Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 октября 2022 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8996595

Кадровик, помощник руководителя, офис-менеджер, секретарь

Город проживания:
Сторожинец
Готов работать:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пушкіна Алеся Валеріївна
начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу,
юрист, офіс-менеджер, помічник керівника

Зайнятість: Повна
Графік роботи: Повний робочий день
Готовність до відряджень: Так
Бажана заробітна плата: від 15000 грн.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електрона пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особиста інформація
Громадянство: Україна
Місце проживання: м.м.Сторожинець
Токмак
Освіта: Вища
Дата народження: 11 лютого 1980р.
Стать: Жіноча
Сімейне положення: Одружена (є дитина)

Досвід роботи
Період роботи: вересень 2003р. - грудень 2005р. (2 роки)
Посада: спеціаліст відділу підприємницької діяльності та захисту прав споживачів
Місце роботи: виконавчий комітет Токмацької міської ради

Посадові обов'язки та досягнення:
 Прийом документів для державної реєстрації підприємницької діяльності державним
реєстратором
 Відповіді на скарги громадян щодо порушення прав споживачів
 Відповіді на моніторинги та контролі керівництва
 Адміністратор єдиного офісу (прийом документів для отримання дозволів у контрольних
органів, допомога в оформленні підприємницької діяльності та дозволу на торгівельну точку.
Видача документів і т.п)
__________

Період роботи: січень 2006р. - січень 2020р. (14 років)
Посада: менеджер з персоналу
Місце роботи: ТОВ "Токмацька феросплавна компанія"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

 Ведення військового обліку на підприємстві.
 Під час відсутності помічника керівника тимчасово виконували посадові обов'язки
секретаря: реєстрація вхідної/вихідної документації; надання бухгалтерських довіреностей;
прийом/ розсилка кореспонденції і т.п.
__________

Період роботи: червень 2017р. - січень 2020р. (2 роки)
Посада: менеджер з персоналу (за сумісництвом)
Місце роботи: ТОВ "ЛІАТЕК"

Посадові обов'язки та досягнення:

 Повне ведення кадрового обліку:
 прийом/звільнення робітників
 надання та облік усіх видів відпусток
 складання Графіку відпусток
 складання поквартально Резерву відпусток
 складання Штатного розпису та змін до нього
 ведення особових карток працівників за формою П-2
 підбір персоналу, проведення співбесід
 співпраця з міським центром зайнятості, оформлення робітників на тимчасові роботи
від ЦЗ
 складання звітності
 оформлення та складання наказів з кадрів та основної діяльності підприємства

Освіта

Навчальний заклад: Запорізький інститут державного та муніципального управління
Рік закінчення: 2003р.
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Юрист
Форма навчання: Заочна
Додаткова інформація

Іноземні мови: англійський (початковий рівень), українська та російська мова (досконало)
Комп'ютерні навички: друк, сканування, копіювання документів, Інтернет, електрона пошта,
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Adobe Photoshop. Володіння комп'ютером
- досвідчений користувач.

Вільний час: йога
Особисті якості: порядність, дисциплінованість, грамотна мова, презентабельна зовнішність.
Вмію будувати довірчі відносини з людьми, засновані на взаємній повазі. Маю велике прагнення до
розвитку та орієнтацію на результат, здатність швидко навчатися. Вмію адаптуватися до
змін та працювати в команді.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: