Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Мангуш

Економіст

Рассматривает должности:
Економіст, Аналітик, Координатор, Спеціаліст по роботі із кредитною заборгованістю
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мангуш Олена Федорівна

Дата народження: 23 листопада 1979 р.
Проживання: м. Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Вища (2010-2013рр., денне відділення)
Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит
Ступінь освіти: молодший спеціаліст, бакалавр, магістр.
Досвід роботи: (загальний стаж 20 років)
АТ "СЕНС БАНК" - Фахівець з забезпечення 1 категорії Відділ Адміністративної підтримки та
логістики Управління забезпечення та підтримки Департамент управління нерухомістю та логістики.
Лютий 2023– по теперішній час
Основні завдання та обов’язки:
• Координація роботи з постачальником по бронюванню місць у готелях, придбанню проїзних
квитків, страхових полісів та підготовці пакету документів для отримання віз для відряджень
згідно діючого в Банку порядку, надання консультацій та інформаційна підтримка
співробітників Банку при підготовці документів для відрядження.
• Організація роботи з постачальником та співробітниками Банку при замовленні візитівок.
• Організація бронювання кімнат переговорів для нарад Банку.
• Внесення пропозицій щодо оптимізації існуючих процесів/процедур та представлення нових
процесів/процедур.
• Контроль бюджету та участь у плануванні бюджету по напрямках: відрядження, канцелярські
та типографічні витрати, інші транспортні витрати в межах своєї компетенції.
• Участь у підготовці документів на тендер, їх моніторинг у межах своєї компетенції.
• Участь у підготовці та узгодженні договорів з постачальниками та структурними підрозділами
Банку.
• Участь у супроводженні договірної та платіжної документації (моніторинг термінів
надходження документів в Банк, перевірка правильності оформлення рахунків та
актів,контроль оплати рахунків).
• Виконання інших доручень Керівництва в межах своєї компетенції.
ТОВ «КЕПІТАЛ ТАЙМ»- економіст
Березень 2015-Вересень 2022
• Контроль проведення оплати за договорами, відстеження виконання договірних зобов'язань.
• Моніторинг закриття накладних та актів виконаних робіт.
• Виконання інших доручень Керівника в межах своєї компетенції.
• Організація та забезпечення документообігу (в т.ч. реєстрація та розподіл вхідної/вихідної
кореспонденції, контроль за розглядом/підписанням документів керівником та їх зберіганням)
• Збирання, опрацювання та подання на розгляд керівництву інформації, необхідної для
підготовки та прийняття управлінських рішень.
• Контроль електронної кореспонденції.
• Пошук інформації за запитом керівника, ведення існуючих баз даних.
• Підготовка звітів, інформаційних та аналітичних матеріалів (на регулярній основі) в межах
своєї компетенції.
ТОВ «КОРУМД»-економіст
Грудень 2012-Березень 2015
• Підготовка вихідних даних для складання проектів кошторисів господарськофінансової
діяльності.
• Виконання розрахунків з матеріальних, трудових та фінансових витрат.
• Оформлення матеріалів для укладання договорів.
• Виконання роботи, пов’язаної з контролем та правильним здійсненням розрахункових
операцій.
• Підготовка періодичної звітність в установлені терміни, ведення і зберігання бази даних
економічної інформації, внесення змін до довідкової та нормативної інформації, яка
використовується під час оброблення даних.
АБ «Київська Русь»- фахівець відділу діловодства та кадрового адміністрування.
Липень 2008-грудень 2008
• Ведення кадрового діловодства Банку відповідно до трудового законодавства України,
положень та інструкцій НБУ/внутрішніх нормативних документів, а саме:
- своєчасне прийняття/переведення/звільнення працівників;
- оформлення, супроводження та моніторинг відпусток, контроль за виконанням графіка;
- контроль та супроводження лікарняних листів.
- реєстрації персональних даних працівників; − прийняття на роботу працівників; −
звільнення працівників з роботи; − укладання трудових договорів у письмовій формі; −
переведення, переміщення працівників;
- Підготовка наказів, розробка посадових інструкцій, організація та забезпечення зберігання
документів;
- Надання оригіналів/копій архівних документів відповідно до запиту співробітниками
• Прийом вхідної/вихідної кореспонденції.
• Виконання інших доручень Керівництва в межах своєї компетенції.
ПАТ «Інформаційні комп’ютерні системи»- менеджер з логистики
Лютий 2007- Липень 2008
• Повний цикл організації: контроль по збиранню та транспортуванню товарів зі складу,
планування та оптимізації маршрутів з урахуванням економічної вигоди, документальний
супровід процесу перевезень, складання маршрутів, проведення реалізації замовлень.

«ТОМАРКА» - продавець консультант
Січень 2005-вереснь 2007

Особистісні та ділові якості:
комунікабельність, клієнтоорієнтованість, стресостійкість, уміння працювати в команді,
орієнтація на результат, інтерес до нових видів діяльності, навчання та розвитку, готовність
вийти із зони комфорту.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: