Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 января 2023 Файл

Катерина

Менеджер по закупкам

Город:
Ирпень

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Голофєєва Катерина Василівна
Дата народження: 05.12.1985 р.
Місто народження: м. Ізмаїл, Одеська обл.
Місто реєстрації: м. Ірпінь, Київська обл.
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2003 р. – лютий 2009 р., Національна Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого;
назва диплома: диплом спеціаліста; тип програми: Освітньо - професійна програма спеціаліста;
напрям підготовки/спеціальність: право/правознавство.
Досвід роботи:
Помічник юриста (юрист)
серпень 2011 р. – березень 2013 р., юридична фірма «ЮрКом», м. Ізмаїл.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів клієнтів компанії в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм документів;
— повний юридичний супровід замовника послуг.

Юрисконсульт (помічник приватного нотаріуса)
Червень 2013 р. – серпень 2014 р., приватний нотаріус, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— підготовка та складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, і т.п.;
— робота з Єдиними та Державними реєстрами;
— ведення діловодства, архіву;
— консультування клієнтів;
— ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;

Агент з продажу нерухомості
серпень 2014 р. – 24 лютого 2022 р. АН «Благовіст», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— пошук клієнтів (продаж, покупка, оренда);
— пошук варіантів під потреби клієнтів: розміщення оголошень в базах, робота з базами по підбору варіантів;
— проведення переглядів нерухомості;
— організація збору документів, необхідних для продажу або покупки нерухомості;
— підготовка документів до операції, організація нотаріального завірення документів;
— супровід клієнтів на угоді;

Професійні навички:
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— вміння вільно вести переговори;

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: