Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Марина
Помічник керівника
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Сумы
- Готов работать:
- Ирпень
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9417432/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Балицька Марина Олександрівна
Дата народження: 30.07.1991
Місто: Глухів, Суми
Моб. телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади.
Освіта:
Вересень 2008 р. – червень 2012 р., Сумський державний університет, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2012 р. – липень 2013 р., Сумський державний університет, спеціальність «Правознавство», диплом магістра (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Листопад 2013 — Тематичний короткостроковий семінар «Організаційно-правові засади взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з правоохоронними органами», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Червень 2014 — Підвищення кваліфікації за програмою «Запобігання і протидії корупції в контексті правотворчих процесів в Україні», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Червень 2019 – Підвищення кваліфікації за програмою «Правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»,м. Суми.
Червень 2020 – Підвищення кваліфікації за програмою «Організація правової роботи суб’єктів владних повноважень в умовах реформи децентралізації», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Листопад 2022 – Підвищення кваліфікації за програмою «Розвиток мислення», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Досвід роботи:
листопад 2013 – листопад 2020: Головний спеціаліст-юрисконсульт виконавчого комітету Глухівської міської ради.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів міського голови, Глухівської міської ради та її виконавчого комітету в судах всіх юрисдикцій;
— усні та письмові консультації, підготовка внутрішніх розпорядчих документів, загальноправова робота;
— експертиза, розробка та затвердження типових форм договорів;
• розробка та юридична експертиза статутів та інших установчих документів підприємств усіх форм власності;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
— повний юридичний супровід діяльності Глухівської міської ради.
Листопад 2020 – по грудень 2021: Начальник відділу з питань інформаційної та правоохоронної діяльності апарату Глухівської міської ради та її виконавчого комітету.
Функціональні обов’язки:
— консультування з правових питань;
— участь в судових засіданнях в судах всіх юрисдикції;
— судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки в ході виконання договорів;
— оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних, житлових правовідносин;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
— підготовка документації до проведення тендерів,
— керівництво відділом (6 чол.).
Грудень 2021 – липень 2022: Помічник приватного нотаріуса.
Функціональні обов’язки:
• участь у прийомі фізичних осіб та представників юридичних осіб;
• складанні проектів правочинів, свідоцтв, інших документів, пов’язаних із вчиненням нотаріальних дій, і статистичних звітів;
• внесення записів до реєстру для реєстрації нотаріальних дій;
• ведення діловодство та архів нотаріуса;
• підготовка та надсилання за дорученням нотаріуса запитів до підприємств, установ і організацій щодо відомостей та документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій.
Липень 2022 – по сьогодні: Головний спеціаліст відділу фінансів, економічного та агропромислового розвитку Шосткинської районної державної адміністрації.
Функціональні обов’язки:
• організаційні питання з територіальними громадами району;
— усні та письмові консультації, підготовка внутрішніх розпорядчих документів, загальноправова робота;
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word);
— знання законодавства України;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
— досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— досвід роботи на керівних посадах;
— досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – читаю, перекладаю зі словником.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Дата народження: 30.07.1991
Місто: Глухів, Суми
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади.
Освіта:
Вересень 2008 р. – червень 2012 р., Сумський державний університет, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2012 р. – липень 2013 р., Сумський державний університет, спеціальність «Правознавство», диплом магістра (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
Листопад 2013 — Тематичний короткостроковий семінар «Організаційно-правові засади взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з правоохоронними органами», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Червень 2014 — Підвищення кваліфікації за програмою «Запобігання і протидії корупції в контексті правотворчих процесів в Україні», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Червень 2019 – Підвищення кваліфікації за програмою «Правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»,м. Суми.
Червень 2020 – Підвищення кваліфікації за програмою «Організація правової роботи суб’єктів владних повноважень в умовах реформи децентралізації», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Листопад 2022 – Підвищення кваліфікації за програмою «Розвиток мислення», «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій», м. Суми.
Досвід роботи:
листопад 2013 – листопад 2020: Головний спеціаліст-юрисконсульт виконавчого комітету Глухівської міської ради.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів міського голови, Глухівської міської ради та її виконавчого комітету в судах всіх юрисдикцій;
— усні та письмові консультації, підготовка внутрішніх розпорядчих документів, загальноправова робота;
— експертиза, розробка та затвердження типових форм договорів;
• розробка та юридична експертиза статутів та інших установчих документів підприємств усіх форм власності;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
— повний юридичний супровід діяльності Глухівської міської ради.
Листопад 2020 – по грудень 2021: Начальник відділу з питань інформаційної та правоохоронної діяльності апарату Глухівської міської ради та її виконавчого комітету.
Функціональні обов’язки:
— консультування з правових питань;
— участь в судових засіданнях в судах всіх юрисдикції;
— судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки в ході виконання договорів;
— оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних, житлових правовідносин;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
— підготовка документації до проведення тендерів,
— керівництво відділом (6 чол.).
Грудень 2021 – липень 2022: Помічник приватного нотаріуса.
Функціональні обов’язки:
• участь у прийомі фізичних осіб та представників юридичних осіб;
• складанні проектів правочинів, свідоцтв, інших документів, пов’язаних із вчиненням нотаріальних дій, і статистичних звітів;
• внесення записів до реєстру для реєстрації нотаріальних дій;
• ведення діловодство та архів нотаріуса;
• підготовка та надсилання за дорученням нотаріуса запитів до підприємств, установ і організацій щодо відомостей та документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій.
Липень 2022 – по сьогодні: Головний спеціаліст відділу фінансів, економічного та агропромислового розвитку Шосткинської районної державної адміністрації.
Функціональні обов’язки:
• організаційні питання з територіальними громадами району;
— усні та письмові консультації, підготовка внутрішніх розпорядчих документів, загальноправова робота;
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word);
— знання законодавства України;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
— досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— досвід роботи на керівних посадах;
— досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – читаю, перекладаю зі словником.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор офісу
Ирпень, Киев -
Офіс-менеджер
Ирпень -
Помічник керівника, секретар, адміністратор
Ирпень, Киев -
Помічник керівника
25000 грн, Ирпень, Киев -
Помічник керівника
25000 грн, Ирпень, Киев