Катерина
Менеджер по закупкам
- Город:
- Ирпень
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9319633
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 05.12.1985 р.
Місто народження: м. Ізмаїл, Одеська обл.
Місто реєстрації: м. Ірпінь, Київська обл.
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
вересень 2003 р. – лютий 2009 р., Національна Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого;
назва диплома: диплом спеціаліста; тип програми: Освітньо - професійна програма спеціаліста;
напрям підготовки/спеціальність: право/правознавство.
Досвід роботи:
Помічник юриста (юрист)
серпень 2011 р. – березень 2013 р., юридична фірма «ЮрКом», м. Ізмаїл.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів клієнтів компанії в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм документів;
— повний юридичний супровід замовника послуг.
Юрисконсульт (помічник приватного нотаріуса)
Червень 2013 р. – серпень 2014 р., приватний нотаріус, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— підготовка та складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, і т.п.;
— робота з Єдиними та Державними реєстрами;
— ведення діловодства, архіву;
— консультування клієнтів;
— ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;
Агент з продажу нерухомості
серпень 2014 р. – 24 лютого 2022 р. АН «Благовіст», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— пошук клієнтів (продаж, покупка, оренда);
— пошук варіантів під потреби клієнтів: розміщення оголошень в базах, робота з базами по підбору варіантів;
— проведення переглядів нерухомості;
— організація збору документів, необхідних для продажу або покупки нерухомості;
— підготовка документів до операції, організація нотаріального завірення документів;
— супровід клієнтів на угоді;
Професійні навички:
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— вміння вільно вести переговори;
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.
Похожие кандидаты
Бухгалтер-операціоніст (паливний акциз), економіст, логіст, менеджер з закупівель
Ирпень, Киев
,
еще 2 города
Менеджер відділу закупівель, аналітик товарних залишків
Ирпень, Киев, Удаленно
Менеджер з закупівель
25000 грн, Ирпень
Менеджер з закупівель, продажу, керівник відділу
40000 грн, Ирпень, Буча
Виконавчий директор, менеджер із закупівель, керівник відділу продажів, бухгалтер
Ирпень, Киев, Буча
Менеджер по снабжению
18000 грн, Ирпень, Киев