Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Yaroslav

Logistic manager, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Logistic manager, Team leader call centre, Project-менеджер, Sales manager, Call center operator, Supervisor, Tourism manager
Вид занятости:
полная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer service manager

с 11.2024 по наст. время (9 месяцев)
CCIG Ukraine, Kyiv (Telecommunications and networking)

Dispatcher

с 08.2024 по 10.2024 (2 месяца)
Hugo Hunter, Dnipro (Transportation and logistics)

Agent

с 11.2019 по 02.2020 (3 месяца)
Yellow Stone, Dnipro (Consulting, accounting and auditing)

Supervisor

с 07.2019 по 08.2024 (5 лет 1 месяц)
Simply Contact, Dnipro (Telecommunications and networking)

My key responsibilities were: engaging and motivating agents, managing financial issues, monitoring agents effectiveness, aiming for compliance with KPI, analyzing requests, providing feedback, and all kinds of assistance, via IT department in particular, reporting to executives, working with statistics, scheduling, tracking the onboarding period, and newbies alignment with their weekly targets, making updates, participation in the interview of the new candidates, maintaining engagement with the partners via working channels, etc.

Also, I was combining the analytic position for 10 months (October 2022-August 2023) simultaneously with supervision of the agents, it was a temporary basis involvement. My key responsibilities were: analysis of the indicators that will be our potential target when the new project launches, I've been coordinating with executives concerning the implementation of the key performance indicators (NPS, CSAT, AHT, CPH, quality) relying on the volume of the load on the project. Likewise, reports exporting was an indispensable part of my daily responsibilities via the client platform. I was doing the aforementioned task depending on the demand via the following programs: Power BI, Importer. Additionally, tracking the seamless work of the reports was included in my daily responsibilities, and if there were any errors, I was rectifying them.

Call-center operartor

с 06.2017 по 07.2018 (1 год 1 месяц)
Tell2Tell, Дніпро (Транспорт, логістика)

Образование

PSACEA

International economics + Management and logistics, Dnipro
Высшее, с 2018 по 2023 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Friends English Club

2 years of education, from B1 to C1.

Знания и навыки

  • MS Outlook
  • MS Office
  • Jira
  • Slack
  • Intercom
  • Zendesk
  • PC User
  • Confidence
  • Linux
  • Google Docs
  • Google
  • MS Power BI
  • CRM
  • MS Teams
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Продаж БАДів
  • Управління командою
  • Ділове спілкування
  • Уважність
  • Ведення CRM
  • Стресостійкість
  • User Bitrix24
  • Waze
  • Google Meet
  • Google maps
  • Sales
  • Punctuality
  • Communicability
  • Educability
  • Management of CRM

Знание языков

Английский — продвинутый

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: