Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 марта 2023 Файл

Юлія

Спеціаліст з тендерів

Возраст:
28 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Сумы, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Баклан Юлія Миколаївна

Дата народження: 02.04.1996
Місце народження: м. Гадяч, Полтавська область, Україна
Адреса: вул. Куликівська, Суми, Україна, 40009
Моб. тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Національність: українка

Освіта: 2013-2017 рр. – Українська академія банківської справи Національного
банку України, спеціальність: правознавство, диплом бакалавра з відзнакою (денна
форма навчання).
2017-2018 рр. – Навчально-науковий інститут права СумДУ, спеціальність:
правознавство, диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання).

Досвід роботи:
03.01.2020 р. – 20.01.2023 р. – Менеджер з організації та проведення публічних
закупівель Управління тендерних процедур АТ «Укрпошта» :
– планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
– проведення процедур закупівель;
– здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
– забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель;
– забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з
питань публічних закупівель;
– надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі
закупівель, щодо змісту тендерної документації;
– представництво інтересів Замовника з питань, пов'язаних із здійсненням
закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і
судових справ;
– надання в установлений строк необхідних документів та відповідних
пояснень.

16.04.2019 р. – 03.01.2020 р. – Начальник відділу тендерних закупівель та
конкурсних торгів Сумської дирекції АТ «Укрпошта» :
– планування закупівель;
– проведення процедури закупівель;
– створення робочих груп з числа посадових осіб та працівників структурних
підрозділів Замовника з метою складання технічних вимог до предмета
закупівлі, оцінки поданих тендерних пропозицій, підготовки проектів договорів
тощо;
– узгодження проектів документів, зокрема договору про закупівлю з метою
забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі;
– надання роз'яснення і консультації структурним підрозділам Замовника в
межах своїх повноважень з питань.
02.04.2018 р. – 16.04.2019 р. – Юрисконсульт відділу тендерних закупівель та
конкурсних торгів Сумської дирекції АТ «Укрпошта» :
– проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг за кошти Філії, у
тому числі їх планування;
– підготовка документів для участі в тендерах, торгах і комерційних закупівлях,
як замовник та учасник;
– розробка проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших
документів Філії з питань тендерних закупівель та конкурсних торгів,
забезпечення їх впровадження, проектів договорів та їх типові форми для
конкурсної та тендерної документації;
– ведення та оформлення протоколів засідань Тендерного комітету;
– надання роз’яснень працівникам філії стосовно проведення конкурсних
процедур закупівель;
– моніторинг ринку товарів, робіт, послуг.

17.10.2017 р. – 30.03.2018 р. – Фахівець відділу розпорядження нерухомим майном
Сумської дирекції ПАТ «Укрпошта» :
– організація та реалізація заходів щодо ефективного використання нерухомого
майна;
– проведення переговорів з потенційними орендарями;
– укладання та супроводження договорів оренди нерухомості, страхування, на
проведення незалежної оцінки нерухомого майна;
– дослідження ринку та підготовка необхідних інформаційних матеріалів щодо
орендної плати;
– розгляд претензійно-позовних матеріалів, звернень громадян, формування
відповідної інформації, належне вирішення питань;
– створення реєстру на внесення контрагента системі ЄЦІП на основі SAP
тощо.

Професійні навички:
– досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Internet, ERP-система,
Вчасно;
– робота з різними типами електронних законодавчих баз;
– робота з площадками Zakupki.prom, SmartTender, Prozorro.

Досягнення на попередньому місці роботи:
– на посаді юрисконсульта відділу тендерних закупівель нагороджена грамотою
за забезпечення якісної організації та проведення закупівель, за особистий внесок у
розвиток поштової галузі;
– на посаді начальника відділу тендерних закупівель нагороджена подякою за
сумлінну працю та значний внесок у розвиток поштової галузі.

Додаткові відомості:
– наявність сертифікату про підвищення кваліфікації Приватної установи
«Університет «Київська школа економіки» за освітньою програмою «Фахівець з
публічних закупівель»;
– наявність диплома з відзнакою оператора комп’ютерного набору;
– наявність диплома з відзнакою оператора комп’ютерної верстки;
– одружена, дітей немає;
– наявність водійського посвідчення;
– наявність закордонного паспорту.

Особисті якості:
відповідальність, ініціативність, логічне мислення, аналітичні здібності,
комунікабельність, емоційна стійкість, старанність, організаторські здібності,
уважність до деталей, доброзичливість, чесність, наполегливість, прагнення до
особистісного зростання та розвитку.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: