Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Наталія
Головний бухгалтер, заступник фінансового директора, аудитор
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Другие страны, Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9058733/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Залізко Наталія Володимирівна
Особисті дані: 04.05.1984р.
Контактна інформація: Тел.: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») Е-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»),
с.Софіївська Борщагівка, Києво-Святошинський р-н
Ціль: Отримання посади «Керівник фінансового відділу. Заступник фінансового директора.
Головний бухгалтер»
Бажаний рівень заробітної плати: 40 000 – 45 000 грн
Навички:
Досвід роботи головним бухгалтером більше 3 років в торгівельних та виробничих компаніях, що входять до
найбільшого в Україні аграрного холдингу
Знання українського законодавства у сфері бухгалтерського та податкового обліку
Добрі теоретичні та практичні знання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку
Навички та досвід складання і подання фінансової та податкової звітності в т.ч. «Звіт про контрольовані
операції» в державні контролюючі органи
Досвід проходження перевірок державних органів, проходження щорічного обов’язкового аудиту
Успішний досвід впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізація бухгалтерського обліку
Розробка форм звітності для фінансових та виробничих підрозділів
Впровадження платіжної системи «Казначейство»
Гарні аналітичні здібності та вміння працювати з великими об'ємами інформації
Навички ефективного планування. Сильні організаторські навички
Досвід управління людьми. Успішний досвід в підборі, навчанні та мотивації персоналу
Знання 1С8, Клієнт-банк (Ощадбанк, Аваль, Глобус банк, Укргазбанк, ПУМБ)
Досвід роботи в системах електронної звітності та документообігу (M.E.Doc)
Досвід роботи:
03.2020-04.2022
ГК «Pravio», м.Київ – виробник сільськогосподарської продукції з банком землі до 3,5 тис га землі в Чернігівській обл.
та визнаний лідер в галузі консервованої молочної продукції в Україні (ПрАТ ІМКК). В структуру Компанії входить 20
юридичних осіб в т.ч. 4 ю.о. з повною операційною діяльністю
Начальник відділу внутрішнього аудиту
Обов’язки:
Контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств (в підпорядкуванні – 4 головних
бухгалтера)
Контроль та перевірка закриття баз, безпосереднє прийняття участі в процесі закриття
Контроль, перевірка складання та своєчасність подання фінансової та податкової звітності
Повне супроводження податкових перевірок
Підготовка відповідей на запити ДПС
Проходження щорічного аудиту за МСБО та НСБО
Виїзні перевірки документального оформлення г/о (документообіг)
Консультаційне супроводження в області бухгалтерського та податкового обліку
Оптимізація оподаткування
Контроль за повнотою та своєчасністю сплати податкових платежів
03.2019 – по 02.2020
ТОВ ТД «Дніпро-торг», м.Київ (Компанія ТОВ ТД Дніпро-торг) - виробник та дистриб’ютор охолодженої м’ясної
продукції
Заступник головного бухгалтера, з грудня 2019р - головний бухгалтер Компанії
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства (штат бухгалтерії – 23
працівники)
Перерозподіл обов’язків та задач у відділі
Планування податкових платежів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Доопрацювання впровадженої системи обліку 1С УПП 8.3, оптимізація, виправлення помилок при провадженні
як основного виробництва так і роздрібної торгівлі, ведення та контроль бухгалтерського обліку на підприємстві
Розробка та постановка технічних завдань програмістам, тестування
Розробка інструкцій для користувачів програми
Навчання бухгалтерів користуванню вищезазначеною програмою
Бюджетування затрат відділу та контроль його виконання
Підготовка відповідей на запити ДФС
12.2018 – 02.2019рр.
ТОВ «Реал Фуд», м.Вишневе, Київська обл. (Компанія ТОВ ТД Дніпро-торг) - виробник м’ясних продуктів
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства
Чітке розмежування обов’язків та задач у відділі
Планування податкових платежів
Складання планового та фактичного платіжних бюджетів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
08.2017 – 06.2018рр.
ПрАТ Агрофірма «Березанська птахофабрика», с. Садове, Київська обл. (Агрохолдинг «UkrLandFarming»,
https://www.ulf.com.ua/) - сільгоспвиробник курячих яєць
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії
Чітке розмежування обов’язків та задач у відділі (штат бухгалтерії – 8 працівників)
Розробка облікової політики
Регулярне планування податкових платежів
Складання планового та фактичного платіжних бюджетів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Результати:
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізація ведення та контроль бухгалтерського обліку на
підприємстві
Розробка форм оперативної звітності для фінансових та виробничих підрозділів
12.2015 – 07.2017рр.
ТОВ «Трейд-Агро», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming», https://www.ulf.com.ua/ ) - оптова торгівля зерном
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку (штат бухгалтерії – 9 працівників, з них -
5 регіональних)
Розробка облікової політики
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Планування податкових платежів
Проходження планової перевірки органами ДФС
Бюджетне відшкодування
Нарахування заробітної плати (штат – 60 працівників)
Результати:
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізації ведення та контролю бухгалтерського обліку на
підприємстві
Впровадження платіжної системи «Казначейство»
02.2015 - 12.2015рр.
ПАТ «Компанія «Райз», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming») – оптова торгівля зерном
Головний бухгалтер відділу обліку Департаменту Райз-Трейдінг
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку (штат бухгалтерії – 4 працівники)
ЗЕД (експорт) – бухгалтерський та податковий облік
Планування податкових платежів
Контроль логістичних операцій
Робота в системі Клієнт-банк
Підготовка відповідей на запити ДФС
10.2012 - 01.2015рр.
ТОВ АФ «Надія», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming») – надання послуг с/г підприємствам, як в тваринництві так і
в рослинництві
Заступник головного бухгалтера
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку, 13 без балансових відділень (штат
працівників - більше 2000 )
Щомісячний контроль за: розрахунком ціни наданих послуг, правильністю складання та своєчасністю надання
актів виконаних робіт замовникам
Щомісячна консолідація податкових зобов'язань та податкового кредиту
Контроль за своєчасністю реєстрації податкових накладних в ЄРПН
Консолідація та контроль за своєчасністю сплати місцевих податків та зборів
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ
Розробка та постановка завдань працівникам відділу програмного забезпечення, а також їх тестування з метою
оптимізації ведення та контролю бухгалтерського обліку на підприємстві
Проведення навчання провідним бухгалтерам відділень щодо підготовки бази до закриття періоду
Інвентаризація первинних документів на відділеннях
Щоквартальне проходження міжнародного аудиту
04.2012 – 09.2012рр.
ТОВ АФ «Надія», м.Овруч, Житомирська обл. (Агрохолдинг «UkrLandFarming»)
Провідний бухгалтер відділення
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на відділенні
Облік операції по безготівковим розрахункам та основним засобам
Складання та надання актів виконаних робіт замовникам
Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю
Реєстрації податкових накладних в ЄРПН
Закриття періоду по відділенню. Складання та подача звітів (1ДФ, ЄСВ)
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ
06.2004 - 03.2012рр. ТОВ «Овруцький молочноконсервний комбінат» м.Овруч, Житомирська обл.
Бухгалтер - казначей
Освіта:
2003 - 2007рр. Житомирський державний технологічний університеті. Спеціальність: Облік і аудит.
2001 – 2003рр. Житомирський автомобільно-дорожній коледж. Спеціальність: Облік і аудит
Додаткова інформація:
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська - Intermediate (B1)
Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook, Windows, Internet, 1С7.7 / 1С8, Клієнт-банк (Ощадбанк,
Аваль, Глобус банк, Укргазбанк, ПУМБ), M.E.Doc
Пройшла курс навчання по програмі IFA по модулю «Міжнародні стандарти фінансової звітності». Сертифікат №111326
від 27.06.2021р
Вміння працювати з великими об'ємами інформації, правильно розставляти пріоритети.
В роботі націленість на досягнення результатів, ініціативність, системність, відмінна само організованість.
Високий рівень відповідальності. Постійне вивчення нових змін в законодавстві.
Особисті дані: 04.05.1984р.
Контактна інформація: Тел.: [
с.Софіївська Борщагівка, Києво-Святошинський р-н
Ціль: Отримання посади «Керівник фінансового відділу. Заступник фінансового директора.
Головний бухгалтер»
Бажаний рівень заробітної плати: 40 000 – 45 000 грн
Навички:
Досвід роботи головним бухгалтером більше 3 років в торгівельних та виробничих компаніях, що входять до
найбільшого в Україні аграрного холдингу
Знання українського законодавства у сфері бухгалтерського та податкового обліку
Добрі теоретичні та практичні знання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку
Навички та досвід складання і подання фінансової та податкової звітності в т.ч. «Звіт про контрольовані
операції» в державні контролюючі органи
Досвід проходження перевірок державних органів, проходження щорічного обов’язкового аудиту
Успішний досвід впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізація бухгалтерського обліку
Розробка форм звітності для фінансових та виробничих підрозділів
Впровадження платіжної системи «Казначейство»
Гарні аналітичні здібності та вміння працювати з великими об'ємами інформації
Навички ефективного планування. Сильні організаторські навички
Досвід управління людьми. Успішний досвід в підборі, навчанні та мотивації персоналу
Знання 1С8, Клієнт-банк (Ощадбанк, Аваль, Глобус банк, Укргазбанк, ПУМБ)
Досвід роботи в системах електронної звітності та документообігу (M.E.Doc)
Досвід роботи:
03.2020-04.2022
ГК «Pravio», м.Київ – виробник сільськогосподарської продукції з банком землі до 3,5 тис га землі в Чернігівській обл.
та визнаний лідер в галузі консервованої молочної продукції в Україні (ПрАТ ІМКК). В структуру Компанії входить 20
юридичних осіб в т.ч. 4 ю.о. з повною операційною діяльністю
Начальник відділу внутрішнього аудиту
Обов’язки:
Контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств (в підпорядкуванні – 4 головних
бухгалтера)
Контроль та перевірка закриття баз, безпосереднє прийняття участі в процесі закриття
Контроль, перевірка складання та своєчасність подання фінансової та податкової звітності
Повне супроводження податкових перевірок
Підготовка відповідей на запити ДПС
Проходження щорічного аудиту за МСБО та НСБО
Виїзні перевірки документального оформлення г/о (документообіг)
Консультаційне супроводження в області бухгалтерського та податкового обліку
Оптимізація оподаткування
Контроль за повнотою та своєчасністю сплати податкових платежів
03.2019 – по 02.2020
ТОВ ТД «Дніпро-торг», м.Київ (Компанія ТОВ ТД Дніпро-торг) - виробник та дистриб’ютор охолодженої м’ясної
продукції
Заступник головного бухгалтера, з грудня 2019р - головний бухгалтер Компанії
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства (штат бухгалтерії – 23
працівники)
Перерозподіл обов’язків та задач у відділі
Планування податкових платежів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Доопрацювання впровадженої системи обліку 1С УПП 8.3, оптимізація, виправлення помилок при провадженні
як основного виробництва так і роздрібної торгівлі, ведення та контроль бухгалтерського обліку на підприємстві
Розробка та постановка технічних завдань програмістам, тестування
Розробка інструкцій для користувачів програми
Навчання бухгалтерів користуванню вищезазначеною програмою
Бюджетування затрат відділу та контроль його виконання
Підготовка відповідей на запити ДФС
12.2018 – 02.2019рр.
ТОВ «Реал Фуд», м.Вишневе, Київська обл. (Компанія ТОВ ТД Дніпро-торг) - виробник м’ясних продуктів
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства
Чітке розмежування обов’язків та задач у відділі
Планування податкових платежів
Складання планового та фактичного платіжних бюджетів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
08.2017 – 06.2018рр.
ПрАТ Агрофірма «Березанська птахофабрика», с. Садове, Київська обл. (Агрохолдинг «UkrLandFarming»,
https://www.ulf.com.ua/) - сільгоспвиробник курячих яєць
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії
Чітке розмежування обов’язків та задач у відділі (штат бухгалтерії – 8 працівників)
Розробка облікової політики
Регулярне планування податкових платежів
Складання планового та фактичного платіжних бюджетів
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Результати:
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізація ведення та контроль бухгалтерського обліку на
підприємстві
Розробка форм оперативної звітності для фінансових та виробничих підрозділів
12.2015 – 07.2017рр.
ТОВ «Трейд-Агро», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming», https://www.ulf.com.ua/ ) - оптова торгівля зерном
Головний бухгалтер
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку (штат бухгалтерії – 9 працівників, з них -
5 регіональних)
Розробка облікової політики
Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності
Планування податкових платежів
Проходження планової перевірки органами ДФС
Бюджетне відшкодування
Нарахування заробітної плати (штат – 60 працівників)
Результати:
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ, оптимізації ведення та контролю бухгалтерського обліку на
підприємстві
Впровадження платіжної системи «Казначейство»
02.2015 - 12.2015рр.
ПАТ «Компанія «Райз», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming») – оптова торгівля зерном
Головний бухгалтер відділу обліку Департаменту Райз-Трейдінг
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку (штат бухгалтерії – 4 працівники)
ЗЕД (експорт) – бухгалтерський та податковий облік
Планування податкових платежів
Контроль логістичних операцій
Робота в системі Клієнт-банк
Підготовка відповідей на запити ДФС
10.2012 - 01.2015рр.
ТОВ АФ «Надія», м.Київ (Агрохолдинг «UkrLandFarming») – надання послуг с/г підприємствам, як в тваринництві так і
в рослинництві
Заступник головного бухгалтера
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку, 13 без балансових відділень (штат
працівників - більше 2000 )
Щомісячний контроль за: розрахунком ціни наданих послуг, правильністю складання та своєчасністю надання
актів виконаних робіт замовникам
Щомісячна консолідація податкових зобов'язань та податкового кредиту
Контроль за своєчасністю реєстрації податкових накладних в ЄРПН
Консолідація та контроль за своєчасністю сплати місцевих податків та зборів
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ
Розробка та постановка завдань працівникам відділу програмного забезпечення, а також їх тестування з метою
оптимізації ведення та контролю бухгалтерського обліку на підприємстві
Проведення навчання провідним бухгалтерам відділень щодо підготовки бази до закриття періоду
Інвентаризація первинних документів на відділеннях
Щоквартальне проходження міжнародного аудиту
04.2012 – 09.2012рр.
ТОВ АФ «Надія», м.Овруч, Житомирська обл. (Агрохолдинг «UkrLandFarming»)
Провідний бухгалтер відділення
Обов’язки:
Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на відділенні
Облік операції по безготівковим розрахункам та основним засобам
Складання та надання актів виконаних робіт замовникам
Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю
Реєстрації податкових накладних в ЄРПН
Закриття періоду по відділенню. Складання та подача звітів (1ДФ, ЄСВ)
Впровадження системи обліку 1С 8 УАХ
06.2004 - 03.2012рр. ТОВ «Овруцький молочноконсервний комбінат» м.Овруч, Житомирська обл.
Бухгалтер - казначей
Освіта:
2003 - 2007рр. Житомирський державний технологічний університеті. Спеціальність: Облік і аудит.
2001 – 2003рр. Житомирський автомобільно-дорожній коледж. Спеціальність: Облік і аудит
Додаткова інформація:
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська - Intermediate (B1)
Впевнений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook, Windows, Internet, 1С7.7 / 1С8, Клієнт-банк (Ощадбанк,
Аваль, Глобус банк, Укргазбанк, ПУМБ), M.E.Doc
Пройшла курс навчання по програмі IFA по модулю «Міжнародні стандарти фінансової звітності». Сертифікат №111326
від 27.06.2021р
Вміння працювати з великими об'ємами інформації, правильно розставляти пріоритети.
В роботі націленість на досягнення результатів, ініціативність, системність, відмінна само організованість.
Високий рівень відповідальності. Постійне вивчення нових змін в законодавстві.
Похожие кандидаты
-
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, економіст, бухгалтер з фінансової роботи
42000 грн, Киев, Удаленно -
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник аудитора
Киев, Борисполь, Удаленно -
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, головний бухгалтер
Киев -
Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера, ревизор
30000 грн, Киев -
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник фінансового директора
Житомир, Удаленно -
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, аудитор
30000 грн, Киев, Днепр , еще 2 города