Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Дмитрий

Оператор call-центра

Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Донець Дмитро Олександрович

Контактний телефон[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження18.08.1997

Очікувана посада
Оператор контакт-центру

Освіта
2005 – 2015
Черкаська загальноосвітня школа №12 I-III ступенів Черкаської міської ради
Повна загальна середня освіта

Володіння іноземними мовами
Російська та українська – вільне володіння, англійська – читаю та перекладаю зі словником.

Досвід роботи
02.2016 – 12.2016
Публічне акціонерне товариство "Укртелеком"
Оператор контакт-центру
Обов'язки: прийом та реєстрація вхідних дзвінків, надання консультацій абонентам на рівні 1-ї лінії підтримки з питань телефонії та Інтернет.

02.2017 – 07.2017
ТОВ "Маклаут Гамма" "Черкаси"
Оператор Call-Centre
Обов'язки: прийом вхідних дзвінків та реєстрація звернень клієнтів, надання віддаленої технічної допомоги на рівні 1-ї лінії підтримки користувачів.

11.2017-3.2018
ТОВ "ДІЄСА"
Оператор контакт-центру
Обов'язки: прийом та реєстрація вхідних дзвінків, обробка заявок. Консультація кліентів по асортименту та його наявності

20.10.2018-20.08.2019
ТОВ "Брейн сорс iнтернешнл"
Оператор контакт-центру
Обов'язки: прийом вхідних дзвінків та реєстрація звернень клієнтів, надання віддаленої технічної допомоги на рівні 1-ї лінії підтримки користувачів

17.02.2020-26.02.2021
ТОВ "Уклон"
Оператор контакт-центру
Обов'язки:Консультація / рішення проблем пасажирів

20.03.2021 - 23.02.2022
KFC
Оператор контакт-центру
Обов'язки: прийом вхідних дзвінків та реєстрація звернень клієнтів

///////////////////Особиста інформація////////////////////////
Володіння ПК, мобільними пристроями та офісними програмами – на рівні досвідченого користувача.

Бажано віддалена робота.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: