Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 июня 2023 Файл

Катерина

Івент-, контент-менеджер, адміністратор сайту

Возраст:
29 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Віктюк Катерина Володимирівна
Посада: Офіс-менеджер, івент-менеджер, HR-менеджер, контент-менеджер, адміністратор сайту
Шукаю віддалену роботу абу таку, яку можна поєднувати з основною

Вік:28
Місто:Львів, Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Посада, на якій працювали: помічник бухгалтера
Період з 12.2016 по 11.2018
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки: оформлення Договорів з Замовниками та підрядниками, робота з кадровою документацією (документальне прийняття на роботу згідно Законодавства, накази на відпустку), робота з наказами на відрядження, кадровими наказами та наказами на авторський нагляд; оформлення журналів наказів, оформлення журналу обліку поштових відправлень, робота з 1С (довіреності, видаткові накладні).
Посада, на якій працювали: офіс-менеджер, івент-менеджер
Період з 12.2018 по 01.2020
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки:
Адміністративні роботи: відслідковування та підтримка ресурсів офісу (вода/кухня/канцтовари тощо), робота з підрядниками (оформлення замовлень, відслідковування правильності оформлення документації), організація поштових та кур’єрський відправок, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, прийом дзвінків та фільтрування пошти info, організація нарад, організація транспортних перевезень/проживання (відрядження), складання Актів виконаних робіт, рахунків з підрядниками, складання кошторисів річних адміністративних витрат, робота з персональними даними працівників, відслідковування і облік дей-оффів та відпусток, аудит офісних меблів/спецодягу, організація клінінгу та хімчистки робочих стільців, впровадження системи привітань працівників з днем народження, збір даних та організація випуску візиток для команди.
Робота з людьми: виконання запитів щодо організації робочого місця, робота зі скаргами/пропозиціями, зв’язна ланка між виконавцями та керівництвом, розмови щодо задоволення робочим місцем та якістю комунікації в команді, тестування рівня англійської мови, написання інформаційних та організаційних постів для внутрішнього корпоративного порталу, розробка Гугл-форм для збору даних.
Впроваджені та уніфіковані бізнес-процеси: єдина система відправки документації (від запиту до відправки); уніфікована таблиця з контакними даними працівників; єдина система повідомлення про дей-офф/відпустку; єдина система замовлення траспорту для відряджень (від запиту до відправки машини); впроваження сортування сміття в офісі.
Івент-менеджмент: організація локальних свят в офісі (50+ людей, Львів/Київ), розробка календарного плану подій (як навчальних,так і розважальних), розробка програми тематичних святкувань (American party, встановлення ялинки, Миколая, День святого Валентина); організація виїзних одно-дводенних корпоративів (організація з нуля для кількості людей 50+: пошук локації, продумування активностей згідно зацікавлень команди, організація кейтерінгу, таймінг подій; до початку події і по завершенню: порівняння кошторисів святкування), організація тімбілдінгів (екскурсії на об’єкти, соціальні тімбілдінги (допомога притулкам, дітям-сиротам, підтримка соціального бізнесу), культурні тімбілдінги (похід в театр/музей/перегляди кіно в офісі), пасивні тімбілдінги (організація букросингу, дні англійської, тематичні тижні в офісі), активні тімблідінги (спільний похід в гори, картинг, пікнік), розважальні тімбілдінги (запровадження святкування останньої п’ятниці місяця з різними тематиками; вечори настільних ігор) тощо), пошук, розробка макету та замовлення брендованих подарунків команді, організація навчання по soft-skills для проектних командта топ-менеджменту, розробка та запуск карантинних челенджів, замовлення корпоративних комплексних обідів, впроваження карантинного режиму роботи в офісі.
Посада, на якій працювали: HR-менеджер (+ роботи по офіс-менеджменту та івент-менеджменту)
Період з 02.2020 по 09.2021
Назва компанії:ТзОВ «АБМК»
Обов’язки:
Рекрутинг: розробка джоб-офферів, прописання брифів вакансії, пошук каналів ректурингу, ведення розширеної бази ректурингу, робота з сайтами пошуку роботи, розробка скрипта закриття вакансії (від виникнення потреби до першого робочого дня працівника), розробка посадових інструкцій, онборд/офборд інтерв’ю, організація співбесід, пошук кандидатів всередині команди, відбір резюме, розробка шаблонів відповідей рекрутера, стажування працівників, статистика закриття вакансій.
Онбординг/оффбординг: розробка онбординг- і велкам-буку, онборд/оффборд інтерв’ю, розробка системи і порядку адаптації працівника на випробувальному періоді.
Опитники: робота з моделями компетенцій працівників, розробка опитника DISC, розробка опитника OCAI, розробка опитника «Задоволеність роботою» та «Робоче місце і середовище». (всі опитники адаптовувались під потреби компанії).
HR-роботи: робота з бізнес-моделями, впровадження бізнес-процесів, розробка стратегії компанії, розробка єдиної структури компанії та внутрішньої карти проектів, відслідковування метрики організаційної ефективності (плинність кадрів, статистика підбору/найму персоналу, облік часу, залученість і утримання), організація карантинної дистанційної роботи офісу, та підтримка працівників в час карантину, розробка та впровадження стратегії навчання, розробка календарного плану подій на рік, облік та прорахунок витрат, складання HR-кошторису, розробка компетенцій підбору персоналу під потреби компанії, розробка стратегії системи компенбенефітів, робота з емплойєр-брендом роботодавця.
Посада, на якій працювали: керівник літературно-драматичної частини
Період з 09.2021 по сьогодні
Назва компанії: Перший український академічний театр для дітей та юнацтва
Обов’язки: адміністрування сайту, створення контент-плану для соцмереж, робота з драматургічними текстами: пошук актуальних тем, вичитка наявних матеріалів, написання грантових заявок під проєкт, звітування виконаних грантів, написання звітів в управління культури, робота з ЗМІ: пошук партнерів, організація інтерв’ю, написання прес-анонсів/прес-релізів, організація прес-конференцій, пошук грантових проєктів та премій\фестивалів, створення бренд-медійних матеріалів для контенту: картинки, відео, листівки тощо, мейл-розсилка ЗМІ та бізнес-партнерам, створення піар-стратегій окремої події, прописання комункаційної стратегії театру.
Освіта
Назва навчального закладу: Львівський поліграфічний коледж Української академії друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Молодший спеціаліст)
Період з 09.2009 по 06.2013
Назва навчального закладу: Українська академія друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Бакалавр)
Період з 09.2013 по 06.2016
Назва навчального закладу: Українська академія друкарства
Спеціальність: Видавнича справа і редагування (Магістр)
Період з 09.2016 по 06.2018
Назва навчального закладу: Львівський національний університет імені Івана Франка
Спеціальність: Театрознавство (Магістр)
Період з 09.2022 по сьогодні
Додаткова освіта
«HRM в бізнесі» від Львівської бізнес-школи
Період з 09.2019 по 02.2020
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером: програми MS Office, Canva, Bitrix24, GoogleDocs.
• Hard skills: робота з Договорами, видатковими накладними; прийняття на роботу згідно Законодавства; розробка HR-опитників; редагування SMM-текстів, написання постів для корпоративного порталу, адміністрування сайту: оновлення інформації, написання новин.
• Soft skills: стресостійкість, відповідальність за виконану роботу, мультизадачність, правильний тайм-менеджмент, пунктуальність, швидкість прийняття рішень і виконання дедлайнових завдань, структуризація завдань, вміння аналізу ситуації.
Знання мов
• Українська – рідна
• Англійська – B1
Додаткова інформація
Навики, не пов’язані з вищезазначеною посадою:
• Редагування smm-текстів для корпоративного порталу;
• Автор ідеї та модератор виставки «Браво, Віктюк» в Першому театрі;
• Книжкове редагування та коректура;
• Розробка макету видання;
• Написання журналістських текстів;
• Розробка та запуск інформаційного журналу «BARVA» (проект закрито);
• Розробка та запуск інформаційного порталу «MIXARIUM» (проект закрито);
• Психологічна підтримка працівників (емпатія) в стресових ситуаціях;
• Дослідницька біографічна робота;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: