Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2024 Файл

Wuraola

Customer support representative

Возраст:
19 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

WURAOLA ATOYEJE
Tel: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

PERSONAL PROFILE

A disciplined, self-motivated, and proactive individual with good communication, emphatic,
problem-solving, and decision-making skills. Good knowledge of computer skills. Aptitude for
learning new skills and acquiring knowledge. With a keen interest in acquiring skills and expertise
in customer service and account management.

CAREER HISTORY

Customer Support Vitae Shelter May 2022 – August 2022

Key Responsibilities

• Provided primary customer support to internal and external support.
• Chat, email, live chat, and social media support.
• Responded to customers’ queries with empathy.
• Maintained customer satisfaction with forward-thinking strategies focused on addressing
customer needs and resolving concerns.
• Collaborated with cross-functional teams to escalate and resolve complex customer
cases.

Customer Support/Account Manager Asek Pharmacy June 2020 – October 2021

Key Responsibilities

• Resolving customers’ issues professionally.
• Providing detailed information about the products to the customers.
• Keeping records of drugs remaining on the shelf allocated.
• Dispensing drugs to customers with their prescription paper.
• Maintain documentation and invoice of drugs
• Work with profits-loss statement
• Providing over-the-counter services to customers.
• Checking the expiration date of all medications to ensure that expired medications are
not being displayed on the shelf.
• Dispensing receipts to customers in case of refund/return.
• Achieved customer satisfaction rating of 10 by providing excellent customer service
KEY SKILLS AND COMPETENCIES

• CRM software
• Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Fast typing skills
• Communication skills.
• Quantitative reasoning.
• Strong analytical skills.
• Fast learner.
• First line of support.
• Internet Explorer
• Multitasking.
• Creative thinking.
• Amazon and Shopify user

LANGUAGES AND PROFICIENCIES

• English Language Native Speaker

Extra curriculum activities:

Reading and coding

ACADEMIC QUALIFICATIONS

Kharkiv National Medical University
De-mol Secondary School

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: