Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 декабря 2022 Файл

Альона

Фахівець з персоналу

Город:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Морська Альона Олександрівна

Особисті дані:
Дата народження: 03.12.1984 р. (37 років)
Сімейний стан: одружена
Адреса проживання: м. Біла Церква
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», соціально-правовий факультет, стаціонарне навчання, спеціальність правознавство та було присвоєно кваліфікацію бакалавр - юрист.

Досвід роботи:
З червня 2022 року працюю в ТОВ «Євро Смарт Пауер» (БРСМ НАФТА цетральний офіс в м. Київ) на посаді інспектора з військового обліку (чисельність 4500 чол.);
з вересня 2014 року по червень 2022 року працювала в компанії ТОВ «ТерраФуд» на філії «Білоцерківський молочний комбінат» на посаді HR generalis (виробництво молочної продукції ТМ «Ферма», ТМ «Premialle", ТМ "Тульчинка", ТМ "Біла лінія», штат 450 чол.);
з 2010 р. по 2014 р. працювала в ПП «Будмаркет» (склад-магазин будівельних матеріалів, 200 чол.), а також за сумісництвом на приватному підприємстві ПП «Рось Екотех» (переробка твердих побутових відходів, 50 чол.) на посаді інспектора з кадрів;

з травня 2008 по жовтень 2009 рр. – працювала на посаді начальника відділу персоналу в ПП «Торговий Дім Поляков» (торгівля продуктами харчування та лікеро-горілчаними виробами);

листопад 2006 року - серпень 2007 року – працювала на посаді помічника юриста в ТОВ НВП «БілоцерківМАЗ»;
З листопада 2007 по травень 2008 рр. - працювала юристом в ДП «КС – Домофон Біла Церква».
Маю досвід роботи з:
1. Повного циклу підбору персоналу;
2. Створення кадрового резерву;
3. Ведення кандидата від знайомства до працевлаштування;
4. Проведення первинних телефонних та особистих співбесід ;
5. Організації співбесід із керівниками підприємства;
6. Супроводження процесу працевлаштування (узгодження дат, вирішення інших організаційних питань);
7. Розміщення оголошень про відкриті вакансії в різних джерелах (Jobs-сайтах, соціальних мережах і т.п.);
8. Моніторингу та аналізу ринку праці;
9. Організації роботи відділу кадрів компанії;
10. Оформлення прийому, переведень, звільнень працівників, формування та ведення особових справ, карток П-2;
11. Заповнення, обліку та зберігання трудових книжок (сканування трудових книжок та їх завантаження на сайт Пенсійного фонду);
12. Підготовки звітів у державні органи – повідомлення про прийом до податкової, звіти до центру зайнятості та інші звіти для керівництва компанії;
13. Оформлення та облік відпусток (щорічні, додаткові відпустки, соціальні, відпустки без збереження з/п та ін.);
14. Ведення табеля обліку робочого часу, системи преміювання та депреміювання працівників (КРІ);
15. Розробки і впровадження посадових інструкцій, мотиваційних програм;
16. Якісного підбору персоналу (ведення кандидата від знайомства до працевлаштування)
17. Складання штатного розкладу підприємства;
18. Організації навчання, корпоративних заходів;
19. Моніторингу заробітних плат, ринку праці;
20. Ведення військового обліку;
22. Участь у різноманітних HR-проектах

Маю досвід роботи із масового звільнення-прийняття працівників, проходження соціальних і виробничих аудитів ( в т.ч. аудит МакДональдс).
Маю знання програми 1С кадри 8.3, Медок, також високий рівень знань законодавства про працю.

Похожие кандидаты

Кадровик, адміністратор
Белая Церковь

Менеджер з персоналу
Белая Церковь

Рекрутер
12000 грн, Белая Церковь

Помічник кадровика, діловод
20000 грн, Белая Церковь

Інспектор відділу кадрів
Белая Церковь

Менеджер з персоналу
Белая Церковь

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: