Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 июля 2011

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/930509

Помічник бухгалтера, 4 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник Бухгалтера

с 02.2007 по 09.2010 (3 года 7 месяцев)
Приватна школа іноземних мов, Київ (послуги навчання)

Посадові обов’язки як бухгалтера:
- Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку, ЗЕД
- Розрахунки з дебіторами і кредиторами
- Нарахування з/п, податків на з/п, формування звітів
- Облік основних засобів і нематеріальних активів
- Банківські виписки, каса, підзвіт
- Формування бухгалтерської, статистичної, податкової і управлінської звітності
- Податкове планування, оптимізація оподаткування
- Економічний і фінансовий аналіз показників господарської діяльності, управління грошовими потоками компанії
- Одночасна робота з двома ПП і певною кількістю ФОП
- Досвід управління проектною групою 5-7 осіб
- Взаємодія з контролюючими органами - досвід комплексних перевірок прокуратури і податкової міліції
- Кадровий облік

Посадові обов’язки як начальника відділу кадрів:
- Робота із забезпечення компанії працівниками потрібних професій
- Вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників
- Організація своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації
- Забезпечення підготовки документів, необхідних для призначення пенсій працівникам компанії
- Організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку

Посадові обов’язки як виконуючий обов’язки фінансового директора:
- Організація управлінського обліку результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових і кредитних операцій і контролюю економне використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів
- Економічний аналіз господарської діяльності підприємства на підставі даних управлінського обліку і звітності
- Взаємодію з банками з питань розміщення вільних фінансових засобів на банківських депозитах(сертифікатах) і придбання високоліквідних державних цінних паперів
- Заходи по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, контроль адміністративно-господарських і інших витрат.

Робота в проектах:
- Work and Travel in USA – керівник регіонального відділення – працевлаштування студентів на роботу в літній період,
- UK – навчання в літніх школах Великобританії – співорганізатор,
- спеціаліст відділу кредитування ПП “Столична школа англійської мови” на основі агентського договору ЗАТ Альфа Банк,
- спеціаліст відділу страхування ПП “Столична школа англійської мови” на основі агентського договору від Приватне акціонерне товариство “Страхова компанія “Інтер”

Образование

КНЕУ ім. В. Гетьмана - (НАРХОЗ)

Економіка-підприємства, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Вересень 2008 року - Диплом за спеціальністю “Бухгалтер” спеціалізованого учбового центру “Перспектива XXI Століття”

Знания и навыки

Користувач ПК MS Office Користувач Internet 1С:Підприємство MS Dynamics NAV

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Займаюсь написанням Бізнес Планів, управлінням робочими групами інвестиційних проектів, аналізом ринку і ризиків галузі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Помічник бухгалтера
Киев, Кагарлык

Помічник бухгалтера, комірник
20000 грн, Киев

Помічник бухгалтера
Житомир, Удаленно

Помічник бухгалтера, оператор 1С
Полтава, Удаленно

Personal/Accountant assistant, Procurement/Office manager
Киев

Помічник бухгалтера
Светловодск, Кременчуг, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: