Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 октября 2022 Файл

Валерія

Бухгалтер, економіст, помічник, ассистент, менеджер, бариста

Возраст:
23 года
Город проживания:
Никополь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СИЧУК ВАЛЕРІЯ
БУХГАЛТЕР, ЕКОНОМІСТ,
ФІНАНСОВИЙ КОНСУЛЬТАНТ

ПРО СЕБЕ
Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту. Є досвід,
роботи на заводі, на посаді бухгалтера в економічному відділі, є вища
освіта з даної спеціальності та 2 дипломи з відзнакою. Володію навичками
роботи на комп'ютері на рівні грамотного
користувача(Word,Exel,PowerPoint). Знайома з різними комп'ютерними
системами в тому числі бухгалтерського обліку, що включає 1С.

КОНТАКТНІ ДАНІ Дуже відповідальна та звертаю увагу на деталі у роботі. Ціную думку
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») інших та вмію висловлювати свої думки та аргументувати їх. Ставлюсь до

Viber,Telegram: будь-якої роботи з максимальною віддачею, щоб виконувати її якісно.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Чудово справляюся з будь- якими нестандартними завданнями. Завжди
знаходжу спільну мову в колективі та готова працювати на оптимізацію
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») процесу роботи підприємства, або компанії з метою збільшення прибутку
компанії та розвитку продукції, або послуг.
30.10.2000

ДОСВІД РОБОТИ
Україна, м.Дніпро

Технічна практика
ОСВІТА: Бухглатер
НМетАУ
Вчений ступінь:Магістр ТОВ «ВСМПО Титан Україна»
01.09.2021 - 15.01.2023
3 місяці (01.05.2019 - 28.07.2019)
Форма навчання: заочна
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля
Обов’язки:
та біржова діяльність»
1. Ведення бухгалтерського обліку основних засобів підприємства;
НМетАУ
Вчений ступінь: Бакалавр
2. Ведення податкового обліку суб'єктів підприємницької діяльності -
01.09.2019-20.07.2021 звичайна, спрощена системи оподаткування юридичних та фізичних
Форма навчання: денна осіб;
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля
3. Складання (формування) та здача бухгалтерської, податкової,
та біржова діяльність»
Диплом: з відзнакою , середній бал -4.9. фінансової, статистичної звітності;
4. Відшкодування ПДВ, робота з податковим органом, щодо
НТНМетАУ
відшкодування ПДВ;
Вчений ступінь: молодший спеціаліст
01.09.2016-30.06.2019 5. Оптимізація процесу обліку витрат підприємства;
Форма навчання: денна 6. Робота з органами казначейства;
Спеціальність: 071 «Бухгалтерський облік та аудит» 7. Планування та планування бюджету підприємства ;
Диплом: з відзнакою, середній бал - 5.0.
8. Фінансовий моніторинг господарських операцій – визначення
прибутковості за окремими господарськими операціями, клієнтами,
підрозділами, видами діяльності;
ІНОЗЕМНІ МОВИ:
9. Складання, обробка, ревізія первинної документації всіх участників
Англійська мова - рівень В1-В2
Німецька мова - рівень А1
бухгалтерського та податкового обліку, оптимізація первинного
документообігу;
10. Організація та постанова роботи бухгалтерії (відділу, підрозділи
обліку);
11. Автоматизація бухгалтерського обліку, 1С-Бухгалтерія.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ: ДОСВІД РОБОТИ

ВПЕВНЕНИЙ КОРИСТУВАЧ КОМП’ЮТЕРОМ, ПРОГРАМАМИ
Оператор Call-centr
MS OFFICE. Є ДОСВІД РОБОТИ З EXEL, WORD,POWERPOINT,

1C.8: ПРЕДПРИЯТИЕ.
ВМІЮ ШВИДКО ЗНАХОДИТИ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ПОТРІБНА
1 місяць (01.08.2019-30.08.2019)
ПО ЗАПИТУ ТА ШВИДКО ОБРОБЛЯТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА Обов’язки :
ВИДІЛЯТИ НАЙГОЛОВНІШЕ СЕРЕД ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ 1. Продаж кулінарних курсів;
ІНФОРМАЦІЇ. 2. Робота з холодною та теплою базою клієнтів;
ВМІЮ САМА СЕБЕ ОРГАНІЗОВУВАТИ ТА ПЛАНУВАТИ ЧАС 3. Консультування клієнтів, щодо послуг компанії;
ТА ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПОТРІБНО ВИКОНАТИ. ТАКОЖ 4. Робота с жалобами та пропозиціями від клієнтів;
САМОСТІЙНО ЗНАХОДИТИ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ 5. Здійснення інформаційних обзвонів;
ВИКОНАННЯ ЗАДАНИХ ЗАВДАНЬ.
6. Виконання індивідуального плану;
ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНА ТА ПУНКТУАЛЬНА.
7. Робота по скриптам.
КОМУНІКАБЕЛЬНА ТА ВМІЮ ЗНАХОДИТИ СПІЛЬНУ МОВУ З

БУДЬ-КИМ;)
Вихователь по роботі з особливими дітьми
ВМІЮ АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА ВМІЮ БАЧИТИ

«ТОНКОСТІ» ПЕВНИХ МОМЕНТІВ.

ЗАВЖДИ ДОВОЖУ ПОЧАТЕ ДІЛО ДО ЙОГО ЛОГІЧНОГО 6 місяців (15.10.2019-01.03.2020)
ЗАВЕРШЕННЯ. Центр розвитку сім‘ї Синтез
МАЮ ЛОГІЧНИЙ ТИП МИСЛЕННЯ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ 1. Робота з дітками у яких особливий діагноз (аутизм,ДЦП, повільний
ДИВИТИСЯ НА ПЕВНІ СИУАЦІЇ ПІД РІЗНИХ «КУТОМ». розвиток)
ПОВАЖАЮ ДУМКУ ІНШИХ ТА ВМІЮ ВИСЛОВЛЮВАТИ 2. Регулювання поведінки дітей для забезпечення безпечного
СВОЮ З ПІДКРІПЛЕННЯМ ПЕВНИХ АРГУМЕНТІВ. середовища;
ДУЖЕ ШВИДКО НАВЧАЮСЬ НОВОМУ ТА ВМІЮ
3. Реалізація різних видів діяльнсоті (ігри, розвиток,вивчення цифр,
САМОСТІЙНО РОЗБИРАТИСЯ З НОВОЮ ІНФОРМАЦІЮ.
алфавіту , тактильний розвиток дітей, розвиток логічного мислення) ;
МАЮ ОРГАНІЗАТОРСЬКИ НАВИЧКИ.
4. Слідкування за безпечними умовами перебування у садочку кожної
ЗАВЖДИ ДРУЖЕЛЮБНА ТА ВІДКРИТА ДО НОВИХ
дитини.
ДІАЛОГІВ!
5. Організація проведення досугу згідно особливостей дітей.

Репетитор англійської мови у дітей дошкільного віку

2 місяці ( 01.03.2020- 20.04.2020)
Центр розвитку сім‘ї Синтез
1. Освоєння базових знань з англійської мови дітками дошкільного віку;
2. Планування формату занять;
3. Організація групових занять;
4. Проведення занять в ігровій формі.

Бариста

2,5 роки (01.06.2020- 20.03.2022)
Ресторан «Giannivino»

1. Підготовка продуктів для приготування кави та відкриття зміни;
2. Налаштування помолу кавового зерна;
3. Обслуговування гостей та налагодження комунікації з гостями;
4. Розуміння та вивчення особливостей кавових апаратів;
5. Якісне оформлення та видача своєчасних замовлень;
6. Робота з касовим апаратом та відвідувачами;
7. Робота з чек- листами закриття та відкриття зміни;
8. Приготування лимонадів, фірмових чаїв та коктейлів;
9. Розширення барної карти;
10. Робота з постачальниками, складання своєчасних замовлень;
11. Участь у інвентаризації та перерахунку барного товару;
12. Зведення перучотів та слідкування за залишками на барі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: