноча;
• -Діти: маю дочку.
• -Мови: англійська дуже гарні навички( Advance level) , Російський, Український .
Освіта 1липня 2006 р. – закінчила Донецький національний університет- Спеціаліст -Менеджер з управління та інформаційної діяльності, повна вища
Освіта, диплом магістра.
Досвід
• З 2004 по 2006 - повна зайнятість
менеджер у банку (ім’я «Мрія Капітал»), відповідала за зв’язки
з клієнтами банку в Кредитному
відділи. Я створювала і
складала договори про
обслуговування, кредитування, застави.
• -З 2011 по 2017 рік працювала на повну зайнятість в Mehraban group Co - —транспортування палива -компанія в Дубаї, ОАЕ. Спочатку працювала на посаді особистим помічником, А трохи згодом виросла до посади Менеджера - робота з іноземними кадрами та головними клієнтами. Була відповідальною за
спілкування та отримання/ надсилання електронних листів, спілкування по телефону з клієнтами та співробітниками.
Займалася пошуком нових клієнтів. Брала участь в офісних нарадах і
подготовки окремих індивідуальних планів – пропозицій та онлайн-зустрічей. З 2019 року- працюю фрілансером.
Додаткові обов'язки:
- Висновок і супровід контрактів;
- Досвід роботи з клієнтами ;
- ведення переговоров;
- описання бізнес-процесів;
- ведіння управління інформацією;
- володіння комп'ютерними навичками( internet explorer, MS Windows( Word, Excel etc.), програмами ( включаючи Instagram, Telegram, Facebook та ін).
- знання електронної (банківської) платіжні системи. Ще: 1. Виконання технічних функцій,
копіювання матеріалів і
документів.
Набір текстів, документів на комп’ютері.
Прийом і листування пошти, документації,відправлень.
Пошук інформації та допомога в роботі іншим.
Чистота та підтримання порядку в
Приймальні та своєму кабінеті,
Технічне обслуговування ресепшн і
Обслуговування технічної неїсправності оргтехніки(викликання майстра). Також вміння готувати каву для директора і окремих важливих відвідувачів.
Попередня закупівля продукції і
Напоїв для офіса.
2. Телефонне обслуговування. Фільтрація адресованих телефонних дзвінків до директора.
Запис телефонних повідомлень за
Відсутністю/зайнятості голови компанії.
Переадресація телефонних дзвінків до компетентних фахівців.
Складання та постійне оновлення внутрішнього телефонного довідника у відділи та посадових осіб фірми.
Складання та постійне оновлення
Телефонного довідника організацій та осіб, з якими телефонні контакти ще не підтримуються.
3. Організація прийому
Відвідувачів.
Узгодження з директором
правил прийому відвідувачів і
визначення пріоритетних осіб. Узгодження з заведуючим
годин прийому працівників, приватних осіб, відвідувачів інших організацій.
Розклад (попередній запис)
прийому відвідувачів.
4. Підготовка переговорів і
зустрічей(онлайн та офлайн).
Уточнення дати та проведення і місця.
Попереднє повідомлення про
учасників переговорів і наради, контроль за
зовнішним виглядом, пильний звіт до керівника про причини та
відсутність учасників. Технічне обслуговування
контролю за підготовкою
матеріалу до дії. Навички Комп'ютерні навички:
Добре знання Windows (Ms Word, Excel,Adobe Reader, PDF тощо)
Добре знання Internet Explorer, також володіння різними телефонними/інтернет додатками.
Мовні навички :
Англійська: Speaking, Reading, Writing -
просунутий рівень( Advanced level);
Російська та українська:Рідні мови, просунутий рівень. Швидки
навички друкування.
Курси та тренінги:
-Відвідувала групові заняття та
закінчила із успіхом
Курс загальної англійської мови -Upper Intermediate – вищий
Середній рівень (на острові Мальта з 15.10.2007 по 01.02.2008).
Курс складався з серії
20 уроків на тиждень, з понеділка по П'ятницям з додатковою культурною Діяльністю і живими дискусіями, і навчання з місцевим і іноземними студентами.
– У 2007 році пройшов навчальний план у
коледж моделей (модельне агентство)
«Моделі Нефертіті» з предметів:
моделювання; міжнародний
етикет; психологія в діалозі;
дієтологія; акторські
навички.
• У 2018 році пройшла курс підвищення знаній сучасних компʼютерних технологій.
Основні навички та досягнення:
Я можу самостійно вивчити незнайоми компʼютерні програми.
Я можу вивчати іноземні мови
самостійно. Особисті риси: -прагнення до Мети;
- Старанність;
- комунікабельність та доброзичливість;
- легкий характер, не конфліктна;
- Пунктуальність;
- Відповідальність;
- Відмінна комунікабельна особистість;
- Дуже зріла і незалежна;
- Є велике бажання і інтерес навчатися;
- орієнтація на результат;
- Вміння працювати у команді.
інтереси:
Подорожі, мода, шопінг,
Читання, плавання, спорт, кіно,
Музика та головне- задоволення від проведення часу з донькою. Дякую Вам за прочитання мого резюме.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: