- PRO
Ольга
Заступник начальника відділу касових операцій
- Рассматривает должности:
- Заступник начальника відділу касових операцій, Бухгалтер, Архіваріус
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9160633/
Опыт работы
Завідувач кас
с 04.2013 по наст. время
(12 лет 4 месяца)
Ашан, Одеса (Роздрібна торгівля)
1) Ведення каси в 1С за статтями витрат
2) Касова дисципліна ( 1С ( проводки), РРО, Z-звіти, розбіжності по терміналах, інвентаризація грошових коштів, замовлення розмінної монети із банку, інкасація, контроль ліміту сейфа, надання звітів з первинної касової документації на внутрішні, архів)
3) Забезпечення ефективного функціонування сектору кас
4) Організація та супровід роботи касирів
5) Складання графіку роботи на касах з урахуванням потоку клієнтів та забезпечення мінімального часу очікування на касі
6) Слідкувати за правильним функціонуванням і рівнем якості обслуговування клієнтів
7) Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
8) Навчання та дотримання вимог компанії та чинного законодавства.
9) Проведення зборів та ведення тренінгів
Прийнята на роботу на посаду старшого касира головної каси, через 6 місяців переведена на посаду Завідувача кас.
Старший касир головної каси
с 09.2009 по 04.2013
(3 года 7 месяцев)
Реал- гіпермаркет Україна, Одеса (Роздрібна торгівля)
Спочатку посада касира, через 1,5 місяця переведена на посаду старшого касира.
Було відрядження в м.Київ (допомога в роботі, навчання та налагодження робочого процесу).
Обов'язки:
1) Здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів з обов'язковим дотриманням правил, які забезпечують безпеку грошових цінностей.
2) Заповнення КОРО
3) Робота в 1С ( створення ПКО та РКО)
4) Касова книга ( 1С)
5) Оформлення документів та передача грошових коштів інкасаторам, відповідно до встановленого порядку
6) Замовлення розмінної монети з банку
7) Архівування касової документації
Продавець касир
с 09.2004 по 04.2007
(2 года 7 месяцев)
Магазин "Адмірал Нельсон", Одеса (Роздрібна торгівля)
Через 4 місяця переведена на посаду менеджера з інформації.
Обов'язки: складання звітів, робота в 1С (первинна документація), контроль товару на складі і в магазині, складання замовлень, введення карток товару в базу.
Образование
Одеський Національний Морський Університет
Транспортні технології, Одеса
Высшее, с 2021 по 2024 (3 года)
Знания и навыки
- Користувач ПК
Дополнительная информация
Аналітичне мислення, стресостійка, комунікабельна, відповідально ставлюся до поставлених задач, сумлінна і порядна людина,вмію ставити пріоритети, справляюсь з багатозадачністю.
Похожие кандидаты
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Одесса, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу
40000 грн, Одесса -
Керівник відділу
Одесса, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Одесса -
Керівник відділу
Одесса, Днепр , еще 8 городов -
Начальник, заступник начальника (управління персоналом, служба охорони)
35000 грн, Одесса