Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 февраля 2023 Файл

Svitlana

Відеомейкер

Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Луцк, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КОЛЯДА СВІТЛАНА CV

ДОСВІД РОБОТИ
• Асистент керівника відділу логістики чер.2020-сер.2020 (2 місяці)
Kromberg schubert, Луцьк

До функціональних обов'язків входило: аналіз оборотності і залишків
товару на складі, узгодження і підготовка супровідних документів для
вантажу, підготовка пакету документів до імпортного оформлення
вантажу (отримання інвойсів, іншої супровідної документації), ведення
внутрішньої документації і звітності.

• Stories manager жов.2021-груд.2022 (1 рік і 2 місяці)
Yummy BTL Marketing Communications agency, Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Кейси:
Вік: 23 роки
Місто: Київ, Луцьк Noblesse мультибрендовий дистриб’ютор годинників і ювелірних
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») прикрас. Noblesse офіційно представляє понад 60 брендів швейцарських
годинників, ювелірних виробів та аксесуарів від найкращих світових
брендів (BREITLING, ULYSSE NARDIN, IWC SCHAFFHAUSEN, DAMIANI,
PASQUALE BRUNI, CRIVELLI та ін.). Основні завдання: просування бренду
Noblesse: охоплення нової «молодої» аудиторії, збереження та
Національність: українка підвищення лояльності наявної; створення впізнаваного профілю в
Водій. права: категорія В єдиному стилі; побудова іміджу надійного та сучасного бутіка в
соціальних мережах; збільшення залучення та відвідуваності бутіка
Інтереси: малювання,
цільовою аудиторією всіх категорій.
спорт, мода, кулінарія
До. Основні недоліки: низька якість власного унікального контенту;
мінімальна обробка контенту в сторіс.

Після. змішаний контент (унікальний контент з Noblesse зйомок +
контент від брендів); відеоогляди з командою бутіка (живі історії з
магазину з новими колекціями, живі історії зі зйомок). Один і той самий
стандартний шрифт Instagram використовується для відчуття, що відео
було знято та опубліковано безпосередньо в цей момент; за наявності
яскравих новин або запланованих заходів ця стратегія гнучко включає
будь-які формати креативної модифікації історій для створення
інтерактивного WOW-ефекту (наприклад, зйомка Noblesse Gala Dinner); у
деяких історіях для створення ефекту фільму використовуються рамки.
Історії публікуються в балансі між живими безрамковими фотографіями
та відео, тому контент залишається свіжим і несподіваним для кожного
підписника; естетичні історії (прикраси з магазину + естетичні фотографії
на фоні + цікаві деталі інформації, наприклад, історія ювелірних виробів
тощо); інтерактивні сторіс та формати: вибір з двох-трьох варіантів
(«вибери улюблені прикраси»); відео «Тік-ток»; оскільки прикраси та
годинники – це завжди чудовий подарунок, то будь-яке свято – це чудова
можливість для нового інтерактивного «заходу». Наприклад, 1. Новий рік:
Адвент-календар Noblesse «Створюй новорічний настрій разом із
Noblesse». 2. День святого Валентина: тиждень історій «Слова кохання
крізь дорогоцінне каміння».

Etape__maison українське виробництво взуття та одягу, що втілює
лаконічний fashion у суто комерційному бренді. Це стильний мінімалізм
при максимально яскравому та широкому асортименті. До
функціональних обов'язків входило: ведення сторіс інстаграм-акаунту (5
сторіс щодня, з яких 4 статичні і одне відео), зйомки і монтаж відео,
створення креативів.

Beef meat and wine м’ясний ресторан у центрі Києва. До функціональних
обов'язків входило: зйомка ресторанних вечорів і миттєве оформлення
їх у сторіс (від 4 до 8 сторіс на вечір).

Easybar_est.2021 український люксовий бренд індивідуальних барів для
дому, офісу, подорожей. До функціональних обов'язків входило: сумісна
із командою SMM розробка стратегії ведення бренду, розробка
візуальної стратегії, зйомка та монтаж відео, ведення сторіс інстаграм-
акаунту (від 6 до 10 сторіс на тиждень, поєднуючи статичні сторіс із
відео), створення і оформлення рубрик хайлайтс.

• Stories/Reels manager вер.2022-лист.2022 (2 місяці)
044.barbershop.kyiv, Київ

Новий барбершоп переселенців з Харкова у Києві. До основних
обов’язків входило: зйомка та монтаж відео reels, ведення сторіс
інстаграм-акаунту, складання візуального плану акаунту.

• Оператор та монтажер Reels/коротких ютуб відео з жовт.2022 (все
ще працюю)
Choice.Qr, Київ

Компанія-розробник QR-меню для ресторанів, яка розпочинала як
стартап з українськими співвласниками. Сьогодні Choice QR
користуються заклади із 25 країн світу. До функціональних обов'язків
входить: зйомка і монтаж відео на конкретні замовлення (reels для
інстаграму, короткі відео для ютуб).

• SMM салону лист.2022- груд.2022 (2 місяці)
Салон краси lili.delili, Луцьк
До функціональних обов'язків входило: повний ребрендинг старої
сторінки салону (зміна назви, логотипу, стилю, чистка старих постів,
оновлення хайлайтсів, оновлення шампки профілю), розробка візуальної
та контент стратегії на перший місяць. Повноцінне ведення сторінки:
відзйомка контенту, складання візуалу, написання постів, ведення сторіс,
монтаж reels.

• SMM магазину засобів для догляду за волоссям з серп.2022 (все ще
працюю)
Магазин доглядової косметики для волосся delili.cosmetics, Луцьк

До функціональних обов'язків входиnm: розробка візуальної та контент
стратегії для магазину. Повноцінне ведення сторінки: організація зйомок,
відзйомка контенту, складання візуалу, написання постів, ведення сторіс,
монтаж reels, створення креативів, створення рекламних макетів.

До. Основні недоліки: сторінка була створена і існувала тривалий час, але
на ній тільки раз в декілька місяців заливалися пости і отримували майже
нульовий відгук (кількість підписників 120).

Після. Регулярно розробляється візуальна та контент стратегія на
наступні два місяці, запускається реклама та здійснюється аналіз
статистики. Чітко вироблений стиль і напрямок магазину, створені
хайлайтс рубрики, шапка профілю. Відбувається регулярний постинг
постів і сторіс (9 постів, 75 сторіс на місяць). Натуральний приріст
підписників за 6 місяців роботи - 600.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
Київський національний університет імені Т. Шевченка, Київ
Спеціальність: філософія
Закінчена вища, вер. 2017 - черв. 2021
Спеціальність: філософія. В першу чергу - це робота із великими
об'ємами текстів (більша частина з яких, тексти іноземними мовами), що
виробляє такі необхідні і важливі навички, як вміння роботи із великими
обсягами складної інформації, а також її критичного аналізу, уважність,
посидючість, наполегливість і системність мислення.

ДОДАТКОВА ОСВІТА
• First Cambridge education centre: 108 academic hours at General English.
Accomplished the level: Upper Intermediate (level B2.1 on CEFR)
(January, 2020)
• Курс «Глянцевої журналістики» освітньої онлайн платформи
MODEISME з вивчення історії та методів функціонування друкованих
та інтернет-видавництв, а також набуття всіх необхідних
теоретичних та практичних навиків в роботі із текстами та візуалами
(2.11.20-15.12.20)
• Курс «Дизайн журналов» освітньої онлайн платформи Bang Bang
Education (квітень, 2021)
• Курс PEREHID по зйомці та монтажу на телефоні (чер.2021-сер.2021)
• Курс від Burlaka Nastya про стиль та ведення fashion blog (груд.2022-
січ.2023)

НАВИЧКИ
ПК: Word, Excel, Adobe Premiere Pro, Sony Vegas

Phone: VideoLeap, CapCut, InShot, Stop Motion, VN, Lightroom, Picsart,
MagicEraser, Instories, Lightroom, Snapseed, Canva

Мови: українська (просунутий рівень), російська (просунутий рівень),
англійська (B2)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Personal qualities: responsibility, serious attitude to my responsibilities, a
great desire to learn something new, punctuality, creativity and attentiveness.

Особисті якості: відповідальність, серйозне ставлення до своїх обов’язків,
велике бажання дізнатися щось нове, пунктуальність, креативність та
уважність.

Instagram: @kosviit
Tik-tok: @kosvit
Videomaker:
Portfolio (ukr): https://www.behance.net/gallery/146927515/Portfolio-
Video-Content-maker-%28ukrainian%29
Portfolio (eng): https://www.behance.net/gallery/139792119/Portfolio-
Video-Content-maker-%28english%29

Copywriter:
Portfolio: https://www.clippings.me/svitlanakoliada

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Відеомейкер
Удаленно

Відеомейкер, монтажер відео
Удаленно

Відеомейкер
35000 грн, Киев, Удаленно

Видеомейкер, видеооператор-монтажер, фотограф
35000 грн, Киев, Николаев , еще 2 города

Видеомейкер
Удаленно

Відеомейкер
40000 грн, Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: