Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 декабря 2022 Файл

Валерія

Економіст, бухгалтер, адміністратор, касир, продавець

Возраст:
23 года
Город проживания:
Никополь
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СИЧУК ВАЛЕРІЯ
БУХГАЛТЕР, ЕКОНОМІСТ, ФІНАНСОВИЙ
КОНСУЛЬТАНТ

ПРО СЕБЕ
Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту. Є досвід
роботи на заводі, на посаді бухгалтера в економічному відділі, є вища
освіта з даної спеціальності та 2 дипломи з відзнакою. Володію навичками
роботи на комп'ютері на рівні впевненого користувача
(Word,Excel,PowerPoint). Знайома з різними комп'ютерними системами, в
тому числі бухгалтерського обліку, що включає 1С.

КОНТАКТНІ ДАНІ Дуже відповідальна та звертаю увагу на деталі у роботі. Ціную думку
інших, та вмію висловлювати свої думки та аргументувати їх. Ставлюсь до
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
будь-якої роботи з максимальною віддачею, щоб виконувати її якісно.
Чудово справляюся з будь-якими нестандартними завданнями. Завжди
знаходжу спільну мову в колективі, та готова працювати на оптимізацію
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
процесу роботи підприємства, або компанії з метою збільшення прибутку
компанії та розвитку продукції, або послуг.
30.10.2000

ДОСВІД РОБОТИ
Ukraine, Dnipro.

Технічна практика
ОСВІТА: Бухглатер
НМетАУ
Вчений ступінь:Магістр
01.09.2021 - 15.01.2023
Форма навчання: заочна ТОВ «ВСМПО Титан Україна»
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля та біржова діяльність» 3 місяці (01.05.2019 - 28.07.2019)
Обов’язки:
НМетАУ
Вчений ступінь: Бакалавр
1.Ведення бухгалтерського обліку основних засобів підприємства;
01.09.2019-20.07.2021 2.Ведення податкового обліку суб'єктів підприємницької діяльності -
Форма навчання: денна звичайна, спрощена системи оподаткування юридичних та фізичних
Спеціальність: 076 «Підприємство,торгівля та біржова діяльність»
Диплом: з відзнакою , середній бал -4.9.
осіб;
3. Складання (формування) та здача бухгалтерської, податкової,
НТНМетАУ фінансової, статистичної звітності;
Вчений ступінь: молодший спеціаліст
4.Відшкодування ПДВ, робота з податковим органом, щодо
01.09.2016-30.06.2019
Форма навчання: денна відшкодування ПДВ;
Спеціальність: 071 «Бухгалтерський облік та аудит» 5.Оптимізація процесу обліку витрат підприємства;
Диплом: з відзнакою, середній бал - 5.0.
6.Робота з органами казначейства;
7.Планування та планування бюджету підприємства ;
8. Фінансовий моніторинг господарських операцій – визначення
прибутковості за окремими господарськими операціями, клієнтами,
ІНОЗЕМНІ МОВИ: підрозділами, видами діяльності;
English language - level B1-B2 9.Складання, обробка, ревізія первинної документації всіх участників
German language - level A1
бухгалтерського та податкового обліку, оптимізація первинного
документообігу;
10.Організація та постанова роботи бухгалтерії (відділу, підрозділи
обліку);
11.Автоматизація бухгалтерського обліку, 1С-Бухгалтерія.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ: ДОСВІД РОБОТИ

ВПЕВНЕНИЙ КОРИСТУВАЧ КОМП’ЮТЕРОМ, ПРОГРАМАМИ
Оператор Call-centr
MS. OFFICE. Є ДОСВІД РОБОТИ З EXCEL, WORD,POWER

POINT, 1C.8: ПІДПРИЄМСТВО. 1 місяць (01.08.2019-30.08.2019)
ВМІЮ ШВИДКО ЗНАХОДИТИ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА ПОТРІБНА Обов’язки :
ПО ЗАПИТУ ТА ШВИДКО ОБРОБЛЯТИ ІНФОРМАЦІЮ, ТА 1.Продаж кулінарних курсів;
ВИДІЛЯТИ НАЙГОЛОВНІШЕ СЕРЕД ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ 2.Робота з холодною та теплою базою клієнтів;
ІНФОРМАЦІЇ. 3.Консультування клієнтів, щодо послуг компанії;
ВМІЮ САМА СЕБЕ ОРГАНІЗОВУВАТИ ТА ПЛАНУВАТИ ЧАС
4.Робота зі скаргами та пропозиціями від клієнтів;
ТА ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПОТРІБНО ВИКОНАТИ. ТАКОЖ ВМІЮ
5.Здійснення інформаційних дзвінків;
САМОСТІЙНО ЗНАХОДИТИ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ
6.Виконання індивідуального плану;
ВИКОНАННЯ ЗАДАНИХ ЗАВДАНЬ.
7.Робота по скриптам.
ДУЖЕ ВІДПОВІДАЛЬНА ТА ПУНКТУАЛЬНА.
КОМУНІКАБЕЛЬНА ТА ВМІЮ ЗНАХОДИТИ СПІЛЬНУ МОВУ З

БУДЬ-КИМ;) Вихователь по роботі з особливими дітьми
ВМІЮ АНАЛІЗУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА ВМІЮ БАЧИТИ

«ТОНКОЩІ» ПЕВНИХ МОМЕНТІВ. 6 місяців (15.10.2019-01.03.2020)
ЗАВЖДИ ДОВОЖУ ПОЧАТЕ ДІЛО ДО ЙОГО ЛОГІЧНОГО Центр розвитку сім‘ї Синтез
ЗАВЕРШЕННЯ. 1. Робота з дітками у яких особливий діагноз (аутизм,ДЦП, повільний
МАЮ ЛОГІЧНИЙ ТИП МИСЛЕННЯ, ЩО ДОЗВОЛЯЄ розвиток)
ДИВИТИСЯ НА ПЕВНІ СИУАЦІЇ ПІД РІЗНИХ «КУТОМ».
2. Регулювання поведінки дітей для забезпечення безпечного
ПОВАЖАЮ ДУМКУ ІНШИХ ТА ВМІЮ ВИСЛОВЛЮВАТИ
середовища;
СВОЮ З ПІДКРІПЛЕННЯМ ПЕВНИХ АРГУМЕНТІВ.
3. Реалізація різних видів діяльності (ігри, розвиток,вивчення цифр,
ДУЖЕ ШВИДКО НАВЧАЮСЬ НОВОМУ ТА ВМІЮ
алфавіту , тактильний розвиток дітей, розвиток логічного мислення)
САМОСТІЙНО РОЗБИРАТИСЯ З НОВОЮ ІНФОРМАЦІЮ.
4. Слідкування за безпечними умовами перебування у садочку кожної
МАЮ ОРГАНІЗАТОРСЬКІ НАВИЧКИ.
ЗАВЖДИ ДРУЖЕЛЮБНА ТА ВІДКРИТА ДО НОВИХ
дитини.
ДІАЛОГІВ! 5. Організація проведення дозвілля згідно особливостей дітей.

Репетитор англійської мови у дітей дошкільного віку

2 місяці ( 01.03.2020- 20.04.2020)
Центр розвитку сім‘ї Синтез
1.Освоєння базових знань з англійської мови дітками дошкільного віку;
2.Планування формату занять;
3.Організація групових занять;
4.Проведення занять в ігровій формі.

Бариста, ресторан Giannivino
2,5 роки (01.06.2020- 20.03.2022)
Ресторан «Giannivino»
1.Підготовка продуктів для приготування кави та відкриття зміни;
2.Налаштування помолу кавового зерна;
3.Обслуговування гостей та налагодження комунікації з гостями;
4.Розуміння та вивчення особливостей кавових апаратів;
5.Якісне оформлення та видача своєчасних замовлень;
6.Робота з касовим апаратом та відвідувачами;
7.Робота з чек- листами закриття та відкриття зміни;
8.Приготування лимонадів, фірмових чаїв та коктейлів;
9.Розширення барної карти;
10.Робота з постачальниками, складання своєчасних замовлень;
11.Участь у інвентаризації та перерахунку барного товару;
12.Зведення переобліку та слідкування за залишками на барі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: