Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 июня 2024 Файл

Тетяна

Менеджер з продажу

Возраст:
52 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ:
СЕНЧУК ТЕТЯНА ІВАНІВНА

Дата народження: 14.10.1971р.
Регіон проживання: м. Львів
Телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Вмотивована і працьовита менеджер зі збуту з 20 річним
досвідом шукає нову можливість проявити свої здібності та
знання в перспективній і дружній компанії, яка цінує роботу своїх
працівників.

Прагну застосувати свій досвід роботи в сфері продажів та збуту в різних
галузях для власного саморозвитку та для розвитку компанії, в якій буду
працювати.

Освіта:
Львівський політехнічний інститут (м.Львів)
Рік закінчення 1993;
Інженер-системотехнік

Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовка кадрів Державного
університету «Львівська політехніка»
Рік закінчення 1994;
«Повний курс підготовки по бухгалтерському обліку, аудиту та менеджменту».

Досвід роботи:
Поліграфічна компанія ТзОВ «Прем’єр Груп» м. Львів
Виробництво картонної упаковки та етикетки, повний цикл послуг на ринку
промислової поліграфії.

01.09.2017р.- по сьогоднішній день
Посада – Менеджер із збуту у відділі збуту упаковки та етикетки. (В зв’язку з
реорганізацією компанії)
Обов’язки :
- ведення замовлень на виготовлення поліграфічної продукції по існуючій базі
замовників від моменту формування комерційної пропозиції до моменту
відвантаження готової продукції.
- організація доставки продукції по місту, організація логістики по всіх регіонах
України;
- формування тендерних пропозицій на виготовлення продукції на квартал чи
календарний рік.
- замовлення основних розхідних матеріалів під орієнтовні замовлення продукції
на певний період.
- при експортних поставках продукції, ведення замовлення та документації від
моменту отримання замовлення до моменту поставки готової продукції
замовнику, включаючи пошук транспорту та замитнення продукції.
- безпосередня участь при отриманні претензій чи зауважень від замовників,
стосовно якості продукції, та вирішенні питань, для уникнення їх в майбутньому.
- моніторинг нових замовлень та контроль дебіторської заборгованості.

05.05.2009р. -31.08.2017р.
Посада – Заступник директора в апараті управління.
Обов’язки :
- Управління комунікацією між комерційним відділом, відділом збуту, відділом
додрукарської підготовки та виробництвом.
- Ведення всіх нових замовників від початку формування комерційної пропозиції
до реалізації промислової партії.
- Формування договорів поставки з замовниками.,
- Пошук нових постачальників як на українському, так і на європейському ринку.
- Заключення договорів поставок на основні розхідні матеріали з європейськими
постачальниками.
- Ведення роботи по претензіях від замовників. Оцінювання задоволеності
замовників.
- Ведення роботи по претензіях до постачальників. Постійний моніторинг ринку
постачання.
- Ведення бюджету та динаміки роботи підприємства протягом календарного
року.

01.01.2009р.- 05.05.2009р.
Посада – Заступник начальника комерційного відділу.
Обов’язки :
- Формування комерційної пропозиції по нових проектах.
- Супровід нового замовника від початку пробного друку до тиражного
замовлення.
- Управління відділом, якому підпорядковані 4-и комерційні агенти.
- Постійна комунікація з відділом збуту, відділом додрукарської підготовки та
виробництвом.
- Ведення звіту по реалізації продукції та надходженням коштів від замовників.

01.04.2005р. - 01.01.2009р.
Посада - Агент комерційний в комерційному відділі.
Обов’язки :
- Підготовка до формування комерційної пропозиції .
- Укладання договору поставки з замовником.
- Ведення отриманого замовлення на виготовлення поліграфічної продукції.
- Розміщення замовлення на розхідні матеріали, в кількості необхідній для
виготовлення замовлення.
- Контроль проходження замовлення на всіх етапах виготовлення.
- Формування ціни при відвантаженні.
- Контроль дебіторської заборгованості..
- Моніторинг нового ринку збуту та пошук нових потенційних замовників.

04.08.2003р. – 01.04.2005р.
Посада - Менеджер зі збуту в комерційному відділі
Обов’язки :
- Ведення документації по реалізації готової продукції в 1С.
- Тижневий та місячний звіт реалізації готової продукції.
-Контроль документообігу по поверненню оригіналів накладних на
відвантаження та доручень на прийняття продукції від замовників.

ЗАТ страхова компанія «Галінстрах»
01.01.2001р. – 31.07.2003р.
Посада – оператор департаменту автострахування управління страхування
та перестрахування.
Обов’язки :
- Наповнення бази даних інформацією по реалізованих страхових полісах по всій
Україні (автоцивілка, медичне страхування, авто та медичне страхування до
Зеленої карти при виїзді закордон);
- Місячний звіт.

01.10.1994р.-01.01.2001р.
Посада – оператор відділу аквізиції.
Обов’язки :
- Наповнення бази даних інформацією по реалізованих страхових полісах по всій
Україні (автоцивілка, медичне страхування);
- Місячний звіт.

Володіння мовами:
Українська – рідна;
Польська - базовий;
Англійська – базовий (вивчаю)

Додаткова інформація:
Вільний користувач ПК, Word, Excel, 1С/7версія.

Особисті риси:
Комунікабельність, добре розвинена інтуїція, відповідальність за свою роботу
та роботу людей, які є в підпорядкуванні, стресостійкість, хороше почуття
гумору, вміння працювати із запереченнями, тайм-менеджмент, енергійність,
наполегливість та бажання працювати на результат для компанії та свій
особистий ріст. Люблю музику та світлих людей з хорошим почуттям гумору
та виправданою харизмою.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: