Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Olga

Директор з маркетингу

Рассматривает должности:
Директор з маркетингу, PR-директор, Начальник відділу маркетингу, Head of e-commerce, CMO, Head of digital, Head of marketing, Маркетинговий директор, Керівник відділу
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ольга Орлова
Head of Marketing

ПРОФІЛЬ 2022 – ДОТЕПЕР
Маркетинг-директор із понад 15-річним
Директор з маркетингу
досвідом побудови брендів у фармацев- ORTHOMOL Ukraine
тичному, ІТ, FMCG, retail та банківському Функціональні обовʼязки:
сегментах. Успішно поєдную стратегічне ◦ Розробка та впровадження маркетингової, PR та комунікаційної стратегії
бачення з креативним підходом і аналітич- бренду на ринку України
ною глибиною. Перезапустила бренд ◦ Керівництво запуском омніканальних кампаній (digital, офлайн, PR, інфлюенсери)
Orthomol в Україні після початку повномас- ◦ Управління продуктовим портфелем: аналіз ефективності, KPI, ROI, прибутковості
штабної війни, забезпечивши +45% ◦ Формування, розвиток та мотивація маркетингової команди
зростання рік до року та побудувавши нову ◦ Побудова партнерств з медичною спільнотою та професійними лідерами думок
комунікаційну екосистему в умовах ◦ Впровадження системи сегментації ЦА та персоналізованих комунікацій
нестабільності. Запускала багатоканальні ◦ Запуск масштабної програми інфлюенсер-маркетингу (100+ амбасадорів)
кампанії, формувала команди з нуля, ◦ Розробка та контроль маркетингового бюджету, фінансове планування
◦ Підготовка аналітики та звітності для HQ та внутрішніх стейкхолдерів
впроваджувала системи KPI та ROI-аналіти-
ки. Маю досвід міжнародної співпраці, Ключові досягнення:
партнерств із лідерами думок, інфлюенсе- ◦ Сформувала авторитет бренду серед медичної аудиторії, залучивши топових експертів
як амбасадорів
рами та топ-медіа. Сильна у веденні
◦ Розширила впізнаваність Orthomol серед масової ЦА через ефективну інфлюен-
команд, антикризовому маркетингу та
сер-програму
Go-to-Market стратегіях. Орієнтована на ◦ Вивела клієнтську базу на новий рівень: зростання в 4 рази за 3 роки
ефективність та зростання бізнесу — ◦ Забезпечила сталий приріст середньомісячного обігу:
стратег, що надихає, і виконавець, що ◦ +10% (2022), +40% (2023), +45% (2024), +45% (2025)
відповідає за результат. ◦ Досягла рівня повторних покупок понад 71%, що створює міцну
основу для лідерства Orthomol на ринку Health Care.

КОНТАКТИ ДИСЕРТАЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ | Ступінь – доктор філософії
Методологія адаптивного управління маркетинговими комунікаціями в ОТС-моделі з метою
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») мінімізації сезонних коливань та зростання частки ринку в умовах ринкової деформації та
економічної невизначеності.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
2015 – 2022
Київ, Україна
Керівник відділу з розвитку нового бізнесу
McCANN KYIV
ОСВІТА Функціональні обовʼязки:
◦ Розробка інтегрованих стратегій 360° для міжнародних і локальних
Стенфордський університет, США
брендів (ATL, digital, PR, SMM)
Поглиблене підприємництво, ◦ Пошук і залучення нових клієнтів, підготовка пітчів, тендерів і презентацій
організаційний аналіз (2010 – 2013) ◦ Побудова комунікацій між агентством і клієнтами (creative + media + PR)
◦ Співпраця з глянцевими та бізнес-медіа (VOGUE, Forbes, ELLE) для брендових кампаній
Київський національний ◦ Координація креативних, стратегічних і digital-команд
економічний університет ◦ Побудова репутації агентства як партнера для преміальних і fashion-брендів
Магістр + аспірантура
з маркетингу (2000 – 2008) 2013 – 2015
Директор з маркетингу
НАВИЧКИ
Маркетингова стратегія, позиціонування
SANAHUNT Luxury Department Store
бренду Функціональні обовʼязки:
Go-to-Market та запуск продуктів ◦ Розробка й реалізація маркетингової та PR-стратегії для fashion-рітейлу класу люкс
Digital та performance-маркетинг (SEO, ◦ Позиціонування бренду Sanahunt як fashion-дестинації №1 у Східній Європі
PPC, CRM, Email, аналітика) ◦ Організація гучних івентів та fashion-показів за участі топових дизайнерів
Бюджетування, прогнозування, управлін- ◦ Запуск LED відеостіни на фасаді магазину як візуального символу бренду
ня KPI ◦ Управління взаємодією з fashion- та lifestyle-медіа
◦ Медіапланування, digital-комунікації, колаборації з luxury-брендам
Лідерство та міжфункціональна
взаємодія
2010 – 2013
Спеціаліст з маркетингу та комунікацій
МОВИ ProName LLC, Нью-Йорк
Українська (рідна) | Англійська (вільно)
2008 – 2010
Спеціаліст з маркетингу та комунікацій
ІНТЕРЕСИ SUN InBev Україна
Сучасне мистецтво, архітектура, альпінізм 2002 – 2008
Маркетингові та BTL-проєкти
Рекомендації доступні на запит. ProName Україна / PakArt

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: