Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 Файл

Тетяна

Інспектор відділу кадрів

Возраст:
35 лет
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Говтвяниця Тетяна Владиславівна

Дата народження:
01.02.1989р. - 33 роки, Україна, м. Полтава
Сімейний стан:
розлучена
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання:
м. Полтава, вул. Курчатова

Кар’єра
ТОВ "Паритет-СМІК", (магазин дитячих речей), посада- продавець. Період роботи: 06.10.2008-20.11.2008р.
ТОВ"ОSTIN", (магазин одягу), посада - продавець консультант. Період роботи: 15.02.2011-27.01.2016р.
ТОВ "КОНГРЕС ПЛЮС" (АЗС), посада - оператор заправних станцій. Період роботи 08.06.2016-11.11.2016 р.
ТОВ "СМ Центр", (фітнес Центр ), посада - адміністратор фітнес центру. Період роботи: 01.12.2016-10.02.2017р.
ТОВ "АЛЬТЕР П", ТОВ "ДЖАМП" (дистриб’юторська фірма продуктів харчування та гігієни), посада менеджер (управитель) з персоналу (інспектор з кадрів), помічник керівника, секретар. Період роботи 10.07.2017-21.03.2022.

Обов'язки на посаді менеджера з персоналу (інспектора з кадрів)
Ведення кадрового обліку (150 працівників),
Забезпечення персоналом - пошук і підбір персоналу різного рівня,
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку,
Вирішення конфліктних ситуацій.
Формування та ведення особових справ співробітників;
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
Оформлення щорічних основних та додаткових відпусток працівників;
Оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників;
Підготовка довідок з місця роботи;
Ведення архіву особових справ.
Здатність працювати з великими обсягами інформації; відповідальність; здатність до швидкого навчання.
Вільне володіння програмами 1С 8, Medoc, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
Знання КЗПП України, основ діловодства;
Українська, російська мови- вільне володіння.
знання оргтехніки (ксерокс, принтер, сканер)

Обов'язки на посаді секретаря та помічника керівника.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків;
Робота в програмі 1С;
Координація зустрічей і переговорів, активна участь в організації та проведенні ділових заходів;
Замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Робота з кур'єрською службою;
Допомога в організації корпоративних свят;
Виконання доручень керівника.

Освіта
Навчалася в ПДАА (бакалавр) в період 2008-2012 року, за спеціальністю Агроном, Майстер зеленого будівництва.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: