Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віталій

PR-директор

Рассматривает должности:
PR-директор, Менеджер з комунікацій
Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кокірле
Віталий Валентинович

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ПРо себе

Місце народження: м. Кривий Ріг
Національність: українець
Сімейний стан: одружений
Діти: четверо
Професійний досвід

З лютого 2024 по теперішній час - робота з клієнтами з побудови особистісного бренду в сфері розвитку впізнаваності та експертності.
З січня 2023 по січень 2024 року - навчання в Європейській школі психології.
З серпня 2019 року по жовтень 2023 року - приватний підприємець. Стратегічне планування та запуск корпоративних медіа.
З серпня 2018 по липень 2019 року - директор з розвитку та стратегічного партнерства в консалтинговій компанії Jansen і журналі Leadership Journey. Створення стратегії та запуск журналу для власників і СЕО Leadership Journey. Запуск нового напрямку бізнесу Success Digital у консалтинговій компанії Jansen. Домовленості про партнерство з конференціями та виданнями. Продукування та розміщення колонок експертів компанії на партнерських ресурсах. Планування, організація та проведення бізнес-івентів. Контроль випуску журналу.
З лютого по серпень 2018 року - декретна відпустка за власний рахунок!)
З липня по листопад 2017 року - медіа-консультант групи народних депутатів. Створення та запуск медійного напряму політичної організації «Рух “Визволення”, що включає в себе кілька громадських організацій різної спрямованості. Створення стратегії просування організації та її окремих ГО в регіонах і в Україні. Створення та проведення навчання співробітників у напрямку медійної взаємодії з різними аудиторіями. Створення та планування графіка заходів і турів. Медіа-супровід подій організації. Робота з народними депутатами України: репутаційний аудит, коригування іміджу, підготовка до публічних виступів, написання матеріалів. Розробка концепції, наповнення та друк всеукраїнської газети організації. Створення та ведення сторінок у соцмережах.
З травня по липень 2017 року - PR-консультант аграрного холдингу АСТ. Проведення репутаційного аудиту. Розробка і проведення тренінгу для топ-менеджерів компанії та регіональних директорів з медіа-грамотності та публічності. Створення та впровадження стратегії інформаційної взаємодії компанії з пайовиками, представниками сільських громад, місцевою владою та регіональними ЗМІ. Встановлення прямих комунікацій із власниками та керівниками регіональних засобів масової інформації. Поточні антикризові комунікації.
З лютого по травень 2017 року - проектна робота: створення департаменту комунікацій компанії «Комунальні системи України». Тренінги та підбір персоналу в Києві та в регіонах. Розробка і запуск комунікаційної стратегії взаємодії зі ЗМІ, владою і споживачами в містах, де знаходяться ключові активи компанії. Створення та запуск бюджетної регіональної загальнополітичної газети, поширюваної серед ключових аудиторій, що цікавлять компанію.
З вересня 2016 по січень 2017 року - PR-директор мережі АЗК «БРСМ-Нафта». Тренінги з публічності та медіа-грамотності для топ-менеджерів, лінійних керівників і співробітників компанії. Розробка і створення комунікаційної стратегії компанії на основі результатів репутаційного аудиту. Зустрічі, комунікації та домовленості з провідними українськими редакторами та керівниками найбільших українських і зарубіжних ЗМІ. Антикризові комунікації: інформаційне протистояння ДФС України та Генпрокуратурі в особі їхніх керівників у процесі їхніх дій, спрямованих на блокування роботи компанії. Публічні виступи на ТБ.
З вересня 2011 до вересня 2014 року - (паралельно з основною роботою), автор, продюсер і ведучий програми «Мандрівка зі смаком» на «Першому автомобільному» телеканалі.
З вересня 2010 по червень 2016 року - телекомпанія «1+1», головний редактор автопорталу Авто.ТСН.ua. Створення концепції та наповнення інтернет-порталу якісними матеріалами та рубриками. Проведення тест-драйвів, підготовка сценаріїв, репортажів і відеоматеріалів.
З червня 2006 по липень 2010 року - керівник відділу маркетингу та PR Видавництва «Економіка». Розробка концепції просування і позиціонування видань. Виведення на ринок і просування всього спектра видань. Стратегічне планування і поточне бюджетування відділу маркетингу і PR (7 співробітників). Запуск, просування і курирування всіх on-line проектів Видавництва. Створення та проведення тренінгів і семінарів на тему розвитку медіаринку України. Участь у ролі спікера в понад десяток різних семінарів і конференцій. Ініціювання, запуск, проведення та просування маркетингового дослідження «Ділова преса: дослідження керівників». Створення та реалізація внутрішньокорпоративної стратегії розвитку компанії. Організація і проведення корпоративів та інших внутрішньокорпоративних заходів.

З жовтня 2005 по червень 2006 року - PR-директор Видавництва «Економіка» (газета «ДЕЛО», «ІнвестГазета», «Рейтинг ТОП-100. Найкращі компанії України», журнал “Marketing Media Review”).
Розробка стратегії просування і позиціонування першої незалежної ділової щоденної газети «Дело». Організація та налагодження процесу цитування видання. Чітке розуміння і повне знання роботи редакції та взаємозв'язків всередині неї. Проведення зустрічей журналістів щоденної газети «Дело» і тижневика «Інвестгазета» з керівниками прес-служб державних органів і PR-департаментів великих українських компаній.
Створення галузевого Комітету видавців ділової преси у складі п'яти провідних всеукраїнських видавничих домів. Організація проведення та модерування понад 50 круглих столів і понад 30 прес-конференцій. Організація і проведення понад 10 церемоній нагородження ТОП 100.

З травня по жовтень 2005 року - керівник відділу внутрішніх та зовнішных комунікаціях Міністерства промислової політики, помічник Міністра промислової політики України з питань зв'язків з громадськістю, м. Київ. Київ.
Робота над іміджем міністра та його заступників з нуля - вироблення та втілення стратегії просування їхніх основних позитивних сторін та особистих якостей. Підготовка та написання текстів інтерв'ю, коментарів і виступів. Проведення тренінгів з майстерності публічного виступу для міністра, його заступників і директорів департаментів міністерства. Проведення престурів, пресконференцій і неформальних зустрічей із журналістами та редакторами провідних ЗМІ.
З квітня 2003 по травень 2005 року - фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою, ВАТ «Кіровоградобленерго», м. Кіровоград.
Розробка PR-стратегії компанії з нуля. Початок роботи в умовах негативного іміджу компанії та агресивного настрою ЗМІ. Побудова позитивного іміджу керівника компанії в умовах упередженого ставлення журналістів і редакторів провідних видань.
Створення та випуск корпоративної газети «Внутрішня енергія» (тираж 1 500 прим.), висвітлення повсякденної роботи компанії, організація та проведення корпоративних заходів і свят. Створення та постійна підтримка Інтернет-сайту компанії.
З листопада 2003 по травень 2005 року - кіровоградський регіональний кореспондент інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна», м. Київ.
1998 - 2003 рік - кореспондент обласної газети «21 канал», м. Кіровоград.
1996 - 2003 рік - ведучий новин і радіопрограм, FM-радіо «Новий день» м. Кіровоград.
ОСВІТА

1997 – 2002 рік - Кіровоградський державний педагогічний університет, історичний факультет.
2009 – 2010 рік - PMD Marketing, MIM.
ВоЛоДіНня ПК:

Впевнений користувач (Word, Excel, Power Point). Просунутий адміністратор сайтів та сторінок у соціальних мережах.
мета:

Зайняти посаду відповідно до своїх навичок і вмінь, постійно підвищувати професійний рівень, продовжити свою освіту.

До своїх сильних сторін відношу енергійність, відповідальність, креативність, толерантність, порядність, пунктуальність, неконфліктність, аналітичний склад розуму, високу самовіддачу, швидке самонавчання, уміння і звичку працювати на результат.

Маю великий досвід роботи всередині різних редакцій - відмінно знайомий з їхнім устроєм і принципами функціонування. Знаю особисто багатьох редакторів та власників українських ЗМІ. Дуже легко знаходжу спільну мову з людьми.

За необхідності можу надати рекомендації з попередніх місць роботи.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: