Іванна
Офіс-менеджер
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Мукачево
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8961089
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
ПІБ: Ковальчук Іванна Михайлівна
Дата народження: 19.01.1986 р.
Мобільний телефон: [
Освіта: 01.09.2003 – 30.06.2008рр. навчання в Мукачівському технологічному інституті. (Денна форма навчання).
Факультет – економіки і менеджменту.
Спеціалізація – Фінанси. Напрям підготовки – Економіка і підприємництво. Фінанси.
Професійний досвід:
1) Закрите акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк».
Займані посади: з 22.10.2007р. по 11.07.2008р. Менеджер з роздрібного кредитування. З 11.07.2008р. по 08.04.2009р. Менеджер по роздрібному обслуговуванню фізичних осіб.
Основні обов’язки: надання різноманітних банківських послуг населенню, серед яких: надання кредитів, залучення депозитів, оформлення пластикових карток, здійснення грошових переказів, зарахування коштів населення, інформаційні послуги та консультування клієнтів.
2) ДП «Закарпатський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
Посада: інженер мукачівського підрозділу відділу метрології.
Основні обов’язки: повірка засобів вимірювальної техніки, у відповідності до ДСТУ, документальне оформлення протоколів повірки, виписка сертифікатів. Укладання договорів на проведення повірки, виписка рахунків.
3) ФОП Гаджега О.О.
Посада: офіс-адміністратор.
Основні обов’язки:
-робота з клієнтами (залучення нових клієнтів, інформування щодо роботи навчального центру, консультація);
-робота по забезпеченню роботи викладачів (друк журналів, навчального матеріалу, формування електронних документів, з якими працюють викладачі);
-робота з документацією;
-робота з навчальним матеріалом;
-робота з касою (приймання платежів, виплата видатків, ведення касової книги, виписка квитанцій);
-робота з безготівковими платіжками (обробка банківських виписок)
-робота з електронною поштою, листування;
- робота з офісною технікою (обслуговування, контроль справності);
- господарська діяльність (контроль та закупка господарського та канцелярського матеріалу);
- робота з рекламою.
Вміння та навички:
впевнений користувач ПЗ Microsoft Office (в тому числі на Google Диск), вміння працювати з програмою 1С, з касовою програмою «ВчасноКаса».
Вміння користуватись та обслуговувати оргтехніку.
Знання іноземних мов: англійська рівень Intermediate B1, французька та німецька мови зі словником.
Професійні якості: відповідальність, дисциплінованість, вміння швидко засвоювати нову інформацію та здобувати нові навички.
Я зацікавлена в пошуку роботи, яка пов’язана з можливістю кар’єрного зростання, підвищенням кваліфікації.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, фінансовий консультант
Мукачево
Офіс-менеджер
Мукачево
Помощник руководителя
Мукачево, Удаленно
Помічник керівника
Мукачево
Секретар, адміністратор
Мукачево
Офіс-менеджер
Мукачево