Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2023 Файл

Людмила

Бухгалтер

Возраст:
43 года
Город проживания:
Васильков
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Радчук Людмила
Вік:42 роки
Місто:Васильків , Київська обл.
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та управлінням персоналом Служби у справах дітей та сім’ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
з 03.2021 р. по 05.2022 р.
внесення юридичних , фінансових , платіжних документів та реєстрів підпорядкованих установ у мережу СДО та CISCO Казначейство;
відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій ;
оформлення та відображення в регістрах бухгалтерського обліку надходження, переміщення, вибуття основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, запасів та інших матеріальних цінностей ;
оприлюднення на веб-порталі інформації Є-Data інформації щодо використання коштів місцевих бюджетів .
Бухгалтер у фінансово-економічній службі 77 КОО військової частини А0820
з 04.2020 р. по 02.2021 р.
нарахування і розрахунок грошового забезпечення військовослужбовцям , індексація , відрядження , підйомна допомога , допомога на оздоровлення та на вирішення соціально-побутових питань ;
формування та реєстрація фінансової звітності в М.Е.Doc.IS .
Бухгалтер у фізичної особи-підприємця 3 групи єдиного податку та податку на додану вартість
з 04.2012 р. по 03.2020 р.
- формування та реєстрація первинних документів в програмному комплексі 1:С;
- формування та реєстрація податкових накладних, фінансової звітності в М.Е.Doc.IS;
- ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на підприємстві.
- здійснення банківських операцій в системі Клієнт-банк;
- надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження залишків на розрахункові рахунки;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
- взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
- облік ТМЦ, витрат банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
- участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
- підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Фахівець відділу обслуговування юридичних осіб Куренівського відділення ПАТ «СЕБ Банк»
з 09.2005 по 09.2011р.( з 05.2007 по 09.2011р.знаходилась в декретній відпустці)
- Відкриття рахунків юридичним та фізичним особам .
- Прийом, перевірка та проведення первинних документів.
- Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи).
- Контроль оформлення та супроводження юридичних справ по платіжних картках (зарплатних, корпоративних).
- Фінансовий моніторинг (верифікація та ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів .
- Здійснення звірки та контролю за залишками на поточних, транзитних рахунках.
- Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі та відображення їх в ОДБ Банку.
- Оперативний контроль за бухгалтерським обліком в ОДБ Банку.
- Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу.
- Контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
Провідний економіст Васильківського філіалу АППБ «Аваль»
з 03.2004 по 07.2005 р.
- Відкриття рахунків фізичним особам .
- Організація роботи з клієнтами .
- Контроль оформлення та супроводження поточних , депозитних рахунків.
- Фінансовий моніторинг ( ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів .
- Здійснення звірки та контролю за залишками на поточних, транзитних рахунках.
- Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі та відображення їх в ОДБ Банку.
- Контроль діяльності щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
Освіта
Національний Університет Біоресурсів та Природокористування
Спеціаліст - «Фінанси», кваліфікація економіста-фінансиста.
Вища, з 1997 по 2003 р.
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером
- Відмінне володіння комп’ютером.
- MS Office , MS Excel. Професійний користувач.
- Браузери, поштові клієнти, системи голосового зв’язку та ін. Професійний користувач.
Знання мов
Українська ─ експерт
Російська ─ експерт
Англійська ─ середній
Додаткова інформація
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
- Прекрасні організаторські, лідерські якості.
- Цілеспрямованість, висока працездатність.
- Відповідальність за прийняті рішення.
- Уміння працювати в команді.
- Пунктуальність, доброзичливість.
- Бажаюча вчитися і розвиватися. Здатна швидко навчитися новим видам діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: