- PRO
Ольга
Адміністратор офісу, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Адміністратор офісу, Документознавець
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9038689/
Опыт работы
Заступник начальника відділу
с 10.2003 по 05.2022
(18 лет 7 месяцев)
Куп'янська міська рада, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
Організація діловодства в організації (формування баз даних, електронних реєстрів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за строками виконання документів), робота зі зверненнями громадян (прийом, облік, надання консультацій, вирішення проблемних питань), організація особистих прийомів керівництва, надання адміністративних послуг, кадри, складання номенклатури організації, формування архіву справ. Робота з нормативно-правовими документами, вивчення, застосування, впровадження інноваційних методів в роботі. Розробка проектів рішень виконавчого комітету. Висвітлення результатів роботи на сайті.
Образование
Харківський Національний університет
Історичний, викладач історії та суспільно-політичних дисциплін, Харків
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Харківський національний економічний університет
2010, 2 роки
Знания и навыки
- Користувач ПК
- Робота з оргтехнікою
Знание языков
Украинский — свободно
Дополнительная информация
Комунікативна, націлена на результат, швидко навчаюсь, відповідальна, уважна, пунктуальна.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
40000 грн, Харьков -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Харьков -
Адміністратор рецепції
Харьков -
Адміністратор рецепції
35000 грн, Харьков -
Администратор на ресепшн
6000 грн, Харьков -
Офіс-менеджер
Харьков