Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 июня 2024 Файл

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Федорчук Наталія

Дата народження: 12.09.1983
Адреса: м. Київ, пр-т Голосіївський,
Тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ДОСВІД РОБОТИ:
травень 2019- липень 2022 - відпустка по догляду за дитиною до 3 років.
за час моєї декретної відпустки в компанії відбулася реорганізація, моя посада скорочена.
липень 2018 - травень 2019 - менеджер з персоналу ТОВ "Лінк'ю" (рекрутингова агенція з працевлаштування за кордон),
ключові обов'язки:
-пошук кандидатів відловідно до заявок клієнтів,
-пошук вакансій в Литві для працевлаштування українців,
-проведення переговорів з підрядниками
-ведення бази кандидатів
-проведення співбесід
-організація співбесід з замовниками
-підготовка пакету документів для посольства для відкриття робочої візи
-звітування керівнику про виконану роботу

жовтень 2017 -червень 2018 - офіційно безробітня, фріланс в підборі персоналу
Червень 2007 – вересень 2017, менеджер з персоналу
ТОВ «АГС» (оптова торгівля, мережа регіональних представництв, штат – більше 300 осіб),
Ключові обов’язки:
• Пошук персоналу на позиції різного рівня в центральний офіс та регіони згідно з внутрішніми потребами компанії;
• Прийом та обробка заявок на підбір персоналу, складання профілю посади;
• Обробка резюме, формування внутрішнього і зовнішнього резерву компанії;
• Проведення телефонних, по скайпу та особистих співбесід з кандидатами, організація співбесід з керівниками відділів;
• Адаптація нових співробітників, контроль за проходженням випробувального терміну;
• Моніторинг і аналіз ринку праці;
• Аналіз причин звільнення співробітників;
• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (всі кадрові накази, графік відпусток, картки П2, особові справи співробітників, трудові книжки, табельний облік, штатний розклад, участь в оптимізації організаційної структури підприємства)
• Аудит кадрової документації;
• Участь в розробці та запровадженні посадових інструкцій, положень про відділи, положень, що регламентують роботу кадрової служби)
• Участь в організації корпоративних свят;
• Анкетування, тестування співробітників, участь в оцінці персоналу;
• Консультування працівників щодо питань законодавства про працю;
• Звіти в ЦЗ.

Жовтень 2006- Червень 2007, секретар
ТОВ «Ардіс», (виробниче підприємство)
Ключові обов’язки:
• Прийом і реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції, оформлення і контроль за їх рухом;
• Складання проектів наказів, ведення табельного обліку, оформлення документів при прийомі на роботу;
• Підбір персоналу (складання і розміщення інформації про вакансії, проведення телефонних інтерв’ю, організація співбесід з керівником підрозділу)
• Робота з міні-АТС, оргтехнікою;
Причина звільнення – бажання розвиватися в сфері HR.

Жовтень 2005 - Жовтень 2006, провідний фахівець з працевлаштування
Талалаївський районний центр зайнятості (Чернігівська область)

Ключові обов’язки:
• Прийом, реєстрація осіб, що звернулися в ЦЗ;
• Взяття на облік, надання статусу безробітного, призначення допомоги по безробіттю;
• Консультації з пошуку підходящої роботи, підбір підходящої роботи, видача направлень на працевлаштування,допомога в складанні плану самостійного пошуку роботи;
• Проведення семінарів (вступний, орієнтації на самостійне працевлаштування, гендерної політики, по послугам, що надає ЦЗ)
• Складання статистичних звітів;
• Проведення профконсультаційного і профорієнтаційного тестування, видача направлень на навчання за рахунок Фонду;
• Надання консультації з питань трудового законодавства та
Причина звільнення - переїзд.

ВИЩА ОСВІТА:
2000-2005 СНАУ, менеджер – економіст (спеціаліст)
2000 -2003 СНАУ, юрист (молодший спеціаліст)

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
2009, АБРУЦ «Успіх», курс «HR- менеджер» (80 год)
Щорічні семінари по змінам у законодавстві про працю

ДОДАТКОВІ ДАНІ:
Володіння мовами: українська – рідна,
російська – вільно;
англійська – середній рівень.

Володіння комп’ютером: користувач MS Office, 1С 8.2,

Особисті якості: цілеспрямованість, не конфліктність, чесність, націленість на результат,

Маю посвідчення водія категорії В

Захоплення: йога, книги, кіно, подорожі, психологія

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: