Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 мая 2023 Файл

Максим

IT-спеціаліст

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

CV 2022 Balash Maksim

Contacts: Tel. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Education: Higher 2004 - 2010 Master of International Economic Relations Kiev Humanitarian Institute
Additional education:
01/02/2016 - 01/06/2016
Contact academy courses: Java Core, Java Pro
01/11/2016 - 01/03/2017
ScillUp courses: Html, CSS, SQL, QA
Work experience: more than 5 years
Schedule: Full day
Last job:

Technical Support Engineering
TSTech
Febr. 2018 – Apr. 2022
Kiev Region, Ukraine
https://www.tstechpro.com/
The company is engaged in the development and optimization of projects, including:
- CRM, serving 230+ managers and containing 400,000+ customers;
- Trading platform
- Affiliate Program for partners;
- Multilingual site based on own CMS with an integrated trading platform;
- Payment terminal;
- Service for mailing to customers and partners;
- BI system;
- Target pages with a flexible form builder;
- Mobile applications;
- Traffic tracking system for websites and mobile applications;
- Technologies used: Zendesk, Jira, MySQL, Jenkins, Lightshot, Teamviewer, AnyDesk, Slack, Skype
- Responsibilities:
1. Checking and changing currencies on more than 70 company websites
2. Receive incoming calls and resolve issues by phone in English, Russian, Ukrainian
3. Receiving customer inquiries through communication systems by e-mail and in Skype and Slack chats
4. Receiving, investigating and resolving customer inquiries through the Zendesk ticket system
5. Transfer and clarification of customer requests within the company from the Zendesk ticket system to other departments (QA, Webmasters, BI, DevOps, Programmers) through the Jira system and solving customer requests
6. Assistance to DevOps in documentation and migration of client servers from internal to external, for example Hetzner, and vice versa.
7. Creating new users, changing passwords and granting permissions to other users, deleting users
8. Accepting requests for incorrect information on the company's websites, detecting and identifying errors, creating tickets for elimination with lightshot program for webmasters
9. Сreation of SQL queries for clients and internal needs of the company together with the BI department
10. Verification, identification of errors (wrong amount, wrong currency) in payment systems using Jenkins and transfer of data for correction to the programmers department

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: