Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 марта 2024 Файл

Марина

Менеджер із закупівель

Возраст:
36 лет
Город проживания:
Белогородка (Киевская обл.)
Готов работать:
Святопетровское

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Лобур Марина

Дата народження:25 травня 1988
Сімейний стан: заміжня, син 5 років
Місто:Київ, Києво-Святошинский р-н, с. Білогородка
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: Київський економічний інститут менеджменту
(ЕКОМЕН), менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, магістратура, закінчила в березні 2011р.
Автомобіль : Audi Q5
Права на водіння: кат.В.

Текст резюме


Ціль: робота в стабільній компанії з подальшою перспективою кар'єрного і матеріального розвитку за результатами співбесіди.

Ключова інформація:
• легко навчаюся
• товариська, легко налагоджую контакт з людьми
• знання ПК на рівні користувача (Word, Excel, Internet, Outlook Express, 1C: бухгалтерія 8,1 та УПП 8,2, ДелоПро)
• знання бухгалтерського і податкового обліку
• уміння нести відповідальність за прийняті рішення
• обожнюю працювати з цифрами
• уміння швидко перемикатися з одного виду діяльності на інший і назад
• здатність працювати самостійно
• аналітичний склад розуму
• відповідальний підхід до роботи

Особисті якості: комунікабельна, привітна, врівноважена, пунктуальна, активна, уважна, цілеспрямована, бажання розвиватися і зростати, відповідальний підхід до роботи, без шкідливих звичок.

Знання мови: досконало володію російською, українською мовами; англійська мова базова (є бажання в майбутньому її вдосконалити).

Досвід роботи:

16.01.2023 – по сьогодні – працюю в ТОВ «НФ Агро» (ТОВ «Нова Формула»). Менеджер з закупівель.

26.05.2015-02.01.2023 – працюю в ТОВ «Експерт Трейд» (в групі компаній АЗС КЛО). Місце знаходження офісу: с. Святопетрівське. З 05.2015 р працювала в адміністративному відділі по роботі з клієнтами (супермаркети, АЗС). Потім 2 роки – декретна відпустка. З 10.04.2019 – по сьогодні працюю Менеджером з постачання товарів.
Мої обов’язки:
1/ Взаємовідносини з контрагентами
-Проведення переговорів з постачальниками та виробниками.
-затвердження специфікацій з перспективою зниження відпускної ціни.
-затвердження термінів поставки та виробництва.
-Укладання договорів поставки/заявка в юр.деп.ЦО/.
-Контроль договірних зобов'язань.
-Контроль якості ТМЦ.
-перехід з відстрочки на реалізацію.
-Супровід документообігу за договором/акти приймання-передачі, зберігання, довіреності, надходження товарів та послуг (оприбуткування ТМЦ), сертифікати якості/
-формування замовлення постачальникам на базі 1С.8, виходячи з якого приймається товар.
-Міжнародна логістика та супровід вантажу.
-Ліквідність та готовність до реалізації імпортного товару.
-компенсація бракованого товару.
-Запити актів звіряння від постачальників.
2/ Супровід.
-затвердження етикеток, упаковки та ін., в т.ч. Privat Label.
-Пошук виробників та постачальників тари.
-Інформаційна підтримка відділу продажів.
3/ Планування.
-формування плану закупівель, відповідно до затвердженого плану продажів.
-товарний запас на складі-не більше ніж 1-1,5 місяці (Україна); 3,5-4 місяці (Китай)
-Запуск нових товарів.
4/ Аналіз та контроль.
-Моніторинг ринку/кон'єктура, ціна/
-Контроль залишків товару (мертвий запас-повернення постачальнику, розпродаж), (неприпустимість нульового залишку по ходовому товару)
-Аналіз продажів каналами збуту.
-Контроль оплати постачальникам.
5/ Суперечки, розбіжності, повернення.
-Аналіз причин повернення/сезон, прострочення, брак товару, рекламація/
6 / Звітність:
-план поставки товару на тиждень.
-план поставок товару на рік.
7/ Комунікація:
-Брокер
-Відділ продажів
-Логістика
-Бухгалтерія
-Склад
-Дизайнер

03.07.2012-16.02.2015 – працювала в ТОВ «Каміон-Оіл» (авто хімія, автокосметика Liqui Moly, Bizol, Lux Car) менеджером зі збуту. З 03.07.2012 я працювала в відділі продажу товарів мережам супермаркетів (МЕТРО, Епіцентр, Мегамаркет, Фоззі-Фуд, Сільпо, Практікер, Нова Лінія і ін.). З 01.10.2015 мене перевели в відділ продажу товарів мережам АЗК (ТНК, Socar, Ультра, Авантаж, Лукойл, БРСМ, КЛО та ін.). Мої обов’язки:
- аналіз залишків товарів і продажів на ТТ;
- приймала і обробляла замовлення від ТТ, також робила самостійно замолення згідно аналізу;
- повне документальне оформлення поставок товару;
- контроль оплати і дебіторської заборгованості. Якщо виникали розбіжності по акту звірки, шукала помилку і її виправляла;
- робота зі специфікаціями, комерційними пропозиціями, додатковими угодами, договорами поставок;
- об’їзд ТТ.
21.08.2011 – 26.06.2012 – працювала в ТОВ «ТД «Система» (SystemGroup – www.systemgroup.com.ua) асистентом керівника відділу реалізації проектів (група Рітейл).
Мої обов’язки:
- прийом і обробка замовлень на постачання торгівельного устаткування;
- документальне оформлення продажів в обліковій системі 1С (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна);
- оформлення договорів, службових записок, актів тощо;
- контроль оплати і контроль дебіторської заборгованості;
- контроль повернення документів в офіс;
- контроль постачань торгівельного устаткування на склад ГП;
- організація доставки товару клієнтові через департамент логістики;
- участь в організації сервісних послуг;
- внутрішня звітність для керівництва;
- врегулювання спірних моментів в роботі з клієнтами, та іншими департаментами.
Січень 2008р. - 19.08 2011р. - працювала в ТОВ «Голден Групп» (KIRBY) керівником сервісного відділу.
Мої обов’язки:
• прийом заявок на сервісне обслуговування від клієнтів з подальшим контролем їх виконання;
• звітність по виконаній роботі;
• ведення первинної документації в обліковій системі 1С 8,1;
• робота з договорами (сервісні, купівлі – продажу тощо);
• організація та планування напрямку продаж та сервісного обслуговування;
• адміністративна та організаційна підтримка сервісних інженерів;
• контроль постачань торгівельного устаткування на склад ГП;
• проведення первинних співбесід для нових співробітників;
• контроль оплати і контроль дебіторської заборгованості;
• прийом та обробка заявок на закупівлю комплектуючих у постачальників
• планування та бюджетування напрямків;
• нарахування і виплата заробітної плати співробітникам;
• контроль і облік товарних запасів на товарних місцях
• переміщення товару між регіонами
• проведення інвентаризації, контроль остатків.
Лютий 2007р. – липень 2007р. - працювала маркетинг-менеджером в ТОВ „АТМ Текстиль" (Linens) в м. Києві.
Мої обов'язки:
• ведення протоколів зборів;
• створення макетів для реклами в журналі, на телебаченні, макети на вітрини магазинів;
• планування маркетингових заходів;
• організація підвищення кваліфікації персоналу;
• робота с P.O.S. матеріалами.

Похожие кандидаты

Менеджер з постачання
Святопетровское

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: