Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 апреля 2024 Файл

Катерина

Юрист-господарник, юрисконсульт

Возраст:
30 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дьома Катерина Геннадіївна
м. Харків
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
д.н. 9 липня 1993 р.

Освіта:
▪ Національний юридичний університет України імені Ярослава Мудрого (2010-2014 рр.)
Факультет: Інститут підготовки кадрів для Міністерства юстиції України
Отриманий диплом бакалавр права
▪ Національний юридичний університет України імені Ярослава Мудрого (2014-2015 рр.)
Диплом магістра за спеціальністю «Правознавство» кваліфікація юрист(магістр права)
▪ Національний університет цивільного захисту України (2023 рік - )
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» (магістр)

Досвід роботи:
07.2015 р.- 09.2017 р. – Донецький апеляційний господарський суд.
Посада – секретар судового засідання.

Основні завдання:
- Підготовка господарської справи до розгляду, виклик учасників процесу, свідків, спеціалістів, експертів.
• Оформлення справ, призначених до розгляду.
- Фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Ведення журналу судового засідання, протоку судового засідання.
- Оформлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в
провадженні судді, ознайомлення зацікавлених представників сторін з протоколами судового засідання, матеріалами справи, оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам.
- Підготовка проектів запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом конкретної справи, розробка проектів судових рішень, інших процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів.
- Підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи.

04.2018 р.- 08.2019 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю
“ Юридична компанія “АСТАРА”.
Посада — юрисконсульт І категорії та помічник керівника за сумісництвом.

Основні завдання:
- Супровід господарської діяльності товариства. Підготовка, аналіз та укладення господарських договорів, контрактів ЗЕД.
- Складання процесуальних документів (різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, відгуків, клопотань).
- Розробка та аналіз внутрішніх документів підприємства (положень, інструкцій, наказів).
- Взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо).
- реєстрація товариств, ФОП, консультування клієнтів з різних питань законодавства України, підготовка та реєстрація речових прав на нерухоме майно, земельні ділянки, спадкове право, цивльні спори з фінансовими установами, мікро фінансовими організаціями.
- Розробка проектів розпоряджень про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою.
- Розробка проектів розпоряджень про затвердження проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок.
- Підготовка документів для реєстрації політичних партій та припинення їх діяльності.

08.2019 р.- 12.2019 р.(звільнена у зв’язку з ліквідацією) – Головне територіальне управляння юстиції у Харківській області.
Посада – головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення та контролю у сфері нотаріату управлянні з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Основні завдання:
- реалізація державної політики в сфері нотаріату та сприяння розвитку систем надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб; забезпечення роботи нотаріату.
- Організація роботи державних нотаріальних контор та Державного нотаріального архіву, здійснення контролю за виконанням приватними нотаріусами своїх обов’язків.
- Методичне забезпечення діяльності установ нотаріату; узагальнення практики законодавства з питань, що належать до повноважень роботи управління.
- Ведення та зберігання реєстраційних справ приватних нотаріусів, внесення зміни в реєстраційне посвідчення та його анулювання, контроль дотримання вимог щодо організації робочого місця приватного нотаріуса.

01.2020 р.- 01.2021 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю
“ Юридична компанія “АСТАРА”.
Посада — юрисконсульт та помічник керівника за сумісництвом.

03.2021 р.- 02.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”
Компанія «ІНТЕР-ФОРТ» є виконавцем робіт проекту IPCOMROADS.
IPCOMROADS — спеціаліст у галузі інтелектуальних транспортних систем (ІТС). Найбільші інтегратори та будівельники ВІМ-станцій в Україні. У 2020−2021 роках збудовано понад 40 ВІМ-комплексів швидкісного зважування. http://ipcomroads.com/

Посада — юрисконсульт.

Основні завдання:
- Повне супроводження правової діяльності підприємств групи Компаній, зокрема: -ведення договірної роботи: складання договорів (поставки, купівлі-продажу, оренди, виконання робіт (надання послуг), підряду, позики, перевезення, поруки, страхування, зберігання та ін.), зовнішньоекономічних контрактів, специфікацій, додаткових угод, протоколів розбіжностей, аналіз їх змісту згідно з вимогами діючого законодавства, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків.
- Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів наказів, інструкцій, розпоряджень, положень та інших локальних актів правового характеру, що видаються на підприємстві.
- Ведення ділових переговорів з контрагентами, вжиття заходів щодо проведення претензійної та позовної роботи.
- Робота з державними реєстраторами з питань внесення змін в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, пов'язаних зі змінами у корпоративній структурі юридичної особи.
- Представництво інтересів підприємств групи Компанії перед контролюючими органами, правове супроводження їхніх перевірок, оскарження їх рішень у адміністративному та судовому порядку.
- Підготовка документів для участі в тендерах на сайтах системи PROZORRO

02.2022 р.- 06.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”

Посада — начальник юридичного відділу.

Основні завдання:
- Організація, контроль та безпосереднє здійснення розробки та підтримки в актуальному стані проектів типових договорів Товариства.
- Погодження (візування) проектів наказів, в тому числі шляхом здійснення їх правової оцінки.
- Забезпечення методичного керівництва правовою роботою в підприємствах групи Компаній, надання правової допомоги структурним підрозділам і працівникам Компанії.
- Контроль та безпосередня участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають під час здійснення Товариством його господарської діяльності, зокрема у сферах: екологічного, земельного законодавства, з питань будівництва, охорони праці, трудових відносин та інше.
- Представлення інтересів Товариства у відносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України, з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності публічного та приватного права, фізичними особами (включно з фізичними особами – підприємцями), державних нотаріальних конторах, у відносинах з приватними нотаріусами з усіх питань, що стосуються захисту прав та законних інтересів Товариства та вчинення інших дій, пов’язаних з його діяльністю.
- Моніторинг тендерних майданчиків у мережах ProZorro.
- Детальний аналіз попередніх та аналогічних процедур з метою виявлення «слабких місць».
- Розрахунок обґрунтування доцільності участі у процедурі закупівлі та виконання обов’язків за договором в подальшому.
- Звернення до замовників з питаннями та вимогами (за потреби, до органів оскарження зі скаргами ) щодо кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик, способів підтвердження відповідності та інших умов закупівлі.
- Оформлення та розміщення на майданчику тендерних пропозицій. Участь в аукціонах.
- Надання замовникам документів, передбачених ними для учасника-переможця закупівлі.
За потреби, оскарження прийнятих замовниками рішень в АМКУ, Держаудитслужбі.
• Супровід укладених договорів.

06.2022 р.- 12.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ПАЛМАЗ ГРУП” (Будівництво та ремонт) http://palmaz.com.ua/

Посада — юрисконсульт.

Основні завдання:
• Аналіз договорів, розробка додаткових угод, протоколів розбіжностей.
- Розробка статутних документів, протоколів зборів засновників та здійснення реєстраційних дій.
- Розробка локальних нормативно-правових актів (накази, інструкції, положення, тощо). Організація процесу підписання нотаріальних довіреностей, забезпечення підписання договірних документів уповноваженими особами.
- Супровід господарської діяльність груп підприємств.

04.2023 р.- та по теперішній час — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”

Посада - провідний юрисконсульт.

Основні завдання:
- Організація, контроль та безпосереднє здійснення розробки та підтримки в актуальному стані проектів типових договорів Товариства.
- Погодження (візування) проектів наказів, в тому числі шляхом здійснення їх правової оцінки.
- Забезпечення методичного керівництва правовою роботою в підприємствах групи Компаній, надання правової допомоги структурним підрозділам і працівникам Компанії.
- Контроль та безпосередня участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають під час здійснення Товариством його господарської діяльності, зокрема у сферах: екологічного, земельного законодавства, з питань будівництва, охорони праці, трудових відносин та інше.
- Представлення інтересів Товариства у відносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України, з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності публічного та приватного права, фізичними особами (включно з фізичними особами – підприємцями), державних нотаріальних конторах, у відносинах з приватними нотаріусами з усіх питань, що стосуються захисту прав та законних інтересів Товариства та вчинення інших дій, пов’язаних з його діяльністю.
- Моніторинг тендерних майданчиків у мережах ProZorro.
- Детальний аналіз попередніх та аналогічних процедур з метою виявлення «слабких місць».
- Розрахунок обґрунтування доцільності участі у процедурі закупівлі та виконання обов’язків за договором в подальшому.
- Звернення до замовників з питаннями та вимогами (за потреби, до органів оскарження зі скаргами ) щодо кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик, способів підтвердження відповідності та інших умов закупівлі.
• Супровід укладених договорів.
• Супровід господарської діяльність груп підприємств.
• Аналіз договорів, розробка додаткових угод, протоколів розбіжностей.
• Розробка статутних документів, протоколів зборів засновників та здійснення реєстраційних дій.

Набуті професійні навички:
▪ самостійного прийняття складних рішень;
▪ аналізу інформації;
▪ ведення діловодства;
▪ планування робочого часу.
Додаткові відомості:
▪ Знання комп’ютерних програм MS Office (Word, Excel, Access), досвідчений користувач Інтернетом.
▪ Знання іноземних мов: англійська – рівень середній.

Особисті якості:
Стрессостійкість, здатність працювати з великою кількістю інформації, уміння слухати, чути людей, уважність до дрібниць, комунікабельність, відповідальність, наполегливість, ініціативність, вміння працювати в команді, націленість на результат, пунктуальність, чесність, аналітичні здібності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: