Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 февраля 2023 Файл

Ирина

Бухгалтер, касир, продавець

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Светловодск
Готов работать:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Киреєва Ірина Сергіївна

Дата народження: 19.08.1986
Місто: Світловодськ
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, касира, продавця
Освіта:
вересень 2003 р. – червень 2005 р., Дзержинський гірничий технікум «Бухгалтерський облік», спеціальність «Бухгалтер», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання, червоний диплом).
вересень 2005 р. – червень 2009 р., Донбаська державна машинобудівна академія, факультет «Економіка підприємства» спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Бухгалтер
Листопад 2006 – грудень 2007р. ФОП Завгородній О.В., м. Тореьк Донецької області
Серпень 2008 – листопад 2010р. ФОП Завгородня І.О., м. Тореьк Донецької області
Грудень 2010 – грудень 2011р. ФОП Дядюн А.О, м. Тореьк Донецької області
Січень 2012. – березень 2022 р. ФОП Завгородній О.В.. м. Тореьк Донецької області
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– відновлення обліку;
– постановка обліку виробничих операцій;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– укладання договорів.
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, Медок, Звіток, Фрізвіт.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички ведення податкової звітності;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, швидке навчання на новому місці.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Хобі: музика, займаюся спортом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: