Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Вероніка

Начальник відділу кадрів, юрист, 25 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
63 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 01.2017 по наст. время (8 лет 7 месяцев)
КІН, Київ (Освіта, наука)

Менеджер з персоналу, юрист
з 01.2017 по нині (6 років 2 місяці)
КІН, Киев

• Ведення кадрового та юридичного супроводу діяльності компанії:
•прийом , звільнення, переведення працівників. Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010.
Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.

Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.

•Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості Fin-tech, мед послуг по Україні та закордоном.
Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;
•Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;
•Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;
Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур. Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту;
Прийом, звільнення, переведення працівників. Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.
Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.
•Аналіз ринку праці. Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади. Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.
•Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавства
•Працювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит. Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.
•Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист. Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом.

Образование

ДоНГУ

Экономико правовой, Київ
Высшее, с 1997 по 2001 (4 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • Opera
  • MS Access
  • Outlook Express
  • Mozilla Firefox
  • Windows
  • 1С ЗУП
  • Adobe Photoshop
  • Електронна звітність
  • Нарахування зарплати
  • Ведення звітності
  • WordPad
  • Графічні редактори
  • Продаж
  • 1С:Управління торгівлею
  • ABBYY FineReader
  • Linux
  • 1С:Торгівля і склад
  • MS Paint
  • Управлінські навички
  • Операційні системи
  • Програмування
  • Express
  • ABBYY
  • До спектру моїх обов'язків входило: Ведення бухгалтерського облі
  • Ведення юридичного супроводу діяльності компанії: • Складання, п

Знание языков

Английский — продвинутый

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: