Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 февраля 2024 PRO

Яна

Фінансист-бухгалтер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджмент консультант

с 03.2014 по наст. время (10 лет 3 месяца)
Terekhova consulting, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- Розробка облікової політики для цілей управлінського обліку,
- Формування технічного завдання з адаптації програмного забезпечення,
- Супровід процесу впровадження нового програмного забезпечення,
- Розробка системи навчання,
- Супровід у процесі внесення змін до системи управлінського обліку.
- Надання власнику оперативної та якісної інформації про фактичний стан через фінансові показники бізнесу,
- Розроблено гнучку систему обліку для скорочення часу на формування якісної управлінської звітності; знижено швидкість обробки замовлень клієнтів і його обслуговування; знижено ризик людської помилки при введенні інформації в облікову систему; покращено ефективність процесів,
- Вдосконалення системи управлінського обліку відповідно до змін ринкових умови та українського законодавства,
- Розрахунок точки беззбитковості та терміну окупності проекту (бізнесу),
- Аналіз / Формування фінансової моделі компанії та її адаптація,
- Підготовка Excel-моделі для формування річного бюджету компанії,
- Аналіз фінансової звітності та підготовка рекомендацій з управління активами компанії,
- Розробка фінансової структури бізнесу,
- Удосконалення системи бюджетування.

Власниця / Бізнес-тренерка

с 10.2013 по наст. время (10 лет 8 месяцев)
Школа фінансового менеджменту, Дистанційно (Освіта, наука)

«Школа фінансового менеджменту» — реальна допомога в побудові системи управлінського обліку в малому і середньому бізнесі. Це допомога у розвитку високоосвіченого та конкурентоспроможного суспільства шляхом надання освітніх послуг з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів у сфері управлінського обліку.

Великий практичний досвід дозволяє побудувати навчання найкращим чином, використовуючи диференційований підхід до кожного учня.

Спікер навчальних програм: Торгово-промислова палата України, ЄБРР, USAID, GIZ.

Авторка бізнес-симуляції «Pro.Finance» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 22.06.2021).

Заступник директора з економіки

с 06.2008 по 07.2013 (5 лет 1 месяц)
ТОВ "Торговий дім "Полімери України", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Кількість підлеглих: 5 чол
- Організувала роботу фінансового відділу підприємства, а також здійснювала контроль з дотримання працівниками українського законодавства в галузі податкового та бухгалтерського обліків,
- Розробляла проекти перспективних та річних фінансових бюджетів,
- Проводила аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства,
- Брала участь у розробці пропозицій, спрямованих на попередження освіти та ліквідацію невикористовуваних товарно-матеріальних цінностей, підвищення рентабельності підприємства .

Головний бухгалтер-фінансовий директор

с 10.2006 по 03.2008 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Чистий світ", Дніпро (Легка промисловість)

Кількість підлеглих 11 чол
- Відновила бухгалтерський облік
- Організувала роботу бухгалтерії з оптимальною кількістю бухгалтерів
- Виробила правила формування архіву бухгалтерських документів
- Брала участь у розробці бюджету за рухом коштів

Головний бухгалтер

с 10.2005 по 09.2006 (11 месяцев)
ДФ ТОВ «Ювента», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У підпорядкуванні 2 особи
- Брала участь у постановці та веденні бухгалтерського (податкового) обліку відповідно до законодавства України.
- Формувала зовнішню (ДПІ, соц. фонди, статистика) та внутрішню звітність.
– Проводила аналіз діяльності філії.

Головний бухгалтер

с 07.2001 по 09.2005 (4 года 2 месяца)
ТОВ "Монтажхімзахист СУ 242", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

У підпорядкуванні 2 особи
- Брала участь у постановці та веденні бухгалтерського (податкового) відповідно до законодавства України.
- Формувала зовнішню (ДПІ, соц. фонди, статистика) та внутрішню звітність.
– Проводила аналіз діяльності підприємства у розрізі ділянок, розташованих по Україні.
- Брала участь у розробці стратегії з оподаткування з метою оптимізації платежів до бюджету.

Образование

Дніпропетровський фінансово-економічний інститут

Фінанси / економіст, Дніпро
Высшее, с 2000 по 2003 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Diploma in project management / The institute of financial accountants

2019

Icagile certified professional (ICP) – ICAgile

2018

Certificate of business trainer / Business Education Center of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine

2018, 5 місяців

Declaration of conformity of the project to the requirements of ISO 20700 / CMC-Global

2021

Внутрішній аудитор/ фахівець систем менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 та ISO 19001:2018

2021

International financial reporting standards / The Institute of Certified Financial Managers

2012

Financial management and financial analysis / The Institute of Certified Financial Managers

2012

Знания и навыки

MS Office MS PowerPoint Водіння авто Google Docs Google Zoom Ведення соціальних мереж Google Drive

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Косоногов Олексій Олександрович

Косоногов Олексій Олександрович

Власник бізнесу, ТОВ "ПРАЙД"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Експерт з фінансового менеджменту в бізнесі, управлінських та консалтингових технологіях, гейміфікації та менеджменті, ТОП фасилітатор, член CMC-Україна, діючий бізнес-консультант та бізнес-тренер.

Надання консультаційних послуг, управлінської та організаційної підтримки з питань стратегічного, оперативного планування, розвитку, управління змінами, маркетингових цілей, кадрової політики, планування та контролю.

Аналітик - знає, як проводити аналіз бізнес-процесів, щоб виявити «вузьке місце» і почати поступове впровадження коригувальних дій.

Експерт - може знизити ціну помилки на 50%, як я розумію бізнес-процеси та методику обліку.

Фасилітатор - допоможіть зібрати найкращі ідеї команди та узгодити нові правила взаємодії.

Коуч - робота з опором учасників проекту.

Тренер, ментор - навчайте співробітників компанії на кожному робочому місці за індивідуальною траєкторією.

Завдання архітектора - знати, як побудувати фундамент, вибудувати систему та скоординувати співробітників у правильній послідовності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: