Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Керівник відділу продажу

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Керуючий
Возраст:
37 лет
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

Мурін Оксана В’ячеславівна
Керуючий магазином «Фокстрот»

Вік: 34 роки
Адреса проживання: Луцьк
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: неодружена.
Водійське посвідчення та наявність авто: так.
Можливість відряджень: так.

Освіта:
У 2005р. закінчила ЗОШ I – III ст. №13 м. Луцька.
2005 – 2010р. закінчила Луцький Національний Технічний Університет (ЛНТУ)
Факультет: бізнесу
Спеціальність: економіка підприємства
Кваліфікація: спеціаліст з економіки та підприємництва.

Досвід роботи:
З 01.06.2009р. працювала ТзОВ «Фокстрот-Луцьк» бухгалтер – касиром.
Обов’язки:
ведення касової дисципліни
каса РРО
заповнення податкових накладних
рознесення банку, каси
розрахунок клієнтів на касі по основним видам розрахунку (готівка, платіжна картка, безготівка, кредит)

З 01.06.2010р. працювала ТзОВ «Фокстрот-Луцьк», пізніш перейшли на ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» товарознавцем-обліківцем.
Обов’язки:
прихід-розхід товару
проведення переоцінки
рознесення банку, каси
ведення касової дисципліни
каса РРО та ПРРО
заповнення та виписка накладних (податкових, видаткових, рахунків тощо)
проведення інвентаризацій, переоцінок
контроль за дотриманням всіх розрахункових операцій (готівка, кредит, безготівка)
складання поточної звітності.

З 2014р. працювала заступником керуючого магазину "Фокстрот". м. Луцьк, ТРЦ "Порт Сіті".
Обов’язки на посаді ЗДМ:
навчати, розвивати, мотивувати співробітників досягати ефективності в продажах
виконувати функціональні обов’язки та бізнес-ритм ДМ в період його відсутності
прикладом особистих продаж задавати високі стандарти обслуговування покупців
відповідати за рівень знань товарів та послуг, асс, а також володіння навичками ефективних продаж
відповідати за дисципліну та виконання операційних задач у відділах; приймати участь в адаптації нових співробітників і виконувати систематичну роботу з відстаючими продавцями

З 01.09.2017р. переведена на посаду керівника магазину «Фокстрот» м.Ковель.
З 15.05.2018р. переведена на посаду керівника магазину «Фокстрот» м. Луцьк, пр. Волі,27.
З 15.09.2020р. переведена на посаду керуючого магазином «Фокcтрот» м. Хмельницький, вул. Степана Бандери,2а
З 17.05.2021р. переведена на посаду керівника магазину «Фокстрот» м. Луцьк, пр. Волі,27.
Обов’язки на посаді керівника:
виконання щомісячного плану продаж по основним КРІ у ввіреному магазині
управління персоналом, створення ефективної команди та забезпечення високої продуктивності персоналу магазину
аналіз основних КРІ свого магазину та визначення зон росту
створювати довгострокові відносини з покупцями
забезпечення високого рівня NPS, Таємного Покупця
реалізація повноцінного запуску маркетингових програм
постійно розвиток своїх та командних управлінських та особистісних компетенцій
збереження ТМЦ.

Мої досягнення:
успішне відкриття торгової точки у м. Ковель
активна участь у відкритті і розвитку торгових точок мережі «Фокстрот»
розвиток працівників, які зараз працюють на ринку у різних великих мережах;
розвиток особистих компетенцій та навиків.

Професійні навички та особисті якості:
робота з комп’ютером (вільне володіння ПК, Microsoft Office, 1С:Бухгалтерія, Робота з Інтернет та E-mail);
швидко вчусь та маю здібності до навчання;
працюю та впроваджую різні сучасні методи продаж, які дають певний результат та забезпечують виконання КРІ;
вмію аналізувати та логічно мислити, навчена працювати з великим об'ємом інформації та документів;
вмію працювати в команді;
вмію ефективного організовувати роботу команди та проводити комплексну оцінку по виконанню їх роботи;
маю швидку реакцію та компромісне вирішення конфліктних ситуацій;
володію організаційними здібностями;
ініціативна;
наполеглива;
відповідальна;
комунікабельна;
Характер спокійний, врівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: