Юрій
Фахівець з кредитування
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9407119
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
П.І.Б.:
КОЗАЧОК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
моб. телефон
[
ел. почта:
[
Дата рождения:
17.12.1979г.
Посада:
Головний економіст
Досвід роботи:
з 02.2021 по теперешній час
Проведення моніторингу, супроводження і підтримка активних операцій АТ «УКРЕКСІМБАНК» в сегменті КОРП портфеля.
Посада:
Провідний економіст
- прийняття на супровід та зберігання кредитних справ клієнтів; - забезпечення безпеки зберігання та лімітування доступу до кредит. справ;
- отримання та контроль за своєчасністю надходження документів кредитних справ та їх подальшого наповнення;
- перевірка отриманих документів кредитних справ на відповідність сканкопіям, що розміщені в електронному архіві, контроль якості та повноти формування кредитних справ, підготовка актів розбіжностей;
- перевірка параметрів протокольних рішень колегіальних органів по кредитних угодах на відповідність наданим документам кредитних справ;
- розміщення наданих сканкопій в електронному архіві у відповідності до електронного дерева кредитної справи;
- перевірка виконання Позичальником/Заставодавцем/Іпотекодержателем/Поручителем обовязкових і додаткових умов при укладанні та супроводі кредитних угод і наданні інформації про не виконання/виконання інш профільним підрозділам у відповідності із внутрішніми нормативно правовими актами регулювання банку;
-моніторинг цільового використання кредитных коштів;
- оформлення поточних листів, що направляються Позичальникам/Заставодавцям/Іпотекодавцям/Поручителям при моніторингу кредитних угод;
- виконання необхідних заходів (відслідковування та направлення листів у відповідності до вимог актів внутрішнього регулювання Банка, що регламентують процес переоцінки заставленого майна); - контроль за виконанням санкцій, передбачених кредитними договорами/договорами застави/іпотеки та розрахунку пені, штрафів і тд;
- контроль за своєчасним переоформленням та підписанням договорів страхування (на наступні періоди кредитування), виконання зобов’язань в частині страхування заставленого майна, наявність підтверджуючих документів оплати страхових зборів;
- проведення оцінки поточного финансового стану Позичальників з врахуванням стану обслуговування боргу та відображення інформації по проведених розрахунках в САБ;
- виконання дій у відповідності з вимогами актів внутрішнього врегулювання що регламентують роботу з простроченою та проблемною заборгованістю з відповідним структурними підрозділами та Банку, що приймають участь в процесі роботи з простроченою та проблемною заборгованістю;
- при повному погашенні кредиту та закритті угоди – виконання контроля щодо сплати Позичальником всіх необхідних платежів (пені, штрафів, комісій, процентів, простроченої заборгованості та поточної заборгованості);
- робота з внутрішніми системами обліку та контроля Банка: АБД Б2, САПФІР, EXIM-KLIENT
з 08.2013 по 02.2021
Проведення фінансового моніторинга, супровід, підтримка активних операцій та видача кредитних коштів в АБ «Укргазбанк» в сегменті корпоративного клієнтів банка
Посада:
Головний економіст
-перевірка та взяття під контроль виконання клієнтом відкладальних умов по акцептованим кредитним договорам (договорам застави);
-перевірка договорів на їх відповідність рішенням колегіальних органів, наявність отриманих погоджень відповідних служб та підрозіділів банку;
-приём и проверка кредитных дел на комплектность согл. положения банка;
с последующим сопровождением;
-перевірка та контроль за внесенням даних основних параметрів кредитних договорів в систему обліку та контроля Scroodge;
- створення та подальше відображення в АБД WebBank карток обліку застравленого майна;
-створення та подальше відображення в АБД WebBank актів мониторинга;
-проведение (отражение) переоценки заложенного имущества в эл. базе системы учёта;
-контроль за повнотою заведення параметрів електронного договору та рахунків обліку кредиторської заборгованності;
-перевірка на відповідність вимог Положення з подальшим переведення рахунків в статус «відкритий» та навпаки «закритий»;
-нарахування комісій, др обов’язкових платежів відповідно до КД;
-контроль за виконанням сплати разових комісій, др. обов’язкових платежів необх. При оформленні кредитної угоди;
-підготовка та безпосередня участь в процесі видачі кредитних коштів;
-перевірка та контроль не використаного кредитного ліміта на момент видачі суми покриття;
-обробка заявок на видачу кредитних коштів;
- створення правил для нарахування відсотків та комісій;
-контроль наявності, відповідності оформлення, оплати страх. комісій по дог страхування в АБС Скрудж;
-контроль за виконанням своєчасності і безперервності проведення моніторинга/переоцінки/страхування заставленого майна;
-контроль за виконанням додаткових та відкладальних умов кредитної угоди в динаміці часу;
-інформування дирекцій щодо фактів порушення умов кредитних договорів;
-підготовка та оформлення офіційних листів клієнту щодо застосування штрафних санкцій;
-контроль, фіксація, відображення фактів виконання/скасування фін. санкцій (штрафи, пені, проценти);
-оцінка фінансового стану Позичальника, разрахунок фін. показників на 1ше число кожного календарного квартала;
-дотримання внутрішніх нормативно правових актів Банку, положень НБУ, діючого законодавства.
з 11.2010 по 12.2012
Постановка обліку та успішне ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному об’ємі оптової компанії ТОВ «Бакалійна справа» яка знаходиться на загальній системі оподаткування, що спеціалізується на продажі харчової сировини. Робота за сумісництвом головним бухгалтером у провідній українській вебстудії «Аванпорт дізайн»
Посада:
Головний бухгалтер
з 01.09.2010 по 31.10.2011
Работа на фрілансі по наданню консультаційних послуг в сфері бухгалтерського и фін.обліку. Відрядно преміальна робота за цивільно-правовими договорами. Оформлення, подача фінансової та податкової звітності малих та середніх суб’єктів экономічної діяльності.
Посада:
Консультант по фінансовим та бухгалтерським питанням / Гол.бухгалтер
з 08.01.2008г. по 14.07.2009
(сскорочення, у зв’язку з різким падінням об’ємів замовлень 2009р., як наслідок кризи в будівельній галузі)
Підприємство з прямими іноземними інвестиціями «Тебодін Україна», основними видами діяльності є управління проектами в сфері будівництва, архітектурне проектування промислових комплексів, авторський нагляд, фінансовий та екологічний консалтинг. Протягом 15ти років на ринку України компанія успішно реалізувала 600 проектів. Має регіональну мережу офісів в Києві, Харкові, Львові. Штат працівників 150 співробітників. Сертифікована стандартом якості управління: ISO 9001:2000QMS Certificate Lloyds Register Quality(2003/2005/2008) :
Посада:
Замісник головного бухгалтера
з 15.09.2007 по 31.12.2007
(зг. укладенного цивільно-громадянського договору)
Підприємство з прямими іноземними інвестиціями «ЛГ Электронікс Україна», головним направленням якого є представлення на українському ринку південно корейського бренду “LG”, а також координація роботи ділерів та автоматизованих сервісних центрів на території всієї України; переведення семінарів по навчанню персонала ділерів та АСЦ “LG”.
Посада:
Бухгалтер (прийнят під проект адміністративного департамента підприємства, на час переходу з верс. 1С:7 на верс. 1С:8).
з 03.04.2007 по 16.08.2007
Аудиторська компанія «Сова», спеціалізується на постановці, веденні та перевірці бухгалтерського та податкового обліку. Переважно на підприємствах громадського харчування, туристичних фірм, ігрових закладів, антикварних магазинів, а також проводить аналіз фінансово-господарської діяльності, податкове планування, представляє інтереси клієнта у ДПІ, судово-виконавчих органах та ін.
Посада:
Помічник аудитора
з 11.2006 по 02.04.2007
Сільськогосподарське - виробниче підприємство ТОВ «Зернопродукт», що займається вирощуванням зернових культур та їх подальшим продажем, курирує сім філій у Вінницькій області; є дочірнім підприємством концерну «Миронівського хлібопродукту».
Посада:
Бухгалтер
з 10.2002 по 11.2006
АТЗТ «Фарфор - Фаянс», Найбільший столичний магазин посуду з філіями у м.Одеса, м.Харків, м.Дніпропетровськ. Офіційний представник т/м „Villeroy&Boch“, „Zwilling“ Німеччина, (роздрібна та оптова торгівля).
Посада:
з 10.2002 по 09.2004
Бухгалтер
з 01.2000 по 09.2002
ТОВ "Форс - Авто", офіційний імпортер автозапчастин концерну "Mersedes Benz" "BMW" Gmbh., Німеччина, (оптова торгівля).
Посада:
з 05.2002 по 09.2002
Зам.гл.бухгалтера
з 01.2000 по 05.2002
Бухгалтер по совместительству
з 10.1998 по 05.2002
ТОВ "Форс - Медікал", офіційний представник фармакологічних компаній "Frezenius" Ltd., "B.Braun" Gmbh., Німеччина (оптова торгівля)
Посада:
з 05.2000 по 05.2002
Зам.гол.бухгалтера
з 12.1998 по 05.2000
Бухгалтер
з 10.1998 по 12.1998
Помічник бухгалтера
Професійні навички:
- відмінне знання діловодство підприємства, ведення кадрового обліку;
- оформлення бухгалтерської первинної документації;
- облік руху ТМЦ, нематеріальних активів, основних засобів;
- облік касових та банківських операцій,
- облік розрахунків з підзвітними особами, нарахування з/плати;
- облік розрахунків та проведення звірок з постачальниками та покупцями;
-складання та подання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності в повному обсязі;
- володіння ПК лише на рівні просунутого користувача;
-складання звітності для власників компанії;
- відмінне знання бух. ПЗ:1С Підприємство v7.7, v.8.2; FinExpert; Exact ver.3.7; Global Exact; ПК WebBank; SCROOGE 3 та ін офісні програми Windows;
-організація, встановлення та ведення поточних рахунків у системі Клієнт Банк;
- нормативно-правова база: Ліга Закон, ГросБух; Інфодиск;
- Електронна звітність M.E.DOC.
Мови:
- українська, російська (вільно); англійська (середня); німецька (базова).
Досвід роботи:
- повний цикл постановки бухгалтерського та податкового обліку (від оформлення первинної документації до складання фінансової та податкової звітності)
- величезний досвід роботи з ДПІ, фондами соціального страхування, управління статистики і т.д.
Досвід роботи:
Київський університет економіки та права
2004-2006р. економічний факультет, „магістр”, спеціальність “Фінанси”;
2000-2004р. – економічний факультет, рівень „бакалавр”, спеціальність „Фінанси”;
Середня спеціальна, Київський радіомеханічний технікум.
1996-1998р. - Економ. факультет, молодший спеціаліст «Бухгалтерський облік та аудит»;
Курси:
IT курси QA тестувальників, з січня по квітень 2017
Проф.семінари з поточних змін 2014-2016р.
Фін.директор-проф. курси підвищення кваліфікації (тривалість 3 місяці) 2010р.
Поточні бухгалтерські семінари – видавничий дім "Фактор" - 2009
Командна взаємодія – тренінговий центр «Бізнес профі» 06.2008
Бух.облік - підвищення кваліфікації «Курси головних бухгалтерів, 05-06.2007р.
Англ.мова - «Курси перекладачів референтів», 2роки 2003-2005рр.
Бух. та налог. облік - «Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку», 2000р. Особисті якості:
-цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, сумлінність, чесність, врівноваженість, навченість, доброзичливість, поважаю і ціную командну взаємодію та корпоративний етикет.
Додаткові відомості:
1.Рекомендувальні листи з попередніх місць роботи.
2.Водійське посвідчення катег. "В", активний стаж 20 років.
3. Без шкідливих звичок.
4. Хобі: активний відпочинок.
Похожие кандидаты
Фахівець напрямку кредитування
30000 грн, Киев
Продавець, кредитний експерт
Киев
Кредитный консультант
20000 грн, Киев, Монастырище
,
еще 2 города
Кредитний експерт
Киев
Менеджер, кредитний спеціаліст, бухгалтер, керівник
Киев
Керівник кредитного департаменту, кредитний експерт, аналітик
Киев