Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Начальник управління фінансів

Возраст:
39 лет
Город:
Васильков

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Малецька Олена Сергіївна

E-mail [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (моб.)
Проживання Васильків
Дата рождения: 27.10.1984
Очікуваний рівень місячного доходу 27000 грн

Освіта
Магістр
ВУЗ: Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Рік закінчення - 2008
Спеціальність і кваліфікація: Фінанси
Професійний досвід

09.2015 –01.2023 Територіальний менеджер ТОВ Київський трейд (М.С.Л.)Київська обл., частково Черкаська, Вінницька, Кіровоградська.
Основні обов’язки:
• Високо професійне супроводження та розвиток агентської мережі;
• Виконання індивідуальних місячних, квартальних та річних планів з продажу та валового доходу, які затверджуються та доводяться до відома директором;
• Налагодження та підтримка стабільних довгострокових відносин з партнерами;
• Контроль погашення дебіторської заборгованості;
• Контроль ефективності роботи точки продажу;
• Постійне проведення навчання продавців на торгових точках;
• Оновлення рекламних матеріалів;
• Контроль відповідності торгової точки вимогам чинного законодавства України.

09.2014 – 06.2015 Фінансовий консультант середнього та малого бізнесу ТТ 17 1КУ АТ «УкрСиббанк» м.Біла Церква

03.2010 – 09.2011 Друге київське територіальне управління АТ «УкрСиббанк»
Заст. начальника відділу з кредитування середнього та малого бізнесу 2КУ АТ «УкрСиббанк»
Основні обов’язки:
• Доведення до працівників торгової сіті задач і вимог головного банку з питань кредитування;
• Підготовка кредитних заявок по новим (діючим) кредитним операціях( в тому числі овердрафти, гарантії та інші операції), узгодження у відповідних посад/підрозділів банку і супровід на рівні до кредитного комітету;
• Контроль і моніторинг статусу і сроків проходження кредитних заявок відповідного рівня;
• Узгодження нетипових умов обслуговування клієнтів(комісій, ставок,інше) у відповідності з діючими процедурами банку;
• Координація роботи торгової сіті з супроводу кредитів роздрібного бізнесу,в тому числі виїздна робота направлена на покращення якості супроводу кредитів, контроль:
1. Виконання вимог з моніторингу (фінансовому і об’єктів застави згідно діючих процедур банку);
2. Рівня підготовки робітників торговельної сіті з питань кредитування і супроводу кредитного портфеля;
3. Активності з продажу кредитних продуктів.
• Формування і реалізація пропозицій щодо усунення виявлених недоліків;
• Належний супровід:
1. Документарних операцій, включаючи організацію процесу узгодження гарантійних операцій в національній валюті, згідно затверджених повноважень,
2. Овердрафтів, за винятком прострочених діючих лімітів.
• Організація передачі кредитних справ з/на відділення при перевірках, зміні статусу угоди, прийому/звільненню персоналу, при будь-яких змінах закріпленого кредитного портфеля, інших обставин, потребуючих передачі кредитних справ.
• Своєчасне формування і надання звітності в установленому порядку;
• Своєчасне інформування безпосереднього керівника про виникнення проблем за напрямом діяльності;
• Організація ефективної комунікації персоналу торгової сіті з працівниками кредитної вертикалі;
• Контроль виконання заходів по зниженню простроченої заборгованості;
• Проведення навчальних семінарів і надання консультацій персоналу з питань кредитування і супроводження кредитного портфелю без простроченої заборгованості;
• Надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів банку, в рамках власного функціоналу.

05.2008-02.2010 Друге київське територіальне управління АТ «УкрСиббанк»
Фінансовий консультант середнього та малого бізнесу ТТ 760 2КУ АТ «УкрСиббанк» м.Київ
Основні обов’язки:
• Пошук і залучення нових клієнтів;
• Підписання договорів про надання банківських послуг( ведення розрахункового-касового обслуговування, оформлення ЗКП, надання кредитів, розміщення депозитів, видача тендерних гарантій);
• Якісне обслуговування вже існуючої бази клієнтів відділення.
06.2007 – 04.2008 Київська міська філія АКБ „Укрсоцбанк”
провідний економіст відділу роздрібного обслуговування малого та середнього бізнесу
Основні обов’язки:
Пошук і залучення нових клієнтів, продаж і оформлення банківських послуг. Фінансовий аналіз показників діяльності підприємства, складання фінансових планів.
Досягнення: постійна наявність кредитних проектів, реалізовано певна кількість (10) кредитів, середніх них кілька середніх на поповнення обігових коштів та придбання авто на комерційні цілі. Покращила техніку залучення нових клієнтів, підвищила знання оформлення різного роду договірних умов, оформлення в заставу різного майна: комерційна та жила нерухомість , товари в обороті.
11.2006 - 05.2007 ФОП Андрєєва Інна Григорівна магазин „Родичі гарбузові” м.Київ
бухгалтер
Основні обов’язки:
Работа з постачальниками, підписання договорів, ведення бухгалтерії та здавання звітності, контроль касових операцій.
Досягнення:вчасне здавання звітності, вдале ведення бухгалтерії допомогло в розвитку та прибутковій діяльності організації, вчасна оплата по кредиторській заборгованості.
04.2005 - 11.2006 ЗАТ „Центр СПАР Україна” супермаркет „Перехрестя” м.Київ
старший бухгалтер магазину
Основні обов’язки:
Контроль за виконанням касової дисципліни.
Ведення реєстру прибуткових , видаткових , накладних повернення та корегувань до них.
Контроль за переміщенням товару між магазинами торгової сіті.
06.2004 - 03.2005 ЗАТ „Центр СПАР Україна” супермаркет „Перехрестя” м.Київ
бухгалтер з обліку товарних запасів
Основні обов’язки:
Оприбункування прибуткових накладних.
Оформлення повернення товару, перевірка коригуючих накладних. Проведення інвентаризацій.
Досягнення: вивчила технологію ведення складського обліку в торгівлі, методику знаходження помилок в обліку та їх виправлення.
Підвищення кваліфікації: трейнінги
2007 – Ефективні продажі банківських послуг. СТС Сертификат.
2008 – Основні аспекти економічного аналізу фінансового стану позичальника банку в рамках програми мікрокредитування. СТС Сертифікат
2017- Розвиток управлінських та переговорних компетенцій. Бізнес-тренер Юлій Некрасов
Рекомендації
Каченюк Данило Ігорович [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація
Мови
Українский : Рідний
Російська : вільно
Англійська : зі словником
Користувачь MS Windows, MS Office (MS Word, MS Excel).
Мої сильні якості: коммунікабельність, цілеспрямованість і позитивний настрій. Я швидко і легко навчаюсь новому. Завжди відповідально підходжу до поставленої переді мною задачі, докладаю всіх зусиль для їх вирішення. Вмію і люблю працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: