Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 мая 2024 Файл

Олена

HR-менеджер

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Горбачова Олена Миколаївна
Менеджер з підбору персоналу.

Графік роботи: повний день
Можливість відряджень: так
Бажаний оклад: 40 000 грн
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Місто проживання: м.Київ
Громадянство: українка
Освіта: вища

Останні роки працювала менеджером по роботі з корпоративними клієнтами, на даний момент відкрита для нових вакансій і навичок, хотіла б себе спробувати в сфері рекрутингу і розвиватись в цій галузі.
Люди - це самий важливий ресурс в компанії, і правильно підібрати людину яка буде доповнювати команду і приносити позитивний внесок для цієї компанії, дуже важливий момент, який впливає на успіх компаній в цілому.

ДОСВІД РОБОТИ:

Період роботи: 10.2023 р. – 01.2024 р.
Посада: Менеджер з продажу
Організація: ТОВ "Смарт", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• робота з існуючими, та пошук нових
• продаж продуктів компанії, та крос-продажі нових
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office, робота з різними майданчиками тендерної закупівлі та продажу

Період роботи: 03.2023 р. – 09.2023 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Proxima Research Intetnational", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж продуктів компанії
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.

Період роботи: 05.2021 р. – 11.2022 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Integrity Systems", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування, відрядження
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.

Перелік замовників: Олімп, Portmone, АТБ, Правекс банк, ПАТ «Земельний капітал», Сокар Енерджи Україна, Брокард, Комфі Трейд, Чумак, ДТЕК, ІСД, Смарт-Холдінг, Будпостач, Асіно-Україна, Імперія Холдінг, ДСНС, Заммлер-Склад, Лан Україна, Медіа Група «Надія», Ковальська, Нові Продукти, Ріола Модуль, Лапп Україна.

Період роботи: 11.2020 р. – 02.2021 р.
Посада: Старший менеджер зі збуту
Організація: "Sytecs-PRO", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• проведення переговорів та бізнес-листування
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами
Робота з 1С 8.3., CRM система, пакет MS Office.
Перелік замовників: Олімп, Portmone, МХП, АТБ, Правекс банк, ПАТ «Земельний капітал», Сокар Енерджи Україна, Брокард, Комфі Трейд, Чумак, ДТЕК, ІСД, Смарт-Холдінг, Будпостач, Асіно-Україна.

Період роботи: 10.2019 р. – 11.2020 р.
Посада: Керівник корпоративних клієнтів
Організація: "АМ Інтегратор груп", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• аналіз бізнесу та потреб клієнтів
• проведення переговорів та презентацій
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• підтримка відносин з існуючими клієнтами та залучення нових
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль надходження кошт
• складання звітів (за клієнтами, з продажу)
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу
• виконання плану продаж
• продаж комплексних рішень

Період роботи : 06.2017 р. – 07.2019 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Softline (Wise IT)", Span, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• пошук нових клієнтів, робота з поточними
• проведення зустрічей, переговори, відрядження
• складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій
• продаж комплексних рішень компанії
• виконання плану продаж
• формування звітності
повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу

Досягнення:
- Проект модернізації мережевої інфраструктури на базі продуктів Huawei, для великої компанії яка пропонує послуги платіжної системи.
- Бюджет 200 000 $
- Термін доставки товару 60 роб.днів
- Складається з: міжмережне сховище Ocean Stor 2200 V3+ліцензії та пакет сервісної підтримки, сервер RH2288H V3, сервер RH1288H V3, комутатор CE6810-48S4Q-LI Switch, маршрутизатор AR1220E, комутатор S5720 , фаєрвол NGFW, прикордонні маршрутизатори, послуга-установка та налаштування обладнання на території замовника + інтеграція з системою, що діє.

Період роботи: 06.2016 р. – 04.2017 р.
Посада: Менеджер з продажу
Організація: "Quality Business Technology", м.Київ
Галузь: ІТ розробка

Посадові обов’язки:
• самостійне вивчення ринку (vending) на території СНД та за її межами
• пошук каналів збуту програмно-апаратного комплексу та інших рішень власної розробки компанії
• аналітика ПО та продаж комплексних рішень компанії
• пошук бази (vending), пошук та залучення клієнтів, ведення бази Бітрікс24
• проведення зустрічей, переговорів, відрядження та участь у виставках
• складання презентацій, підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• тестування продукту перед демонстрацією замовнику

Досягнення:
Залучення вендінгових компаній з обсягом від 100 та понад 1000 вендингових апаратів. В одній великій мережевій компанії з надання оренди кавових та снекових автоматів був запущений пілотний проект з метою вивчення програмно-апаратного продукту для подальшого придбання.

Період роботи: 11.2013 р. – 05.2016 р.
Посада: Менеджер з продажу (продукт - M.E.doc)
Організація: "Електронна бухгалтерія", м.Харків
Галузь: Програмне забезпечення для бухгалтерії

Посадові обов’язки:
• аналіз ринку, аналіз конкурентних умов та пропозицій
• пошук нових клієнтів, холодні контакти (м.Харків та інші регіони)
• робота з поточними клієнтами та їх подальший супровід
• підготовка комерційних пропозицій, підписання Договорів, замовлення товару, контроль оплати
• контроль та супровід угод (консультація, постпродаж)
• формування акційних пропозицій, розсилання, аналіз та залучення потенційних клієнтів
• технічна підтримка роботи ПЗ
• введення клієнтської бази даних у CRM-системі
• продаж інших рішень компанії (журнал "Ліга Закон")

Досягнення:
Протягом 2.5 років роботи в компанії була єдиним менеджером, стабільно виконувала та перевиконувала план.
У рамках стратегічних цілей компанії, до співпраці залучила кілька аудиторських компаній, у зв'язку з цим була значно розширена база клієнтів.
Розроблено та успішно реалізовано маркетингові програми, подарункові акції для постійних клієнтів.

Період роботи: 10.2002 р. – 11.2013 р.
Посада : Головний економіст. Відділ супроводу активних операцій
Управління бізнес-офісу бізнесу.
Організація: ПАТ " Укрсоцбанк", м.Харків
Галузь: Фінанси

Посадові обов’язки:
• підготовка листів про повне погашення кредиту, про зняття заборони для надання до ДАІ, нотаріуса
• написання довідок з питань, пов'язаних із кредитними операціями та заборгованістю клієнта
• складання довідок на вимогу суду, нотаріальної контори, адвокатів, прокуратури та ін.
• набір та проведення ордерів для видачі кредитних договорів та правовстановлюючих документів
• підготовка та контроль даних щодо перерахування часткового погашення сум та сплати відсотків боржників для «Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву»
• перевірка пакета документів щодо погашеної кредитної справи з подальшою передачею його до сховища банку
• організація та контроль передачі справ у сховище
Освіта: Національний аерокосмічний університет ім.М.Е. Жуковського
Навчальний заклад: "Харківський авіаційний інститут", "ХАІ".
Рік закінчення: 2002
Факультет: Економіки і менеджменту
Спеціальність Економіст підприємства

Курси
Прямі продажі. Техніка ефективних продаж та переговорів. Постановка цілей. Організація роботи. Тайм менеджмент. Розмовний курс English-Prime.

Додаткова інформація
Знання мов: українська і російська –вільно.
Іноземні мови: Англійська вище середнього, рівень англійської Pre-Intermediate.
Комп'ютерні навички: 1С, MS Office, Outlook, CRM Microsoft, Bitrix, Інтернет.
Заняття в вільний час: читання професійної літератури, семінари з особистісного зростання та продажу, вивчення англійської мови, спорт, активний спосіб життя.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, аналітичний склад розуму, самостійність, цілеспрямованість, стресостійкість, уміння працювати в команді та самостійно, здатність швидко навчятися, відсутність шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: