Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2023 Файл

Ольга

Спеціаліст з якості, діловод, секретар, помічник керівника

Возраст:
40 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Головюк Ольга
Вік: 38 років
Місце проживання: м. Черкаси
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Спеціаліст з впровадження систем менеджменту якості, інженер з якості.
Також готова розглянути посади: помічник керівника, секретар, діловод, офіс-менеджер.

Освіта:
• Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного
управління при Президентові України, «Державне управління», кваліфікація – магістр державного управління,
2013-2015.
• Черкаський державний технологічний університет, «Фінанси», кваліфікація - економіст-фінансист, 2005-2006.
• Черкаський державний технологічний університет, «Економіка і підприємництво», кваліфікація - бакалавр з
економіки і підприємництва, 2001-2005.

Додаткова освіта:
2019 рік – WEST GROUP «ISO 9001:2015. Системи менеджменту якості. Вимоги»
2017 – TUV SUD «Внутрішній аудитор системи менеджменту якості у відповідності з вимогами і положеннями
міжнародних стандартів ISO 9001:2015 та ISO 19011:2011».
2012 рік – Центр післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки ЧДТУ, «Психологічна підготовка».
2011 рік – ДП «Черкасистандартметрологія», «Системи управління якістю та внутрішній аудит відповідно до ДСТУ
ISO 9001:2009».
2009 рік – ДП «УкрНДНЦ», «Підготовка внутрішніх аудиторів щодо проведення внутрішнього аудиту систем
управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001».
2008 рік – ДРІДУ НАДУ, «Професійна програма підвищення кваліфікації».

Реалізовані проекти / Досягнення:
• 2010 рік - впровадження та підтвердження системи менеджменту якості (далі – СМЯ) відповідно до вимог ISO
9001 у виконавчому комітеті Соснівської районної у м. Черкаси раді (перший в Черкаській області орган місцевого
самоврядування, що сертифікувався).
• 2010 рік - участь у розробці проекту «Автоматизована інформаційна система надання послуг населенню» на
Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (отримано грант).
• 2013 рік - впровадження СМЯ відповідно до вимог ISO 9001 (без підтвердження) у виконавчих органах
Черкаської міської ради.
• 2017 рік - впровадження та підтвердження СМЯ відповідно до вимог ISO 9001 в ТОВ «ГРУПА ВЕНЕТО» (галузь -
розробка, проектування, виробництво та реалізація металопродукції (промислової, транспортної спортивно-
розважальної галузей та ігрових майданчиків, вуличних меблів), матраців та текстилю, меблів та аксесуарів),
впровадження принципів ощадливого виробництва, соціальної відповідальності.

Досвід роботи:
• ТОВ «ГРУПА ВЕНЕТО», начальник відділу стандартизації та якості, з 2016 року по теперішній час.
Обов’язки:
1. Розробка, впровадження, підтримання в робочому стані СМЯ згідно з вимогами ISO 9001 (розробка
впровадження та контроль дотримання стандартів, технічних умов, методик, інструкцій та інших документів;
планування та проведення зовнішніх та внутрішніх аудитів; розробка та впровадження заходів з
коригувальними та запобіжними діями; аналіз результативності та ефективності процесів СМЯ, підготовка і
втілення заходів щодо удосконалення).
2. Участь у здійсненні вхідного контролю сировини та матеріалів, ведення претензійної роботи.
3. Контроль за виготовленням і випробуванням дослідних (інноваційних) зразків виробів на виробництві
металоконструкцій.
4. Участь у випробуванні зразків сировини та матеріалів від потенційних постачальників, підготовка
відповідних висновків.
5. Аналіз рекламацій, вивчення причин виникнення браку і порушень технології виробництва; розробка
заходів щодо їх усунення та попередження в майбутньому.
6. Розробка, погодження та реєстрація державними органами із стандартизації технічних умов та змін до них
на готову продукцію; організація робіт з отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на
розроблену документацію, сировину та готову продукцію.
7. Повірка засобів вимірювальної техніки.

• Черкаська міська рада (2011-2016 роки):
o Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради, головний
спеціаліст відділу звернень (помічник / секретар заступника міського голови), 2015-2016 роки.
Обов’язки:
1. Організація графіку робочого дня керівника, контроль за його дотриманням.
2. Здійснення інформаційно-технічної роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за
його підписом; прийом та координація дзвінків.
3. Здійснення технічного забезпечення діяльності керівника – замовлення квитків, транспорту тощо,
організація зустрічей, нарад.
4. Робота зі зверненнями громадян, організація особистого прийому громадян керівником.
5. Доведення до працівників структурних підрозділів доручень, розпоряджень керівника, контроль їх
виконання.
6. Збір матеріалів, інформації, підготовка аналітичних, довідкових інформаційних даних за дорученням
керівника.

o Департамент соціальної політики Черкаської міської ради, головний спеціаліст (секретар начальника та
заступника начальника управління соціального захисту), 2013-2015 роки.
Обов’язки:
1. Здійснення інформаційно-технічної роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за
його підписом; прийом та координація дзвінків.
2. Ведення зведеного табелю обліку робочого часу працівників управління.
3. Робота зі зверненнями громадян (прийом, реєстрація, контроль виконання, звіт).
4. Збір інформації та підготовка щомісячних аналітичних звітів про роботу управління за поточний та
попередній періоди.
5. Ведення реєстру вхідної та вихідної документації, відправка кореспонденції.

o Департамент управління справами Черкаської міської ради, радник міського голови, 2011-2013 роки.
Обов’язки:
1. Впровадження СМЯ відповідно до вимог ISO 9001 (розробка відповідної документації, координація
роботи з впровадження структурними підрозділами, звіт керівнику).
2. Впорядкування адміністративних послуг, розробка інформаційних та технологічних карток.
3. Обробка, аналіз та підготовка аналітичної інформації щодо рівня задоволеності отримувачами якістю
надання послуг в ЦНАПІ (на основі анкет).

• Соснівська районна у м. Черкасах рада:
o Виконавчий комітет Соснівської районної ради, заступник начальника загального відділу, 2007-2011 роки.
Обов’язки:
1. Розробка та впровадження СМЯ (розробка відповідної документації, координація роботи з впровадження
структурними підрозділами, звіт керівнику).
2. Впорядкування адміністративних послуг, розробка інформаційних та технологічних карток.
3. Ведення діловодства відділу (облік вхідної, вихідної документації, розробка номенклатури справ,
підготовка та передача документації до міського архіву).
4. Робота зі зверненнями громадян (організація особистого прийому громадян керівництвом, прийом
письмових звернень, контроль за їх виконанням, оформлення відповідно до чинного законодавства).
5. Реєстрація колективних договорів та угод, ведення їх обліку та архіву.

o Управління праці та соціального захисту населення Соснівської районної ради, головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та звітності, 2006-2007 роки.
Обов’язки: бухгалтерський облік виплат різних видів допомог (допомога при народженні, одиноким
матерям, дітям-інвалідам тощо).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: