Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 января 2023 PRO

Катерина

Керівник контакт-центру

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Полтава, Тернополь, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник контакт-центру

с 11.2020 по 02.2022 (1 год 3 месяца)
WTS Group, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- Створення Road Map компанії, розробка та впровадження бізнес-процесів в роботу контакт-центру;
- Забезпечення безперебійного функціонування компанії (Підключення та налаштування телефонії, CRM-системи);
- Координація взаємодії проектних груп, контроль термінів та якості виконання поставлених задач;
- Контроль та забезпечення виконання показників підрозділів;
- Розробка та впровадження KPI, систем оплати праці, посадових інструкції, бізнес-процесів;
- Ведення документообігу, фінансової звітності;
- Оцінка якості обслуговування клієнтів, проведення тренінгів, калібровочних сессій;
- Розробка та впровадження систем мотивації.

Досягнення:
- Створення стікої системної роботи організації, з дотриманням регламенту та високими показниками роботи.

Керівник HR відділу

с 11.2019 по 08.2020 (9 месяцев)
G-com, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- Створення та впровадження KPI, посадових інструкцій;
- Контроль та забезпечення виконання показників підрозділу;
- Організація та проведення тренінгів, калібровочних сесій;
- Набір, адаптація, навчання, мотивація персоналу;
- Розробка стандартів роботи контакт-центру;
- Планування штату та побудова графіків роботи;
- Розробка та інтеграція інструкцій, стандартів та стратегії роботи компанії;
- Написання скриптів та навчальних матеріалів для подальшої роботи.

Досягнення:
- Успішне впровадження інноваційних ідей, впровадження та реалізація нових проектів, створення чіткого регламенту та дієвої системи мотивації.

Recruiter

с 03.2019 по 10.2019 (7 месяцев)
Сontact-center, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- Повний цикл пошуку, підбору та оцінки персоналу;
- Розробка опису вакансії, розміщення на job-сайтах;
- Проведення співбесід;
- Успішне закриття вакансій різної складності;
- Організація навчання та адаптації персоналу;
- Розробка посадових інструкцій;
- Робота в CRM системі.

Досягнення:
- Швидке закриття вакансій, успішний процес адаптації нових працівників, приріст штату компанії в 2 рази.

Образование

Дніпровський національний університет ім. О. Гончара

Факультет систем і засобів масової комунікації, Дніпро
Высшее, с 2014 по 2018 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс " Керуй результатом"

2022, 1 місяць

Курс "Організація дистанційної роботи працівників"

2021, 10 днів

Тренінг "Розробка системи KPI"

2021, 1 день

Тренінг " Розвиток та оцінка персоналу"

2019, 1 день

Тренінг "Адаптація й онбординг"

2019, 1 день

Тренінг "Зворотній зв'язок співробітникам"

2019, 1 день

Курси англійської мови

2008-2015

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Google Chrome MS Office Веб-браузеры Google Знание английского языка Навыки коммуникации и способность к завоеванию доверия Владение знаниями работы с ПК Досвід створення контакт-центру з "0" Навички роботи з комп’ютером Досвід написання та впровадження системи мотивації, KPI

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — продвинутый
  • Польский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Мої топ soft skills:

• Легко вибудовую комунікацію з колективом, задаю потрібний настрій в команді;
• Ефективно організовую роботу та розподіляю час;
• Швидко засвоюю нову інформацію;
• Вмію зосереджуватися на головному, систематизовувати процеси та досягати поставлених цілей.

Мої топ hard skills:

• Досвід запуску нових проектів з нуля та подальший їх менеджмент;
• Організація та управління підрозділами контакт-центру дистанційно;
• Досвід розробки систем мотивації та адаптації працівників;
• Досвід розробки стратегій розвитку підприємства.

Відкрита до ваших пропозицій та буду рада співпраці!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: