Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника

Возраст:
35 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника, секретар

с 06.2020 по 12.2022 (2 года 6 месяцев)
Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла, Миколаїв (Державні організації)

•ведення кадрового діловодства та складання кадрової звітності;
•формування та ведення особових справ працівників;
•виконання робіт з обліку персоналу: прийняття на роботу, переведення, звільнення та їх супровід;
•контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять на виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів;
•підготовка засідань, круглих столів, координаційних рад (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації, оформлення протоколів засідань, розміщення повідомлень, оголошень на офіційній сторінці установи);
•ведення підсумованого обліку робочого часу;
•складання графіку відпусток;
•розробка положень та документації по роботі з персоналом;
•підготовка звітної документації, згідно законодавства України.

Фахівець із зв’язків з громадкістю та пресою (прес-секретар)

с 11.2019 по 03.2020 (4 месяца)
Комунальне підприємство «Миколаївоблтеплоенерго», Миколаїв (ЗМІ, медіа)

•Розроблення заходів щодо покращення взаємозв'язків керівника та підприємства з громадськістю, а також взаємовідносин керівника з представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами;
•організація прес-конференцій, круглих столів, робочих зустрічей з колективом, громадськістю, виступи в засобах масової інформації;
•підготовка та контроль матеріалів для преси, а також перевірка правильності відображення інформації, яка виходить із підприємства;
•підготовка й випуск рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв'язків.
•допомога керівникові підприємства у додержанні відповідних норм етикету та протоколу під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей.

Помічник виконавчого директора

с 04.2019 по 11.2019 (7 месяцев)
Регіональне відділення АССОГУ у Миколаївській області, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•консультування з питань тендерних закупівель, роботи в системі ProZorro, розвитку підприємницької діяльності та послуг для населення;
•консультування органів місцевого самоврядування з питань
•підготовка та проведення семінарів та інших заходів на підтримку малого та середнього бізнесу громад;
•підготовка планів, аналітичних звітів, досліджень;
•пряма комунікація з сільськими та селищними радами;
•збір та розповсюдження інформації;
•організація проведення заходів у сільських, селищних радах та об’єднаних громадах.

Завідуюча редакцією, секретар тендерного комітету

с 04.2018 по 05.2019 (1 год 1 месяц)
Обласний центр пошукових досліджень та редакційно-видавничої діяльності, Миколаїв (Державні організації)

•Організація роботи з оцінювання, редагування, підготовлення рукописів до видання у встановлені терміни;
•забезпечення національно-патріотичного, наукового та літературно-художнього рівня друкованої продукції відповідно до профілю редакції;
•організація роботи з авторською та читацькою кореспонденцією;
•добір авторів, рецензентів, перекладачів, спецредакторів, іншого позаштатного персоналу, підготовка до укладення договорів з науковими працівниками.
Секретаря тендерного комітету:
- Підготовка тендерної документації;
- проведення закупівель через систему електронних торгів;
- планування, складання та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього;
- перевірка пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації та чинному законодавству;
- підготовка звітної документації.

Завідуюча музеєм

с 03.2016 по 04.2018 (2 года 1 месяц)
Музей "Підпільно-партизанський рух на Миколаївщині 1941-1944рр.", Миколаїв (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

•Організація науково-експозиційної, освітньої, методичної роботи;
•розроблення річних планів роботи музею;
•підготовка місячної та річної звітності;
•ведення кадрової роботи та підбір кадрів працівників, забезпечення їх раціональної розстановки і доцільне використання;
•контроль за дотриманням працівниками музейних інструкцій з обліку і збереження музейних предметів, правил і норм охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту, правил внутрішнього трудового розпорядку.
•організація та проведення культурно-освітніх заходів (круглих столів, семінарів, конференцій).

Образование

Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського

Вчитель історії та права, Миколаїв
Высшее, с 2016 по 2017 (1 год)

Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського

Психологія, Миколаїв
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Диплом магістра за спеціальністю практичний психолог

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome CorelDRAW Комунікабельність Графічні редактори WordPad Linux Веб-браузери Робота в команді Аміго Відповідальність MS Office Picture Manager Пунктуальність Дисциплінованість Express Чесність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Вільно працюю в програмах Word,Excel, Аскод (система електронного документообігу).
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, наполегливість, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: