Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5679548

Начальник відділу кадрів, менеджер по роботі з персоналом, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 07.2016 по 12.2020 (4 года 5 месяцев)
ТОВ "УКРБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін);
- підбір персоналу, проведення первинних співбесід;
- контроль за заповненням вакантних посад;
- консультування підрозділів компанії з питань законодавства України по працю;
- ведення кадрового діловодства в електронній системі 1С 8 (ЗУП);

Штат компаній складає 375 осіб.

Головний спеціаліст Відділу по роботі з персоналом

с 08.2012 по 09.2014 (2 года 1 месяц)
Державна інспекція України з контролю за цінами. (звільнилася за угодою сторін у зв`язку з ліквідацією підприємства)., Киев (реалізація державної політики з контролю за цінами)

формування необхідної документації при прийомі, переведенні, звільненні співробітників;
- облік наказів про прийом, переведення, звільнення співробітників, їх реєстрація та систематизація;
- формування та зберігання особистих справ співробітників (кількість 360 чоловік);
- облік, заповнення та зберігання трудових книжок;
- облік відпусток всіх видів, надання інформації по відпустках для співробітників
- облік декретних відпусток
- облік лікарняних листів
- облік роботи співробітників у вихідні дні
- складання табеля обліку робочого часу
- облік прийнятих / звільнених співробітників
- формування щомісячної кадрової звітності, в тому числі для керівника;
- ведення бази (картка державного службовця);
- формування кадрового резерву працівників;
- підготовка документації для проведення конкурсу на заміщення посад державних службовців;
- написання офіційних листів до міністерств;
- зведення звітності про виконану роботу.

Провідний спеціаліст відділу управління майном Департаменту фінансово-економічного аналізу та господарської діяльності. Звільнилася у зв`язку зі змінами в організації виробництва і праці(п.1 ст.40 КЗпП України)

с 09.2011 по 04.2012 (7 месяцев)
Державна інспекція сільського господарства України, Киев (сільське господарсво)

підготовка та формування тендерної документації;
- проведення ревізії по відділах та інспекції в цілому;
- ведення внутрішньої документації.

Старший методист

с 09.2006 по 12.2010 (4 года 3 месяца)
Будинок письменників України, Киев (культурно-освітня)

- участь у підготовці культурних заходів;
- організація зустрічей з письменниками;
- підтримка, в процесі роботи, зв’язку з творчими спілками та громадськими організаціями щодо залучення до проведення заходів професійних творчих працівників ;
- складання планів щодо проведення культурно-освітніх заходів;
- здійснення координаційної роботи із зацікавленими відомствами.

Образование

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (стаціонар)

Історичний факультет, політолог, викладач суспільно-політичних дисциплін, Черновцы
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 9 месяцев)

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Знання КЗпП України, кадрового діловодства в повному об’ємі, основи обслуговування клієнтів різного рівня,.
Вміння вирішити конфліктну ситуацію, навчання та розвиток персоналу, планування і контроль (вміння встановлювати чіткі і досяжні цілі, переконувати, запевняти), планування своєї діяльності.

Досвід роботи з ПК ( Word, Excel, 1С 7 - 8, Internet, Outlook, Power Point) тощо.

Українська - володію вільно. Англійська -середній рівень

Категорія В

Особисті якості:
Цілеспрямованість, пунктуальність, ініціативність, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в колективі, відчуття гумору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: