- Файл
Лідія
Адміністратор, менеджер
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, менеджер, Менеджер з продажу
- Возраст:
- 54 года
- Город проживания:
- Стрый
- Готов работать:
- Львов, Стрый, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9147784/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м.Стрий, Львівська область
Номер мобільного:[
E-mail: [
Вмію ініціювати, організувати процеси, розібратися в задачі самостійно з нуля, управляти командами задля досягнення чіткого результату. Комунікабельна, життєрадісна та енергійна людина. Спеціаліст з професійними навичками та досвідом роботи більш ніж 20 років в авторитетній системній компанії. Працювала на різних менеджерських посадах, хочу спробувати себе в чомусь новому – продажі, логістика, готельний бізнес, бухгалтерія, інше.
Досвід роботи:
ТОВ «ІДС Аква Сервіс»
Виробництво і продаж бутильованої мінеральної води (Моршинська, Аляска, інші) www.mywatershop.ua
2001 – 09.2022 рр. (21 рік і 9 місяців)
2018 – 09.2022 рр. (4 роки)
Фахівець з продажу та постачання спеціального обладнання
Обов’язки:
організація доставки обладнання (кулера, помпи, підстаканники, інше) до франчайзі-компаній по всій території України
організація роботи 3-х розподільчих центрів, де зберігається обладнання перед доставкою до франчайзі
отримання і систематизація заявок на установку, забір та заміну обладнання у клієнтів на території обслуговування франчайзі
контроль доставки обладнання франчайзі на точку, виписка актів з та в оренду
закупівля нового обладнання у постачальника, поставка на прихід, розподіл між філіями і контроль своєчасної оплати
організація забору партії обладнання на ремонт в сервісну організацію
отримання і перевірка правильності документів на ремонти від сервісних організацій
контроль своєчасної оплати за виконані послуги та отримане обладнання
документальна передача обладнання в оренду та повернення з оренди
виставлення щомісячних зведених рахунків клієнтам за користування орендованим обладнанням
проведення первинних документів в 1С
підготовка підсумкових звітів в Excel
2006 – 2018 рр. (12 років) Фінансовий аналітик
Обов’язки:
формування різноманітної фінансової та управлінської звітності компанії
нарахування бонусної частини заробітної плати працівникам компанії згідно розробленої системи мотивації
зведення місячної фінансової звітності філій в консолідований фінансовий звіт компанії
рознесення платежів компанії в 1С та Excel
2003 – 2006 рр. (3 роки)
Менеджер з продажу та постачання супутніх товарів (чай, кава, мед, інші)
Обов’язки:
комунікація з постачальниками товарів
отримання замовлення на супутній товар з філій компаній, їх обробка і надання зведеного замовлення постачальнику
контроль залишків товарів на складах філій (12 -15 філій)
отримання прихідних документів від постачальника
розподіл товару по філіям
організація доставки товару від постачальника до філій
контроль вчасної оплати товару постачальнику
щомісячна звірка з постачальникам
проведення первинних документів в 1С
підготовка підсумкових звітів в Excel
2001 – 2003 рр. (3 роки)
Завідувач загальмим відділом
Обов’язки:
організації роботи документообігу
прийом і відправка пошти
систематизації і обліку вхідної і вихідної документації
організації зустрічі керівників
зустріч і поселення гостей компанії
логістика офісних водіїв
організація робота офісу: трансфер працівників, обіди, корпоративи, поїздки
Державний соціальний центр «Стрийський територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів»
Державна соціальна допомога пенсіонерам
1991 – 2001 рр. (10 років)
Завідувач відділом соціальної допомоги
Обов’язки:
організація роботи соціальних працівників, які надають послуги одиноким людям
організація роботи 10-12 підлеглих
комунікація з одинокими людьми, врегулювання конфліктних ситуацій
комунікація з місцевими органами влади в питаннях розширення спектру надання послуг одиноким людям
комунікація з місцевими підприємцями для надання ними матеріальної та продуктової допомоги одиноким людям
Знання комп’ютерних програм:
Microsoft Excel, Outlook, PowerPoint
Google таблиці
1C
Вчасно
Знання мов:
українська – рідна мова
англійська – розмовляю, читаю і пишу
італійська – вивчаю
Додаткова інформація
Водійські права кат.В
Громадська робота
Активний член Громадського Формування «Стрийська Сотня Січові Стрільці», командир Здирко Василь.
[
Курси та навчання
професійні бізнес процедури,
моделі людської мотивації,
розвиток лідерських якостей та управління людьми,
секрети телефонного маркетингу чи мистецтво продаж по телефону.
Освіта:
Львівський політехнічний інститут
Факультет «Автоматизовані системи управління»
1985 – 1990 рр. (5 років)
Інженер системотехнік
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
Удаленно -
Адміністратор
27000 грн, Ивано-Франковск, Удаленно -
Адміністратор
Львов, Киев , еще 2 города -
Administrator
50000 грн, Другие страны, Удаленно -
Керуючий маркетом, адміністратор, менеджер із продажу
25000 грн, Кропивницкий, Удаленно -
Адміністратор
20000 грн, Удаленно