Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 октября 2022 Файл

Анна

Визовый специалист

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Коваленко Анна
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 30.08.1986

Мета
Шукаю роботу візового менеджера в стабільній компанії, що розвивається. Ціную можливість
навчання і зростання, як професійного, так і фінансового. Зі своєї сторони гарантую пунктуальність,
відповідальність та працьовитість.
Професійні навички
Уміння налагодити контакт з клієнтом, уникання конфліктів, якісне виконання своїх обов'язків,
дотримання трудової дисципліни. Володію великим досвідом багатозадачності та працею з
клієнтами.
Технічні навички

Впевнений користувач ПК, навики праці з MS Office, 1С, пошуковими системами. Досвід роботи з
CRM-системами (Бітрікс24, Мегаплан). Досвід роботи з офісним обладнанням (ксерокси, сканери,
принтери та інше).

Досвід

Менеджер по роботі з клієнтами та керівник складу готової ювелірної продукції
ТОВ Ювелірний завод "Агні", сфера В2В 03.2018 - 02.2022
Обов'язки:
• пошук нових клієнтів та ведення існуючих
• відвантаження ювелірної продукції клієнту
• ведення дебіторської заборгованості с клієнтом, контролювання своєчасної сплати
заборгованості перед компанією
• участь у створенні нових ювелірних колекцій, а також розробка їх стандартів.
• підготовка щоквартальних та щорічних звітів, аналіз продажів
• прийом, відвантаження, облік товарообігу в 1С ювелірної продукції
• участь у квартальних інвентаризаціях
• підготовка та участь у сезонних ювелірних виставках
Рекрутер з функцією HR
ЧП «Мотрейт.Київ.ua» - рекламна компанія 01.2016 - 12.2017
Обов'язки:
• пошук кандидатів на різних порталах та платформах
• телефонні та особисті співбесіди
• масовий відбір персоналу на потребуючі вакансії
• адаптація персоналу до умов праці
• опрацювання великого обсягу інформації в короткі терміни.
• успішне закриття кейсів.
Візовий менеджер ( Литва, Польща, Нідерланди, Італія, Угорщина та інше)
Туристична компанія «Easy World» 08.2016 - 01.2016
Обов'язки:
• прийом вхідних дзвінків від потенційних клієнтів стосовно відкриття візи, консультування та
виявлення потреб
• занесення клієнта до CRM-системи
• консультування клієнта в офісі та ведення його до отримання Шенгенської візи
• підготовка відповідного пакету документів для видачі візи, заповнення анкет, оформлення
страхового поліса, поміч у написанні характеристики клієнтові якщо це потребував певний
вид візи
• оформлення віз категорії D (Польща)
• продаж, бронювання авіаквитків та житла за кордоном.
Менеджер по роботі з клієнтами (Вроцлав, Польща) 10.2014 - 06.2016
Обов'язки:
• моніторинг споживчого ринку, пошук вакансій в соціальних мережах та пропонування
клієнтові з України.
• допомога в отриманні посвідки на проживання (карта побуту), страхового поліса,
• підготовка довідок для міграційних послуг.

Продавець-консультант
Ювелірний завод ТМ «Золотий вік» 06.2014 - 10.2014
Обов'язки:
• роздрібна торгівля ювелірною продукцією, виконання планових показників;
• контроль безпеки і справності виробу;
• викладка товару відповідно до корпоративних стандартів, та ормування торгового залу;
• підготовка товару до інвентаризації, з дотриманням норм експлуатації робочого
обладнання.
Спеціаліст із залучення клієнтів
ПАТ "Банк Російський Стандарт" (Банківські послуги) 06.2013 - 03.2014
Обов'язки:
• залучення та консультування клієнтів;
• верифікація ідентифікації клієнта в порядку, передбаченому вимогами внутрішніх
документів Банку та нормативних документів НБУ.
• розміщення інформації про клієнта і документі при необхідності у відповідному розділі
програмного забезпечення, інформування аналітика про нестандартні ситуації;
• оформлення комплекту документів. Формування, зберігання та передача належним чином
оформлених специфікацій банку відповідальному працівнику;
• приймання, зберігання, видача кредитних та платіжних карток клієнтом за укладеними
договорами відповідно до затвердженого порядку;
• контроль і звірка отриманих кредитних і платіжних карт, інформування аналітика про втрату
карт;
• формування пакетів документів для розірвання договорів / повернення товару;
• забезпечення виконання планових показників по всій продукції, що випускається на
стаціонарних торгових точках;
• дотримання функціонально-технологічної та організаційно-розпорядчої документації Банку
в частині реєстрації продуктів Банку, інформаційної безпеки, правил внутрішнього трудового
розпорядку
Провідний спеціаліст
АТ «Дельта Банк» (Банківські послуги) 06.2011 - 05.2013
Обов'язки:
• видача споживчого кредиту в точках продажів і консультування клієнтів щодо умов
кредитування;
• первинна ідентифікація клієнтів, оформлення кредитів (паперова, карткова, агентська
схема та інше);
• забезпечення прийому заявок у вихідні та святкові дні;
• дотримання вимог нормативних актів з охорони праці;

Освіта
Вища
07.2004 - 06.2009
Азовський регіональний інститут менеджменту Запорізького національного технічного
університету (спеціаліст), форма навчання - денна, спеціальність - "менеджмент організацій",
спеціалізація - "Управління готельним, курортним та туристичним обслуговуванням" м.Бердянськ

Мови
Українська – вільно володію
Російська - володію
Англійська – середній рівень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: