Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 февраля 2024 PRO

Олена

Менеджер з компенсацій та пільг

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу праці і заробітної плати (з функціоналом C&B)

с 02.2020 по 09.2022 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Сервіс Про" (Корпорація Біосфера, штат більше 2000, 4 підлеглих у відділі), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ключові напрямки роботи:
-Планування бюджету витрат на фонд оплати праці, компенсації, податків (щомісячне, річне).
-Планування бюджету руху грошових коштів, погодження розширення бюджету у разі перевищення.
-Щомісячний аналіз відхилень фактичних видатків на фонд оплати праці від запланованих.
-Формування аналітичних звітів стосовно фонду оплати праці і його структури за запитами.
-Формування даних для перегляду заробітних плат (бюджет, факт, ринок).
-Розробка нових форм звітності стосовно фонду оплати праці.
-Забезпечення нарахування і виплати основної, додаткової заробітної плати, компенсаційних виплат, матеріальної допомоги (13 юридичних осіб).
-Контроль вірності нарахування основної і змінної частини заробітної плати.
-Контроль індексації заробітної плати.
-Перегляд штатного розпису.
-Консолідація в управлінському обліку даних щодо нарахованих податків на та із фонду заробітної плати по 13 організаціям.
-Розрахунок змінної частини заробітної плати працівників мотивація яких базується на виконанні планів продажу, прибутку, поверненні грошових коштів.
-Робота з P&L, CF, BS Корпорації. Написання коментарів до звітності щодо відхилень.
-Підготовка технічних завдань на доробку програмного комплексу з метою автоматизації процесів.
-Участь в розробці внутрішніх регламентуючих документів стосовно оплати праці, зміни систем мотивації.
-Участь в розробці нових систем мотивації, КРІ, моделювання прогнозованих результатів впровадження змін.
-Формування даних для огляду заробітних плат Korn Ferry.

Досягнення:
-Впроваджена система бюджетування видатків на фонд оплати праці на підставі діючого (щомісячне) та планового (річне) штатного розкладу. Розроблені і впроваджені в 1С звіти для автоматизації процесу аналізу.
-Автоматизовані звіти щодо планової і фактичної винагороди.
-Реалізовано проект по виводу заробітної плати та кадрового обліку в окрему базу для збереження конфіденційності інформації щодо винагород (розроблено ТЗ, проведено тестування результатів, перевірка обміну між базами).
-Проведені доробки і автоматизація процесу роботи з електронними лікарняними, нарахування лікарняних, розрахунку відпусток, формування звітності.
-Проведені перегляди систем мотивації відділи продажів, маркетингу, експорту. В тому разі проведені тимчасові перегляди систем мотивації в умовах карантину, військових дій. Проведено автоматизацію процесу нарахування.
-Проведено розрахунки бонусів топ-персоналу, сформовані аналітичні данні для перегляду систем мотивації топ-менеджменту.
-Проведено аналіз діючих систем оплати праці, фактичних витрат на фонд оплати для перегляду заробітних плат персоналу.

Керівник відділу праці і заробітної плати (з функціоналом C&B)

с 09.2017 по 10.2019 (2 года 1 месяц)
ТОВ «Параллель-М ЛТД» (АЗС/АЗК роздрібна і гуртова торгівля нафтопродуктами, штат 1000, 3 підлеглих у відділі), Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Ключові напрямки роботи:
-Перегляд чинних, розробка нових систем мотивації персоналу, розробка КРІ.
-Розробка, оптимізація графіків роботи змінного персоналу компанії.
-Бюджет фонду оплати праці, податків на фонд оплати праці, підготовка аналітичних даних щодо відхилень планових показників від фактичних.
-Контроль виконання бюджету фонду оплати праці.
-Бюджет руху грошових коштів.
-Формування аналітичної звітності стосовно винагород.
-Забезпечення нарахування і виплати основної, додаткової заробітної плати, компенсаційних виплат, матеріальної допомоги (6 юридичних осіб, договори ЦПХ)
-Контроль вірності нарахування основної і змінної частини заробітної плати, оплати договорів ЦПХ.
-Розрахунок, інвентаризація резерву відпусток.
-Контроль штатної дисципліни, оптимізація штатного розкладу, контроль заявок поданих у відділ підбору та адаптації персоналу.
-Підготовка технічних завдань на проведення доробки програмного комплексу.
-Формування даних для огляду тенденцій ринку оплати праці Ernst&Young, моніторинг актуальності рівня винагороди працівників.
-Розробка регламентуючих документів в області оплати праці, організації труда. Розробка посадових інструкцій, положень про відділи.
-Тренер Компанії, напрямок: основи роботи з Excel.

Досягнення:
-Розроблено та затверджено всі види графіків роботи на рік по всіх підприємствах внаслідок чого скорочено переробки та забезпечено скорочення заборгованості за невикористаними відпустками.
-Розроблено і впроваджено нову систему оплати праці для працівників АЗС/АЗК. Проведена автоматизація розрахунку.
-Відкориговані системи оплати праці департаменту роздрібних продажів, департаменту маркетингу.
-Проведено річне бюджетування фонду оплати праці. Показники захищені перед представником наглядової ради СКМ холдингу.
-Оновлені посадові інструкції всіх підрозділів, топ-менеджменту.
-Розроблені положення про відділи.
-Розроблена Політика оплати труда, положення про преміювання, положення про табельний облік.
-Проходження перевірок офісу крупних платників, управління з праці, проходження незалежного аудиту.
-Розроблено навчальний курс Excell, проведено навчання 4 груп співробітників.
-Реалізовано проекти «Аналіз трудовитрат і ефективності роботи персоналу».
-Участь в робочих групах по реалізації проектів HR-департаменту «Цілепокладання», «Навчання персоналу, підвищення кваліфікації працівників», «Розробка тренінгів і методологічних матеріалів для навчання співробітників офісу і АЗК», «Впровадження системи оцінки персоналу», "Категорійність працівників", «Укомплектованість персоналом, зниження плинності персоналу».

Старший бухгалтер

с 06.2013 по 08.2017 (4 года 2 месяца)
ТОВ «Аврора Девелопмент» (Корпорація «Олімп» ТРЦ «Аврора»), Запоріжжя (Нерухомість)

Ключові напрямки роботи:
-Нарахування заробітної плати (у тому числі працівникам, які працюють на умовах підсумовованого обліку робочого часу), лікарняні, договори ЦПХ, розрахунок резерву відпусток, розрахунок премій, контроль правильності складання табелів, оформлення наказів, розрахунок податків та зборів із зарплати, формування відомостей на виплату зарплати, реєстру платежів із податків.
-Кадровий облік.
-Каса, РРО, авансові звіти.
-Складання та подання звітності.
-Договори, довіреності, введення номенклатури та контрагентів, прихід ТМЦ.
-Клієнт-банк, робота з банками.
-Проходження перевірок.

Досягнення:
-Виплата заробітної плати у встановлені терміни.
-Організація роботи комісії з соціального страхування.
-Відсутність штрафних санкцій під час проходження перевірок.
-Відсутність помилок під час перерахування коштів підприємства.
-Оптимізація графіків господарчого відділу.
-Проходження внутрішнього аудиту Корпорації.

Образование

ЗІЕІТ

Фінансовий, Запоріжжя
Высшее, с 1994 по 1999 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

HTML, CSS

6 місяців

Головбух онлайн

3 місяці

MS Excel: Бізнес аналітика

3 місяці

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Професійні навички:

-Бюджет фонду оплати праці, компенсацій, податків (на чисельність 2400 шт.од.) річний та оперативний (щомісячний).
-Бюджет руху грошових коштів щомісячний.
-Аналіз виконання бюджетів, аналіз причин відхилень.
-Формування та розробка аналітичних звітів з плану, факту витрат на оплату праці.
-Розробка систем мотивації, КРІ, моделювання прогнозованих результатів впровадження нових систем.
-Опис посад, робота з організаційною структурою. Аналіз ефективності роботи персоналу.
-Моніторинг ринку праці.
-Робота зі звітами P&L, CF, BS.
-Практичне знання всіх етапів нарахування, виплати заробітної плати, звітності із заробітної плати.
-Знання кадрового обліку.
-Ведення штатного розпису.
-Розробка графіків роботи.
-Автоматизація процесів функції, створення технічних завдань.
-Написання регламентуючих документів (положення, регламенти, інструкції).
-Проектна робота.
-Знання програм 1С 7, 1С 8, ІСПРО, SAP, Медок, Клієнт-Банк.
-Внутрішній тренер компанії.

Особисті якості:
-Аналітичний склад розуму.
-Здатність працювати з великими обсягами інформації.
-Здатність працювати в режимі багатозадачності.
-Здатність реалізувати всі етапи нових проектів самостійно, відповідальність, орієнтованість на результат.
-Вміння зберігати конфіденційність інформації.
-Вміння налагодити здоровий клімат у відділі.

Захоплення:

Цікавлюсь HTML та CSS

https://lelikf.github.io/goit-markup-hw-03/index.html

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: